Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívne práce – výpomoc s fakturáciou - brigáda
Raben Logistics Slovakia s. r. o.
Miesto práce
Senec
Senec
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
Ihneď
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
od 5 € / hodinu
od 5 € / hodinu
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Administratívne práce na oddelení financií
- Skenovanie faktúr do systému a ich následné spracovanie
- Spracovanie došlej a odoslanej pošty
Zamestnanecké výhody, benefity
- Mladý a dynamický kolektív
- Zaujímavá a stabilná práca v rozvíjajúcej sa medzinárodnej logistickej spoločnosti
- Získanie praktických pracovných skúseností v rôznych oblastiach
- Dlhodobá brigáda minimálne 2krát do týždňa (cca 30 hodín mesačne)
- Vhodná pre študenta na dobu určitú 6 – 12 mesiacov
- Výhoda veľká flexibilita
Informácie o výberovom konaní
Dovoľte, aby sme Vás informovali, že budeme kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky. Vopred sa ospravedlňujeme kandidátom, ktorých neoslovíme. Ich materiály budú v súlade so zákonom na ochranu osobných údajov skartované.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
Vzdelanie v odbore
financie, účtovníctvo
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Zodpovednosť, samostatnosť, spoľahlivosť
- Tímový hráč, precíznosť, presnosť, orientácia na detail
- Flexibilita
- Priateľská, sebaistá a motivovaná osobnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Raben Group je jednou z popredných logistických firiem, ktorá pôsobí na európskom trhu už 90 rokov. Ponúka komplexné logistické služby a riadenie globálnych dodávateľských reťazcov v oblasti zmluvnej logistiky a cestnú, námornú a leteckú nákladnú dopravu. Raben Group prevádzkuje 160 pobočiek s takmer 1 300 000 m2 skladových plôch lokalizovaných v pätnástich krajinách Európy s viac ako 10 000 zamestnancami, ktorí dbajú o vysokú kvalitu služieb a priateľský zákaznícky servis.
Raben Group v Slovenskej republike pôsobí od Septembra 2008. S pôsobiskom v 4 lokalitách umiestnených na území Slovenskej republiky zamestnáva takmer 170 zamestnancov. K dispozícii má viac ako 20 000 metrov štvorcových moderných skladovacích priestorov a ponúkané služby zahŕňajú národnú a medzinárodnú distribúciu, skladovacie a komplexné logistické služby.
Viac informácií o spoločnosti Raben nájdete na www.raben-group.com.
Raben Group v Slovenskej republike pôsobí od Septembra 2008. S pôsobiskom v 4 lokalitách umiestnených na území Slovenskej republiky zamestnáva takmer 170 zamestnancov. K dispozícii má viac ako 20 000 metrov štvorcových moderných skladovacích priestorov a ponúkané služby zahŕňajú národnú a medzinárodnú distribúciu, skladovacie a komplexné logistické služby.
Viac informácií o spoločnosti Raben nájdete na www.raben-group.com.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 3554808
Dátum zverejnenia: 7.12.2018
2018-12-07
lokalita: okres Senec Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Raben Logistics Slovakia s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 5 € / hodinu