REAL ESTATE TEAM SUPPORT

Re-est Services SK, s. r. o.

Miesto práce
Eurovea 2, Pribinova, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 EUR/mesiaccelková mzda závisí od skúseností kandidáta

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Administratívna podpora celého tímu v zložení Finance manager, Property manager, Construction manager a Commercial Director
  • Podpora technického, finančného a obchodného charakteru pre ostatných členov tímu
  • Podpora pri marketingových aktivitách (aktualizácia brožúr, aktualizácie webu a sociálnych médií, príprave účasti na konferenciách, veľtrhoch a výstavách a reprezentovanie spoločnosti na stánku na konferenciách, veľtrhoch a výstavách, organizovanie podujatí pre biznis partnerov a iné)
  • Podpora pri obchodných aktivitách (pomoc pri príprave ponúk pre klientov, cold callingu a iných aktivitách)
  • Príprava korporátnych dokumentov a ich distribúcia v rámci skupiny
  • Komunikácia s právnym oddelením a participácia na príprave dokumentov a zmlúv a ich evidencia
  • Komunikácia s bankami a participácia na príprave bankového financovania
  • Participácia na tvorbe podkladov pre banky
  • Zadávanie platieb v internet bankingu (12 spoločností, cca 150 faktúr mesačne)
  • Controlling a evidencia všetkých došlých a vystavených faktúr na spoločnostiach
  • Aktívna komunikácia s účtovnými oddeleniami, zasielanie podkladov do účtovníctva a auditu
  • Príprava podkladov do interných reportov v rámci skupiny
  • Komunikácia a spolupráca s HQ
  • Správa dokumentov v elektronickej a fyzickej podobe
  • Zabezpečenie každodenného chodu kancelárie, drobné nákupy, manažment zazmluvnených služieb a komunikácia so správou budovy


Ideálny kandidát by mal mať:

• Min. 2 roky praxe v administratíve, finančné/marketingové/obchodné oddelenie výhodou
• stredoškolské vzdelanie s maturitou/vysokoškolské vzdelanie, ideálne ekonomického zamerania
• zodpovednosť, starostlivosť, samostatnosť, ústretový a aktívny prístup,
• schopnosť riešiť problémy a rýchlo sa adaptovať
• organizačné a komunikačné schopnosti na vysokej úrovni
• výborný time-manažment a schopnost prioritizovať
• užívateľsky MS Office (prioritne Excel, Word, Powerpoint), sociálne siete (prioritne LinkedIn)

• plynule slovenský jazyk
• anglický jazyk slovom aj písmom na úrovni C1

• vodičský preukaz sk. B, atívny vodič, ochota cestovať


Zamestnanecké výhody, benefity

• zaujímavá náplň práce
• zázemie perspektívnej, rýchlo sa rozvíjajúcej spoločnosti s rodinnou atmosférou
• mobil, notebook, možnosť home office
• moderné kancelárie v centre Bratislavy

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomického smeru

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Vodičský preukaz

B

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

malá ale rýchlo rozvíjajúca spoločnosť s pôsobnosťou na Slovensku, patriaca do súkromnej investičnej skupiny BHM Group.

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci
ID: 4778243  Dátum zverejnenia: 7.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac