Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Mzdár(ka)/personalista(tka)
Rada pre mediálne služby
Miesto práce
Palisády, Bratislava
Palisády, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 300 EUR/mesiacdohodou
Od 1 300 EUR/mesiacdohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vykonávanie náročných odborných prác spočívajúcich v:
1. odbornej špecializovanej práci na úseku rozpočtovania alebo financovania, najmä:
- v príprave návrhov rozpočtu a jeho úprav v oblasti rozpočtovania a čerpania mzdových prostriedkov,
- v kontrole plnení rozpočtu na vymedzenom úseku,
2. komplexnom zabezpečovaní ekonomiky práce vrátane mzdovej oblasti,
3. vedení komplexnej mzdovej agendy spočívajúcej v:
- samostatnej odbornej práci mzdovej účtovníčky,
- zabezpečovaní výpočtu miezd, zrážok z miezd,
- spracovávaní podkladov pre odvody do fondov,
- vedení evidenčných listov pre účely dôchodkového zabezpečenia,
- poskytovaní informácií o mzdovej agende pracovníkov,
4. vykonávaní samostatnej odbornej práce na úseku personálnej práce napr. :
- vo vedení osobnej agendy pracovníkov,
- v posudzovaní nároku na dovolenku a vo vedení evidencie o čerpaní a zostatkoch dovolenky,
- vo vypracovávaní pracovných náplní v súčinnosti s príslušným vedúcim odboru,
- v zabezpečovaní stravovania zamestnancov prostredníctvom organizácií oprávňujúcich sprostredkovať stravovacie služby nákupom a predajom stravných lístkov. Vedenie evidencie predaja stravných lístkov.
5. príprave rozborov plnenia rozpočtu a Správy o výsledkoch hospodárenia,
6. zabezpečení evidencie, kontroly a vymáhaní pokút a správnych poplatkov udelených Radou pre vysielanie a retransmisiu,
7. vypracovávaní štatistických výkazov, prehľadov a hlásení ako i v zabezpečovaní ich predkladania príslušným orgánom,
8. spolupráci pri inventarizácii,
9. príprave mzdovej a personálnej dokumentácie na archivovanie a odovzdanie do registratúrneho strediska,
10. komunikácii najmä s Ministerstvom práce, sociálnych vecí a rodiny SR, so Sociálnou poisťovňou, zdravotnými poisťovňami, Štatistickým úradom SR a Daňovými orgánmi SR.
1. odbornej špecializovanej práci na úseku rozpočtovania alebo financovania, najmä:
- v príprave návrhov rozpočtu a jeho úprav v oblasti rozpočtovania a čerpania mzdových prostriedkov,
- v kontrole plnení rozpočtu na vymedzenom úseku,
2. komplexnom zabezpečovaní ekonomiky práce vrátane mzdovej oblasti,
3. vedení komplexnej mzdovej agendy spočívajúcej v:
- samostatnej odbornej práci mzdovej účtovníčky,
- zabezpečovaní výpočtu miezd, zrážok z miezd,
- spracovávaní podkladov pre odvody do fondov,
- vedení evidenčných listov pre účely dôchodkového zabezpečenia,
- poskytovaní informácií o mzdovej agende pracovníkov,
4. vykonávaní samostatnej odbornej práce na úseku personálnej práce napr. :
- vo vedení osobnej agendy pracovníkov,
- v posudzovaní nároku na dovolenku a vo vedení evidencie o čerpaní a zostatkoch dovolenky,
- vo vypracovávaní pracovných náplní v súčinnosti s príslušným vedúcim odboru,
- v zabezpečovaní stravovania zamestnancov prostredníctvom organizácií oprávňujúcich sprostredkovať stravovacie služby nákupom a predajom stravných lístkov. Vedenie evidencie predaja stravných lístkov.
5. príprave rozborov plnenia rozpočtu a Správy o výsledkoch hospodárenia,
6. zabezpečení evidencie, kontroly a vymáhaní pokút a správnych poplatkov udelených Radou pre vysielanie a retransmisiu,
7. vypracovávaní štatistických výkazov, prehľadov a hlásení ako i v zabezpečovaní ich predkladania príslušným orgánom,
8. spolupráci pri inventarizácii,
9. príprave mzdovej a personálnej dokumentácie na archivovanie a odovzdanie do registratúrneho strediska,
10. komunikácii najmä s Ministerstvom práce, sociálnych vecí a rodiny SR, so Sociálnou poisťovňou, zdravotnými poisťovňami, Štatistickým úradom SR a Daňovými orgánmi SR.
Zamestnanecké výhody, benefity
Kurzy anglického jazyka.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Ostatné znalosti
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
všeobecný prehľad v ekonomickej, mzdovej a personálnej oblasti, komunikačné schopnosti, zodpovedný prístup, samostatnosť, flexibilita a kreatívnosť, schopnosť pracovať v tíme, vysoké pracovné nasadenie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Rada pre mediálne služby je orgánom štátnej správy s celoštátnou pôsobnosťou, ktorý vykonáva dohľad nad dodržiavaním právnych predpisov upravujúcich vysielanie, retransmisiu, poskytovanie audiovizuálnych mediálnych služieb na požiadanie a poskytovanie platforiem na zdieľanie obsahu. Jej poslaním je presadzovať verejný záujem v oblasti vysielania, retransmisie, poskytovania audiovizuálnych mediálnych služieb na požiadanie a poskytovania platforiem na zdieľanie obsahu, chrániť slobodu prejavu, právo na informácie a právo na prístup ku kultúrnym hodnotám a vzdelaniu. Jej úlohou je vykonávať štátnu reguláciu v oblasti vysielania, retransmisie, poskytovania audiovizuálnych mediálnych služieb na požiadanie a poskytovania platforiem na zdieľanie obsahu. Rada pre mediálne služby vykonáva svoju činnosť nezávisle a transparentne v súlade s cieľmi zákona č. 264/2022 Z. z. o mediálnych službách.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3935660
Dátum zverejnenia: 9.7.2020
2020-07-09
lokalita: Bratislava Pozícia: Mzdový účtovník, Personalista, Rozpočtár/kalkulant Spoločnosť: Rada pre mediálne služby
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac