Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent obchodného oddelenia Telco - Dunajská Streda
RadioLAN, spol. s r.o.
Miesto práce
Dunajská Streda, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Dunajská Streda, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiacZákladná mesačná mzda môže byť aj mierne navýšená podľa skúseností a praxe kandidáta. K základnej mesačnej mzde môžeš získať variabilnú odmenu do výšky 300,- eur podľa predajných výsledkov. Na živnosť 1 200,- Eur !
900 EUR/mesiacZákladná mesačná mzda môže byť aj mierne navýšená podľa skúseností a praxe kandidáta. K základnej mesačnej mzde môžeš získať variabilnú odmenu do výšky 300,- eur podľa predajných výsledkov. Na živnosť 1 200,- Eur !
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Rád komunikuješ so zákazníkom, poskytuješ poradenstvo a predaj služieb / produktov v oblasti Telco ? Potom si náš človek.
Čo od teba potrebujeme ?
• Realizovať ponuku a predaj služieb a produktov spoločnosti.
• Zodpovedať za retencie, prezmluvňovanie zákazníkov.
• Proaktívne poskytovať jasné, presné a aktuálne informácie zákazníkom.
• Vykonávať podpornú obchodnú činnosť (osobná, telefonická a elektronická komunikácia so zákazníkom).
• Vykonávať administratívne činnosti spojené s predajom a následnou starostlivosťou o zákazníka.
• Viesť a aktualizovať databázu, ako aj informácie o zákazníkoch v informačných systémoch spoločnosti.
• Zadávať požiadavky na odpojenie a zapojenie klientov alebo na zmeny služieb.
• Disponovať s pokladňou a pracovať s finančnou hotovosťou.
• Plánovať obhliadky inštalácií a servisov montážnym technikom
Čo od teba potrebujeme ?
• Realizovať ponuku a predaj služieb a produktov spoločnosti.
• Zodpovedať za retencie, prezmluvňovanie zákazníkov.
• Proaktívne poskytovať jasné, presné a aktuálne informácie zákazníkom.
• Vykonávať podpornú obchodnú činnosť (osobná, telefonická a elektronická komunikácia so zákazníkom).
• Vykonávať administratívne činnosti spojené s predajom a následnou starostlivosťou o zákazníka.
• Viesť a aktualizovať databázu, ako aj informácie o zákazníkoch v informačných systémoch spoločnosti.
• Zadávať požiadavky na odpojenie a zapojenie klientov alebo na zmeny služieb.
• Disponovať s pokladňou a pracovať s finančnou hotovosťou.
• Plánovať obhliadky inštalácií a servisov montážnym technikom
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ti ponúkame ?
• Zľava na firemné služby
• Práca v mladom a dynamickom kolektíve
• Služobný notebook pre TPP
• Príležitosť vzdelávať sa a odborne rásť, možnosť získať certifikáty
• 2. kvartál roku 2023 - Edenred benefity pre TPP
• 2. kvartál roku 2023 - zľavy na služby vybraných partnerov pre TPP
• Zľava na firemné služby
• Práca v mladom a dynamickom kolektíve
• Služobný notebook pre TPP
• Príležitosť vzdelávať sa a odborne rásť, možnosť získať certifikáty
• 2. kvartál roku 2023 - Edenred benefity pre TPP
• 2. kvartál roku 2023 - zľavy na služby vybraných partnerov pre TPP
Informácie o výberovom konaní
Radi budeme kontaktovať tých kandidátov, ktorí vyhovejú základným parametrom pozície. Ostatným záujemcom ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
IT, telekomunikácie, technické, obchod
Jazykové znalosti
Maďarský jazyk - Expert (C2) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Prax na pozícii/v oblasti
Prax v oblasti je nevyhnutná.
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• odborné znalosti z oblasti IT a telekomunikačných služieb a techniky sú výhodou,
• práca s PC na užívateľskej úrovni,
• ovládanie práce s programami MS Office, ovládanie iných programov je výhodou,
• maďarský jazyk nevyhnutnosť, znalosť ďalších cudzích jazykov je výhodou
• skúsenosti z oblasti obchodu, predaja, získavania klientov sú výhodou,
• skúsenosti s vypracovávaním zmlúv, objednávok, žiadostí a iných dokumentov sú výhodou.
• práca s PC na užívateľskej úrovni,
• ovládanie práce s programami MS Office, ovládanie iných programov je výhodou,
• maďarský jazyk nevyhnutnosť, znalosť ďalších cudzích jazykov je výhodou
• skúsenosti z oblasti obchodu, predaja, získavania klientov sú výhodou,
• skúsenosti s vypracovávaním zmlúv, objednávok, žiadostí a iných dokumentov sú výhodou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
RadioLAN je od roku 2004 alternatívnym poskytovateľom telekomunikačných služieb pre domácnosti, ako aj pre firmy. Ponúkame komplexné telekomunikačné služby na doma (internet, televízia, telefonovanie), dátové a hlasové služby, správu sietí, návrhy a realizácie štrukturovanej kabeláže s možnosťou prenájmu a systémovej integrácie. Všetky naše služby poskytujeme cez vlastnú sieť, ktorú neustále rozširujeme a skvalitňujeme. Široké portfólio našich služieb nám umožňuje pružne reagovať a prispôsobiť sa požiadavkám našich zákazníkov, ktorých je momentálne viac ako 30 000. Našou veľkou prednosťou je individuálny prístup, dlhoročné skúsenosti, kvalitná technická podpora a najmä náš tím profesionálov nadšených pre telekomunikačné služby, technológie a každodenné výzvy.
ID: 4474353
Dátum zverejnenia: 2.1.2023
2023-01-02
lokalita: Dunajská Streda Pozícia: Obchodný referent, Obchodný zástupca, Referent odbytu Spoločnosť: RadioLAN, spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac