Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
REAL ESTATE TEAM SUPPORT
Re-est Services SK, s. r. o.
Miesto práce
Eurovea 2, Pribinova, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Eurovea 2, Pribinova, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 EUR/mesiaccelková mzda závisí od skúseností kandidáta
1 800 EUR/mesiaccelková mzda závisí od skúseností kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Administratívna podpora celého tímu v zložení Finance manager, Property manager, Construction manager a Commercial Director
- Podpora technického, finančného a obchodného charakteru pre ostatných členov tímu
- Podpora pri marketingových aktivitách (aktualizácia brožúr, aktualizácie webu a sociálnych médií, príprave účasti na konferenciách, veľtrhoch a výstavách a reprezentovanie spoločnosti na stánku na konferenciách, veľtrhoch a výstavách, organizovanie podujatí pre biznis partnerov a iné)
- Podpora pri obchodných aktivitách (pomoc pri príprave ponúk pre klientov, cold callingu a iných aktivitách)
- Príprava korporátnych dokumentov a ich distribúcia v rámci skupiny
- Komunikácia s právnym oddelením a participácia na príprave dokumentov a zmlúv a ich evidencia
- Komunikácia s bankami a participácia na príprave bankového financovania
- Participácia na tvorbe podkladov pre banky
- Zadávanie platieb v internet bankingu (12 spoločností, cca 150 faktúr mesačne)
- Controlling a evidencia všetkých došlých a vystavených faktúr na spoločnostiach
- Aktívna komunikácia s účtovnými oddeleniami, zasielanie podkladov do účtovníctva a auditu
- Príprava podkladov do interných reportov v rámci skupiny
- Komunikácia a spolupráca s HQ
- Správa dokumentov v elektronickej a fyzickej podobe
- Zabezpečenie každodenného chodu kancelárie, drobné nákupy, manažment zazmluvnených služieb a komunikácia so správou budovy
Ideálny kandidát by mal mať:
• Min. 2 roky praxe v administratíve, finančné/marketingové/obchodné oddelenie výhodou
• stredoškolské vzdelanie s maturitou/vysokoškolské vzdelanie, ideálne ekonomického zamerania
• zodpovednosť, starostlivosť, samostatnosť, ústretový a aktívny prístup,
• schopnosť riešiť problémy a rýchlo sa adaptovať
• organizačné a komunikačné schopnosti na vysokej úrovni
• výborný time-manažment a schopnost prioritizovať
• užívateľsky MS Office (prioritne Excel, Word, Powerpoint), sociálne siete (prioritne LinkedIn)
• plynule slovenský jazyk
• anglický jazyk slovom aj písmom na úrovni C1
• vodičský preukaz sk. B, atívny vodič, ochota cestovať
Zamestnanecké výhody, benefity
• zaujímavá náplň práce
• zázemie perspektívnej, rýchlo sa rozvíjajúcej spoločnosti s rodinnou atmosférou
• mobil, notebook, možnosť home office
• moderné kancelárie v centre Bratislavy
• zázemie perspektívnej, rýchlo sa rozvíjajúcej spoločnosti s rodinnou atmosférou
• mobil, notebook, možnosť home office
• moderné kancelárie v centre Bratislavy
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomického smeru
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Vodičský preukaz
B
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
malá ale rýchlo rozvíjajúca spoločnosť s pôsobnosťou na Slovensku, patriaca do súkromnej investičnej skupiny BHM Group.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 4778243
Dátum zverejnenia: 7.3.2024
2024-03-07
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Controller, Marketingový špecialista Spoločnosť: Re-est Services SK, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac