Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Disponent/Administratívny pracovník transportu
Quehenberger Logistics SVK a.s.
Miesto práce
VGP Park Bratislava - Sales Office, Bernolákovo
VGP Park Bratislava - Sales Office, Bernolákovo
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihned
ihned
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiacalebo v závislosti od skúseností + bonusový systém
1 400 EUR/mesiacalebo v závislosti od skúseností + bonusový systém
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Práca v novopostavenom sklade s pneumatikami od PONDELKA do PIATKA!
Nová pobočka sa nachádza v logistickom parku VGP Park - len niekoľko minút od Bratislavy, v územnej časti Bernolákova známej ako Triblavina ( prístup z diaľnice D1 ako aj priľahlých dedín Bernolákovo, Ivanka pri Dunaji, Čierna Voda, Chorvátsky Grob)
Budujeme stabilné tímy šikovných pracovníkov s potenciálom rásť. Hľadáme kolegov na dlhodobú spoluprácu.
*Navrhovanie optimálneho riešenia plánovania vhodnej trasy a vyťaženosti vozidiel
* Vybavovanie a spravovanie prepravných zákaziek so zreteľom na optimalizáciu a vyťaženosť
* Aktívne sledovanie priebehu realizácie prepráv a riešenie vzniknutých zdržaní
* Komunikácia so zákazníkom, partnermi a pobočkami spoločnosti v zahraničí
* Výber vhodných dopravcov a udržiavanie obchodných vzťahov
* Spolupracuje so skladmi a pripravuje doklady pre expedíciu tovaru
* Spolupracuje s jednotlivými pracoviskami a oddeleniami
* Aktívne spolupracuje pri riešení reklamácií
* Navrhuje nápravné a preventívne opatrenia
*Práca s transportným a skladovým systémom
* Ovládanie anglického jazyka podmienkou
* Ovládanie nemeckého a/ alebo maďarského jazyka veľkou výhodou
Nová pobočka sa nachádza v logistickom parku VGP Park - len niekoľko minút od Bratislavy, v územnej časti Bernolákova známej ako Triblavina ( prístup z diaľnice D1 ako aj priľahlých dedín Bernolákovo, Ivanka pri Dunaji, Čierna Voda, Chorvátsky Grob)
Budujeme stabilné tímy šikovných pracovníkov s potenciálom rásť. Hľadáme kolegov na dlhodobú spoluprácu.
*Navrhovanie optimálneho riešenia plánovania vhodnej trasy a vyťaženosti vozidiel
* Vybavovanie a spravovanie prepravných zákaziek so zreteľom na optimalizáciu a vyťaženosť
* Aktívne sledovanie priebehu realizácie prepráv a riešenie vzniknutých zdržaní
* Komunikácia so zákazníkom, partnermi a pobočkami spoločnosti v zahraničí
* Výber vhodných dopravcov a udržiavanie obchodných vzťahov
* Spolupracuje so skladmi a pripravuje doklady pre expedíciu tovaru
* Spolupracuje s jednotlivými pracoviskami a oddeleniami
* Aktívne spolupracuje pri riešení reklamácií
* Navrhuje nápravné a preventívne opatrenia
*Práca s transportným a skladovým systémom
* Ovládanie anglického jazyka podmienkou
* Ovládanie nemeckého a/ alebo maďarského jazyka veľkou výhodou
Zamestnanecké výhody, benefity
* ročné odmeny
* služobný telefón
* práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
* zákonné príplatky sú samozrejmosťou
* moderné a príjemné pracovné prostredie
* stabilný a skúsený kolektív
* pitný režim a ovocie na pracovisku
* firemné akcie (Vianočný večierok, futbalový turnaj v Rakúsku, firemné chaty)
* služobný telefón
* práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
* zákonné príplatky sú samozrejmosťou
* moderné a príjemné pracovné prostredie
* stabilný a skúsený kolektív
* pitný režim a ovocie na pracovisku
* firemné akcie (Vianočný večierok, futbalový turnaj v Rakúsku, firemné chaty)
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú podmienky uvedené v inzercii.
Ak Vás naša pracovná ponuka zaujala , pošlite nám svoj životopis na [email protected]
Ak Vás naša pracovná ponuka zaujala , pošlite nám svoj životopis na [email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
logistika a doprava
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Maďarský jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
AETR - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
AETR - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
disponent, špeditér
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- logické a analytické myslenie
- orientácia na cieľ
- tímový hráč
- komunikačné zručnosti,
- orientácia na zákazníka,
- samostatné rozhodovanie pri riešení denných úloh,
- flexibilita,
- zvládanie stresových situácií
- znalosť AETR
- orientácia na cieľ
- tímový hráč
- komunikačné zručnosti,
- orientácia na zákazníka,
- samostatné rozhodovanie pri riešení denných úloh,
- flexibilita,
- zvládanie stresových situácií
- znalosť AETR
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Quehenberger Logistics je medzinárodná logistická firma v osobnom vlastníctve s viac ako 3.000 zamestnancami v 20- tich krajinách v strednej a východnej Európe.
Našim zákazníkom ponúkame tie najkvalitnejšie a na mieru šité logistické riešenia v oblasti sieťovej a zmluvnej logistiky. Vďaka silnému rastu a novým podmienkam na trhu hľadáme zamestnancov, ktorí vyčnievajú z radu pre svoje vnímavé a na služby orientované konanie.
Logistika je naše remeslo – a naše nadšenie
Súhlas so spracovaním osobných údajov:
Zaslaním životopisu ako dotknutá osoba dobrovoľne udeľujem podľa § 13 ods. 1 a § 14 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“) súhlas so spracúvaním poskytnutých osobných údajov prevádzkovateľovi (Quehenberger Logistics a.s.) v rozsahu titul, meno, priezvisko, adresa, dátum narodenia, tel. číslo, emailová adresa, vzdelanie, prax, iné údaje v rozsahu životopisu a motivačného listu, a to na účely zaradenia do evidencie uchádzačov o zamestnanie.
Súhlas udeľujem na dobu 6 mesiacov. Udelený súhlas je možné kedykoľvek odvolať zaslaním žiadosti na emailovú adresu prevádzkovateľa alebo písomnej žiadosti na adresu sídla prevádzkovateľa.
Podrobnejšie informácie o právach dotknutej osoby a spracúvaní osobných údajov na účely evidencie uchádzačov nájdete na www.quehenberger.com/sk.
Našim zákazníkom ponúkame tie najkvalitnejšie a na mieru šité logistické riešenia v oblasti sieťovej a zmluvnej logistiky. Vďaka silnému rastu a novým podmienkam na trhu hľadáme zamestnancov, ktorí vyčnievajú z radu pre svoje vnímavé a na služby orientované konanie.
Logistika je naše remeslo – a naše nadšenie
Súhlas so spracovaním osobných údajov:
Zaslaním životopisu ako dotknutá osoba dobrovoľne udeľujem podľa § 13 ods. 1 a § 14 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“) súhlas so spracúvaním poskytnutých osobných údajov prevádzkovateľovi (Quehenberger Logistics a.s.) v rozsahu titul, meno, priezvisko, adresa, dátum narodenia, tel. číslo, emailová adresa, vzdelanie, prax, iné údaje v rozsahu životopisu a motivačného listu, a to na účely zaradenia do evidencie uchádzačov o zamestnanie.
Súhlas udeľujem na dobu 6 mesiacov. Udelený súhlas je možné kedykoľvek odvolať zaslaním žiadosti na emailovú adresu prevádzkovateľa alebo písomnej žiadosti na adresu sídla prevádzkovateľa.
Podrobnejšie informácie o právach dotknutej osoby a spracúvaní osobných údajov na účely evidencie uchádzačov nájdete na www.quehenberger.com/sk.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 4210163
Dátum zverejnenia: 22.3.2022
2022-03-22
lokalita: Bernolákovo Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Dispečer, Disponent Spoločnosť: Quehenberger Logistics SVK a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac