Office assistant
QPP a.s.
Svätoplukova 12, Bratislava
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
asap
1 000 - 1 300 EUR/mesiacFinálna výška odmeny je závislá od skúseností kandidáta/kandidátky.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme k nám do Head Office šikovnú posilu, so skvelými komunikačnými a organizačnými zručnosťami, s potrebou sa neustále posúvať ďalej, učiť sa a s odvahou a chuťou do nových výziev.
Čo bude v Tvojej náplni práce:
• Poskytovanie celkovej administratívnej podpory manažérom a zamestnancom vrátane spracovania dokumentov, ale napríklad i uvarenia dobrej kávy ;-).
• Plánovanie a sledovanie kalendárov pre manažérov alebo tímy, rezervácie schôdzok, sledovanie úloh, plánovanie termínov.
• Príprava stretnutí, konferencií a iných podujatí.
• Vytváranie, editácia a správa dokumentov, vrátane archivácie.
• Organizácia cestovných plánov.
• Udržiavanie aktuálnych kontaktných informácií pre interných a externých klientov.
• Asistencia pri používaní kancelárskych nástrojov, softvéru.
• Zabezpečovanie fungovania kancelárskeho vybavenia a technologických nástrojov, vrátane objednávania potrebných zásob.
• Starostlivosť o chod kancelárie a materiálne zabezpečenie.
• Podpora náborového procesu zamestnancov.
• Podpora ekonomických činností, príprava spracovania cestovných príkazov, mesačných výdavkov, fleet management.
• Podpora správy intranetu, webovej stránky spoločnosti, interných marketingových dokumentov.
• Aktualizácia interných systémov spoločnosti, ako sú CRM, archivácia dokumentov na FTP a podobne.
• Operatívna pomoc pri ďalších pridelených úlohách.
Zamestnanecké výhody, benefity
- motivujúce ohodnotenie
- flexibilný pracovný čas
- work from home v závislosti od projektu
- formálne aj neformálne stretnutia, firemné večierky
- rôzne športové a teambuildingové aktivity
- zapájanie sa do množstva dobrovoľníckych aktivít
- účasť na zaujímavých projektoch z rôznych oblastí
- perspektíva dlhodobej spolupráce
- referenčný bonus
- odborné aj soft skills školenia a certifikácie
- jazykové vzdelávanie
- neformálne prostredie a veselá partia
Informácie o výberovom konaní
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Google Calendar - Pokročilý
Canva - Základy
Teams, Zoom - Mierne pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Schopnosť adaptovať sa rýchlo
• Spoľahlivosť, samostatnosť a proaktivita
• Skvelé komunikačné zručnosti
• Výborné organizačné schopnosti
• Anglický jazyk (minimálne na úrovni B1)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Naše oddelenie Advanced IT Services zabezpečuje kvalitu prostredníctvom testingu ako služby a ďalších testingových požiadaviek na rôznych úrovniach seniority a manažmentu našich špecialistov. Pokrývame všetky aspekty testovania softvéru a ponúkame flexibilné a škálovateľné riešenia prispôsobené špecifickým požiadavkám zákazníkov.
V rámci oddelenia CDI - Consultancy, Development and Integrations ponúkame širokú škálu služieb - od konzultačných služieb až po vlastný vývoj a implementáciu softvérových riešení, spolupracujeme so špičkovými dodávateľmi SW, ako aj s mnohými open-source riešeniami. Zabezpečujeme bezproblémovú integráciu a optimálne výsledky.