Administratívny pracovník zákazníckeho servisu - zástup počas materskej dovolenky

Raben Logistics Slovakia s. r. o.

Miesto práce
K Letisku 1439, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď
Ponúkaný plat (brutto)
bude dohodnuté na osobnom pohovore

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

* Príjem a vybavovanie objednávok, dohliadanie na priebeh dopravy
* Prevzatie a kompletné spracovanie objednávky od zákazníka
* Sledovanie priebehu prepravy (permanentné spojenie so zákazníkmi, dopravcami, resp. špeditérmi a flexibilne riešenie vzniknutých problémov
* Komunikácia so zákazníkmi v cudzom jazyku
* Kontrola dokladov súvisiacich s realizáciou prepráv a spracovanie podkladov pre potreby účtovania
* Pracovanie došlých faktúr od prepravcov
* Párovanie dokumentov s objednávkami spoločnosti
* Fakturácia
* Zápis faktúr do prepravného systému TMS
* Práca na dobu určitú - zástup počas materskej dovolenky

Zamestnanecké výhody, benefity

* Mladý a dynamický kolektív
* Zaujímavá a stabilná práca v rozvíjajúcej sa medzinárodnej logistickej spoločnosti
* Adekvátne platové ohodnotenie a možnosť využívať benefity spoločnosti
* Odmeny na základe MBO
* Školenia, potrebné na vykonávanie práce
* Možnosť profesionálneho rastu a sebarealizácie

Informácie o výberovom konaní

Vaše životopisy zasielajte na kontaktnú osobu.

Uchádzač zaslaním osobných údajov uvedených v životopise dáva súhlas spoločnosti so spracovaním osobných údajov v súlade so zákonom č. 122/2013 ZZ.

Budeme kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky. Vopred sa ospravedlňujeme kandidátom, ktorých neoslovíme. Ich materiály budú v súlade so zákonom na ochranu osobných údajov skartované.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.12.2017 (ostáva ešte 20 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Administratívne a ekonomické znalosti

Fakturácia - základy

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Internet (e-mail, www) - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

* Prax v oblasti zákazníckeho servisu, administratívy a fakturácie - výhodou
* Schopnosť pracovať v tíme aj samostatne
* Tímový hráč, pracovitosť, precíznosť, presnosť, orientácia na detail
* Konštruktívny prístup k riešeniu problémov
* Schopnosť rýchlo sa rozhodovať
* Dobré komunikačné zručnosti
* Schopnosť pracovať v stresových situáciách
* Lojálnosť voči firme

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Raben Group je jednou z popredných logistických firiem, ktorá pôsobí na európskom trhu už 80 rokov. Ponúka komplexné logistické služby a riadenie globálnych dodávateľských reťazcov v oblasti zmluvnej logistiky a cestnú, námornú a leteckú nákladnú dopravu. Raben Group prevádzkuje 133 terminálov s takmer 800.000 m2 skladových plôch lokalizovaných v jedenástich krajinách Európy (Holandsko, Nemecko, Poľsko, Litva, Lotyšsko, Estónsko, Ukrajina, Česká republika, Slovensko, Maďarsko a Rumunsko) s viac ako 8 000 zamestnancami, ktorí dbajú o vysokú kvalitu služieb a priateľský zákaznícky servis.

Raben Group v Slovenskej republike pôsobí od Septembra 2008.
S pôsobiskom v 3 lokalitách umiestnených na území Slovenskej republiky zamestnáva viac ako 170 zamestnancov. K dispozícii má viac ako 20 000 metrov štvorcových moderných skladovacích priestorov a ponúkané služby zahŕňajú národnú a medzinárodnú distribúciu, skladovacie a komplexné logistické služby.

Viac informácií o spoločnosti Raben nájdete na www.raben-group.com.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Raben Logistics Slovakia s. r. o.
Areál Prologisu, Diaľničná cesta 28,
903 01 Senec
http://www.raben-group.com

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Marianna Štrbíková
E-mail: poslať životopis
ID: 3258511   Dátum zverejnenia: 1.12.2017