Logo QUEEN CONTROL s. r. o.

Mzdárka - personalistka

QUEEN CONTROL s. r. o.

Miesto práce
Hlavná 17, Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 - 1 600 EUR/mesiacMzda závisí od skúseností .

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Na pozícii Mzdárka - personalistka sa budete zaoberať spracovaním mzdových a personálnych údajov zamestnancov spoločnosti.
  • Budete pravidelne komunikovať s našimi klientmi a odpovedať na ich otázky v oblasti mzdy a pracovných podmienok.
  • Zodpovedáte za včasné vypracovanie mzdy a odvodov zamestnancom.
  • Vašou úlohou bude tiež sledovanie legislatívnych zmien v oblasti mzdových a personálnych záležitostí a ich aplikácia v praxi.
  • Budete spolupracovať s ostatnými oddeleniami spoločnosti, ako napr. účtovníctvo .
  • Okrem toho budete vykonávať aj administratívne práce súvisiace s pozíciou Mzdárka - personalistka.

Typický deň na pozícii Mzdárka - personalistka:

  • Ranný briefing s ostatnými členmi tímu na prehľad o aktuálnych záležitostiach v oblasti mzdových a personálnych údajov.
  • Spracovanie mzdových a personálnych údajov zamestnancov a príprava miezd.

Pracovná doba:

  • Pracovný čas je od pondelka do piatku v časovom rozmedzí od 8:00 do 16:00.
  • V prípade potreby sa môže pracovná doba predĺžiť.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Možnosť práce v stabilnej a rýchlo rastúcej spoločnosti s pozitívnou firemnou kultúrou.
  • V prípade potreby flexibilný pracovný čas a možnosť home-office.
  • Možnosť profesionálneho a osobnostného rastu prostredníctvom školení a vzdelávacích programov.
  • Priateľský a dynamický tím s príjemnou atmosférou v práci.
  • Možnosť zúčastňovať sa na rôznych teambuildingových a firemných akciách.

Informácie o výberovom konaní

Životopis nám zašlite na : [email protected] ,
v prípade záujmu Vás budeme kontaktovať.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomika, účtovníctvo

Ostatné znalosti

KROS Olymp - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

2

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti


  • Máte skúsenosti s mzdovou agendou a právnymi predpismi týkajúcimi sa mzdy.
  • Dobré ovládanie práce s počítačom a znalosť práce s mzdovým programom.
  • Máte schopnosť komunikovať s kolegami a klientmi.
  • Vynikajúce organizačné zručnosti a schopnosť pracovať v tíme.
  • Máte schopnosť pracovať s dôverou a zodpovedne s osobnými údajmi zamestnancov.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Naša spoločnosť sa od r. 2014 venuje externému vedeniu účtovníctva . Našim klientom zabezpečujeme komplexnú agendu v oblasti účtovných a mzdových služieb . Pôsobíme v Košiciach a Prešove .

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Simona Antolík
Tel.: +421911402377
E-mail: poslať životopis
ID: 4824375  Dátum zverejnenia: 7.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac