Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
WordPress content editor
Quality Unit, s. r. o.
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
Čo najskôr
Čo najskôr
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiac
900 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Sme slovenská softvérová spoločnosť s viac ako 15-ročnou tradíciou a skúsenosťami v oblasti programovania B2B aplikácií a softvéru. Máme globálnu pôsobnosť a vyvíjame dva úspešné SaaS produkty LiveAgent a Post Affiliate Pro. Náš softvér pomáha značkám ako Huawei, BMW, Forbes či Slido s ich zákazníckym servisom. Je dosť možné, že si sa už s našim produktom stretol. Náš software používa aj veľa slovenských firiem ako napríklad Profesia, Martinus, Gymbeam, ale aj Finančná Správa.
Naše produkty sa neustále vyvíjajú, pribúdajú nové funkcionality či zlepšenia, ktoré chceme čo najefektívnejšie odkomunikovať (potenciálnym) zákazníkom. Do tímu preto hľadáme nového kolegu / kolegyňu, ktorý by spolu so zvyškom marketingového tímu plne využil svoje doterajšie znalosti a pomohol našim produktom naďalej rásť.
Nie sme bežná firma. Ponúkame stabilné miesto na sebarealizáciu v spoločnosti, ktorá rastie aj počas pandémie. Fungujeme remote a vážime si tvoj čas, takže nečakaj u nás nezmyselné hovory a porady. Zameriavame sa na konkrétne výstupy a sme veľmi analyticky orientovaní.
Podstatnou náplňou Tvojej pracovnej pozície bude najmä:
- oprava chýb a vylepšovanie chodu stránok na základe výstupu z rôznych webových nástrojov kontrolujúcich funkčnosť stránky
- práca s médiami a nahrávaním súborov do galérie a pridávania správnych alt-tagov a popisov ku nim
- nahrávanie a plánovanie článkov a textov na našich webových stránkach (návody, šablóny, blogové články…)
Naše produkty sa neustále vyvíjajú, pribúdajú nové funkcionality či zlepšenia, ktoré chceme čo najefektívnejšie odkomunikovať (potenciálnym) zákazníkom. Do tímu preto hľadáme nového kolegu / kolegyňu, ktorý by spolu so zvyškom marketingového tímu plne využil svoje doterajšie znalosti a pomohol našim produktom naďalej rásť.
Nie sme bežná firma. Ponúkame stabilné miesto na sebarealizáciu v spoločnosti, ktorá rastie aj počas pandémie. Fungujeme remote a vážime si tvoj čas, takže nečakaj u nás nezmyselné hovory a porady. Zameriavame sa na konkrétne výstupy a sme veľmi analyticky orientovaní.
Podstatnou náplňou Tvojej pracovnej pozície bude najmä:
- oprava chýb a vylepšovanie chodu stránok na základe výstupu z rôznych webových nástrojov kontrolujúcich funkčnosť stránky
- práca s médiami a nahrávaním súborov do galérie a pridávania správnych alt-tagov a popisov ku nim
- nahrávanie a plánovanie článkov a textov na našich webových stránkach (návody, šablóny, blogové články…)
Zamestnanecké výhody, benefity
- Príspevok na stravu plne hradený zamestnávateľom
- MultiSport karta plne hradená zamestnávateľom, aby ste boli zdraví a vo fit kondícii
- Možnosť priplatenia si sprievodnej karty pre partnera / partnerku či iného člena rodiny
- Firemné podujatia a team buildingy, ako sú večierky, herné večery, opekačky, turistické výlety, plachtenie, športové podujatia atď.
- Firemný gear pozostávajúci z mikín, tričiek, cyklodresov a iných doplnkov
- Možnosť čerpať neplatené voľno
- Platené voľno aj pre živnostníkov
- Bonus 300 EUR pri narodení dieťaťa
- Mladý a príjemný kolektív
- Možnosť výberu miesta práce - z domu alebo v pokojnom office v Bratislave
- Možnosť zúčastniť sa na komunitných udalostiach myHive (grilovanie, herné večierky, tematické večierky alebo športové podujatia)
- Parkovacie miesto zadarmo alebo box na odloženie bicykla
- Zľavy vo vybraných obchodoch a prevádzkach vo Vivo! Center
- Neobmedzená káva v office, aby sa Ti lepšie pracovalo :)
- MultiSport karta plne hradená zamestnávateľom, aby ste boli zdraví a vo fit kondícii
- Možnosť priplatenia si sprievodnej karty pre partnera / partnerku či iného člena rodiny
- Firemné podujatia a team buildingy, ako sú večierky, herné večery, opekačky, turistické výlety, plachtenie, športové podujatia atď.
- Firemný gear pozostávajúci z mikín, tričiek, cyklodresov a iných doplnkov
- Možnosť čerpať neplatené voľno
- Platené voľno aj pre živnostníkov
- Bonus 300 EUR pri narodení dieťaťa
- Mladý a príjemný kolektív
- Možnosť výberu miesta práce - z domu alebo v pokojnom office v Bratislave
- Možnosť zúčastniť sa na komunitných udalostiach myHive (grilovanie, herné večierky, tematické večierky alebo športové podujatia)
- Parkovacie miesto zadarmo alebo box na odloženie bicykla
- Zľavy vo vybraných obchodoch a prevádzkach vo Vivo! Center
- Neobmedzená káva v office, aby sa Ti lepšie pracovalo :)
Informácie o výberovom konaní
Ako čítaš, nudiť sa rozhodne nebudeš. :) Vieme Ti poskytnúť značný priestor na sebarealizáciu, implementovanie vlastných myšlienok do praxe či hľadanie best practices, ktoré môžeš hneď vyskúšať na celosvetových produktoch. V prípade, že sme Ťa zaujali, neváhaj nám poslať svoje CV na [email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- samostatnosť
- ovládaš prácu s WordPressom na užívateľskej úrovni
- základná znalosť štruktúry stránok (nadpisy, meta-tagy, prelinkovanie a stavové kódy)
- chceš sa stále vzdelávať aj nad rámec svojej pozície v spolupráci s kolegami
- skúsenosti z oblasti marketingu, zákazníckeho servisu alebo IT sú výhodou
- schopnosť pracovať v tíme a vytvárať synergie
- máš plynulú angličtinu (si schopný v nej bežne komunikovať)
- entuziazmus a chuť pracovať sú základnými prvkami našej spoločnosti
- máš skúsenosti s používaním tímových nástrojov, či task management toolov
- ovládaš prácu s WordPressom na užívateľskej úrovni
- základná znalosť štruktúry stránok (nadpisy, meta-tagy, prelinkovanie a stavové kódy)
- chceš sa stále vzdelávať aj nad rámec svojej pozície v spolupráci s kolegami
- skúsenosti z oblasti marketingu, zákazníckeho servisu alebo IT sú výhodou
- schopnosť pracovať v tíme a vytvárať synergie
- máš plynulú angličtinu (si schopný v nej bežne komunikovať)
- entuziazmus a chuť pracovať sú základnými prvkami našej spoločnosti
- máš skúsenosti s používaním tímových nástrojov, či task management toolov
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme slovenská softvérová spoločnosť, ktorá bola založená v roku 2004. Venujeme sa vývoju dvoch celosvetovo využívaných produktov LiveAgent a Post Affiliate Pro. LiveAgent je komplexný nástroj na správu zákazníckej starostlivosti pravidelne oceňovaný poprednými review platformami ako G2, GetApp, TrustPilot a Capterra. Post Affiliate Pro je softvér na vytvorenie a manažovanie affiliate programov a sietí. Medzi našich klientov patria značky a spoločnosti ako BMW, Forbes, Huawei, Univerzita Josha Hopkinsa, Oxford University či Yamaha.
Staň sa súčasťou jednej z mála globálnych SaaS spoločností s čisto slovenskými koreňmi, kde budeš môcť získať nové skúsenosti, pomáhať jej naďalej rásť, podieľať sa na zvyšovaní spokojnosti zákazníkov, a najmä, kde máš stabilnú a istú prácu, pri ktorej sa rozhodne nebudeš nudiť. Naštartuj svoju kariéru v stabilnom a neustále rastúcom B2B segmente, práve s nami!
Staň sa súčasťou jednej z mála globálnych SaaS spoločností s čisto slovenskými koreňmi, kde budeš môcť získať nové skúsenosti, pomáhať jej naďalej rásť, podieľať sa na zvyšovaní spokojnosti zákazníkov, a najmä, kde máš stabilnú a istú prácu, pri ktorej sa rozhodne nebudeš nudiť. Naštartuj svoju kariéru v stabilnom a neustále rastúcom B2B segmente, práve s nami!
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4187742
Dátum zverejnenia: 18.2.2022
2022-02-18
lokalita: Práca z domu Pozícia: Marketingový pracovník Spoločnosť: Quality Unit, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac