Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Personalistka - manažérka
Quehenberger Logistics SVK a.s.
Miesto práce
Quehenberger Logsitics SVK a.s., Senec
Quehenberger Logsitics SVK a.s., Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 - 1 500 EUR/mesiac+ bonusový systém (vyplatenie bonusu 1x ročne na základe splnených úloh) výška mzdy je stanovená podľa predchádzajúcich skúseností kandidátky
1 300 - 1 500 EUR/mesiac+ bonusový systém (vyplatenie bonusu 1x ročne na základe splnených úloh) výška mzdy je stanovená podľa predchádzajúcich skúseností kandidátky
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Prax v personalistike nutná
- Príprava pracovnoprávnej dokumentácie
- Spracovávanie mzdových podkladov pre mzdové oddelenie
- Vypracovávanie pravidelných reportov, objednávok, štatistík podľa potrieb nadriadeného
- Príjem a zapisovanie klasickej a elektronickej pošty
- Evidencia služobných vozidiel
- Kopírovanie a skenovanie, zabezpečenie potrebných podpisov na dokumenty
- Prehľad a starostlivosť o firemnú agendu a jej archiváciu
- Spracovávanie dochádzky zamestnancov (v dochádzkovom systéme HUMAN),
- Sledovanie a prideľovanie potrebných školení pre zamestnancov
- Zodpovednosť za pokladňu
- Spolupráca na projektoch vo firme
- Komunikácia s marketingovým oddelením firmy
- Starostlivosť o vývesky a nástenky
- Objednávanie kancelárskych potrieb, reklamných bannerov, návrhy reklám
- Nákup a prideľovanie osobných ochranných pracovných prostriedkov
- Prideľovanie kľúčov, čipových kariet, mobilných telefónov a výpočtovej techniky
- Podpora pri riešení IT problémov – nahlasovanie porúch informačných technológii externej firme a vybavovanie servisných zásahov
- Spolupráca s bezpečnostným technikom
- Nutnosť nemeckého, alebo anglického jazyka (po pripadne aj oba jazyky)
- Stratégia vyhľadávania zamestnancov, pomocou HR marketingu
- Inzerovanie voľných pracovných pozícii
- realizácia výberových konaní
- Nastavenie interných procesov - adaptácia, vzdelávanie, systém hodnotenia
- Prideľovanie čipových kariet, kľúčov, mobilných telefónov a výpočtovej techniky
- Sledovanie a prideľovanie potrebných školení pre zamestnancov
- Administratívna výpomoc
- Príprava pracovnoprávnej dokumentácie
- Spracovávanie mzdových podkladov pre mzdové oddelenie
- Vypracovávanie pravidelných reportov, objednávok, štatistík podľa potrieb nadriadeného
- Príjem a zapisovanie klasickej a elektronickej pošty
- Evidencia služobných vozidiel
- Kopírovanie a skenovanie, zabezpečenie potrebných podpisov na dokumenty
- Prehľad a starostlivosť o firemnú agendu a jej archiváciu
- Spracovávanie dochádzky zamestnancov (v dochádzkovom systéme HUMAN),
- Sledovanie a prideľovanie potrebných školení pre zamestnancov
- Zodpovednosť za pokladňu
- Spolupráca na projektoch vo firme
- Komunikácia s marketingovým oddelením firmy
- Starostlivosť o vývesky a nástenky
- Objednávanie kancelárskych potrieb, reklamných bannerov, návrhy reklám
- Nákup a prideľovanie osobných ochranných pracovných prostriedkov
- Prideľovanie kľúčov, čipových kariet, mobilných telefónov a výpočtovej techniky
- Podpora pri riešení IT problémov – nahlasovanie porúch informačných technológii externej firme a vybavovanie servisných zásahov
- Spolupráca s bezpečnostným technikom
- Nutnosť nemeckého, alebo anglického jazyka (po pripadne aj oba jazyky)
- Stratégia vyhľadávania zamestnancov, pomocou HR marketingu
- Inzerovanie voľných pracovných pozícii
- realizácia výberových konaní
- Nastavenie interných procesov - adaptácia, vzdelávanie, systém hodnotenia
- Prideľovanie čipových kariet, kľúčov, mobilných telefónov a výpočtovej techniky
- Sledovanie a prideľovanie potrebných školení pre zamestnancov
- Administratívna výpomoc
Zamestnanecké výhody, benefity
- občerstvenie/ovocie na pracovisku
- výučba cudzieho jazyka počas pracovnej doby
- stravné lístky v hodnote 4,70 EUR
- flexibilná 8hodinová pracovná doba
- výučba cudzieho jazyka počas pracovnej doby
- stravné lístky v hodnote 4,70 EUR
- flexibilná 8hodinová pracovná doba
Informácie o výberovom konaní
Vybraní uchádzači budú kontaktovaní a pozvaní na osobný pohovor.
Vopred sa ospravedlňujeme uchádzačom, ktorých nebudeme kontaktovať - v zmysle zákona o ochrane osobných údajov budú Vaše osobné údaje skartované.
Vopred sa ospravedlňujeme uchádzačom, ktorých nebudeme kontaktovať - v zmysle zákona o ochrane osobných údajov budú Vaše osobné údaje skartované.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Mierne pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• komunikatívna, nekonfliktná a flexibilná osobnosť
• príjemný a zdvorilý prejav, profesionálne a reprezentatívne vystupovanie
• pozitívny, proaktívny, systematický prístup k práci a zvereným úlohám
• organizačné zručnosti a multitasking
• samostatnosť, precíznosť, zodpovednosť a lojalita
• odolnosť voči stresu
• príjemný a zdvorilý prejav, profesionálne a reprezentatívne vystupovanie
• pozitívny, proaktívny, systematický prístup k práci a zvereným úlohám
• organizačné zručnosti a multitasking
• samostatnosť, precíznosť, zodpovednosť a lojalita
• odolnosť voči stresu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Quehenberger Logistics je medzinárodná logistická firma v osobnom vlastníctve s viac ako 3.000 zamestnancami v 20- tich krajinách v strednej a východnej Európe.
Našim zákazníkom ponúkame tie najkvalitnejšie a na mieru šité logistické riešenia v oblasti sieťovej a zmluvnej logistiky. Vďaka silnému rastu a novým podmienkam na trhu hľadáme zamestnancov, ktorí vyčnievajú z radu pre svoje vnímavé a na služby orientované konanie.
Logistika je naše remeslo – a naše nadšenie
Súhlas so spracovaním osobných údajov:
Zaslaním životopisu ako dotknutá osoba dobrovoľne udeľujem podľa § 13 ods. 1 a § 14 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“) súhlas so spracúvaním poskytnutých osobných údajov prevádzkovateľovi (Quehenberger Logistics a.s.) v rozsahu titul, meno, priezvisko, adresa, dátum narodenia, tel. číslo, emailová adresa, vzdelanie, prax, iné údaje v rozsahu životopisu a motivačného listu, a to na účely zaradenia do evidencie uchádzačov o zamestnanie.
Súhlas udeľujem na dobu 6 mesiacov. Udelený súhlas je možné kedykoľvek odvolať zaslaním žiadosti na emailovú adresu prevádzkovateľa alebo písomnej žiadosti na adresu sídla prevádzkovateľa.
Podrobnejšie informácie o právach dotknutej osoby a spracúvaní osobných údajov na účely evidencie uchádzačov nájdete na www.quehenberger.com/sk.
Našim zákazníkom ponúkame tie najkvalitnejšie a na mieru šité logistické riešenia v oblasti sieťovej a zmluvnej logistiky. Vďaka silnému rastu a novým podmienkam na trhu hľadáme zamestnancov, ktorí vyčnievajú z radu pre svoje vnímavé a na služby orientované konanie.
Logistika je naše remeslo – a naše nadšenie
Súhlas so spracovaním osobných údajov:
Zaslaním životopisu ako dotknutá osoba dobrovoľne udeľujem podľa § 13 ods. 1 a § 14 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“) súhlas so spracúvaním poskytnutých osobných údajov prevádzkovateľovi (Quehenberger Logistics a.s.) v rozsahu titul, meno, priezvisko, adresa, dátum narodenia, tel. číslo, emailová adresa, vzdelanie, prax, iné údaje v rozsahu životopisu a motivačného listu, a to na účely zaradenia do evidencie uchádzačov o zamestnanie.
Súhlas udeľujem na dobu 6 mesiacov. Udelený súhlas je možné kedykoľvek odvolať zaslaním žiadosti na emailovú adresu prevádzkovateľa alebo písomnej žiadosti na adresu sídla prevádzkovateľa.
Podrobnejšie informácie o právach dotknutej osoby a spracúvaní osobných údajov na účely evidencie uchádzačov nájdete na www.quehenberger.com/sk.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 3509306
Dátum zverejnenia: 10.3.2022
2022-03-10
lokalita: Senec Pozícia: Administratívny pracovník, referent, HR asistent, Personalista Spoločnosť: Quehenberger Logistics SVK a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac