Logo QPP a.s.

Office assistant

QPP a.s.

Miesto práce
Svätoplukova 12, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 300 EUR/mesiacFinálna výška odmeny je závislá od skúseností kandidáta/kandidátky.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme k nám do Head Office šikovnú posilu, so skvelými komunikačnými a organizačnými zručnosťami, s potrebou sa neustále posúvať ďalej, učiť sa a s odvahou a chuťou do nových výziev.

Čo bude v Tvojej náplni práce:

• Poskytovanie celkovej administratívnej podpory manažérom a zamestnancom vrátane spracovania dokumentov, ale napríklad i uvarenia dobrej kávy ;-).
• Plánovanie a sledovanie kalendárov pre manažérov alebo tímy, rezervácie schôdzok, sledovanie úloh, plánovanie termínov.
• Príprava stretnutí, konferencií a iných podujatí.
• Vytváranie, editácia a správa dokumentov, vrátane archivácie.
• Organizácia cestovných plánov.
• Udržiavanie aktuálnych kontaktných informácií pre interných a externých klientov.
• Asistencia pri používaní kancelárskych nástrojov, softvéru.
• Zabezpečovanie fungovania kancelárskeho vybavenia a technologických nástrojov, vrátane objednávania potrebných zásob.
• Starostlivosť o chod kancelárie a materiálne zabezpečenie. 
• Podpora náborového procesu zamestnancov.
• Podpora ekonomických činností, príprava spracovania cestovných príkazov, mesačných výdavkov, fleet management.
• Podpora správy intranetu, webovej stránky spoločnosti, interných marketingových dokumentov.
• Aktualizácia interných systémov spoločnosti, ako sú CRM, archivácia dokumentov na FTP a podobne.
• Operatívna pomoc pri ďalších pridelených úlohách.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • motivujúce ohodnotenie
  • flexibilný pracovný čas
  • work from home v závislosti od projektu
  • formálne aj neformálne stretnutia, firemné večierky
  • rôzne športové a teambuildingové aktivity
  • zapájanie sa do množstva dobrovoľníckych aktivít
  • účasť na zaujímavých projektoch z rôznych oblastí
  • perspektíva dlhodobej spolupráce
  • referenčný bonus
  • odborné aj soft skills školenia a certifikácie
  • jazykové vzdelávanie
  • neformálne prostredie a veselá partia

Informácie o výberovom konaní

Práca je vhodná aj pre absolventa alebo študenta VŠ.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Google Calendar - Pokročilý
Canva - Základy
Teams, Zoom - Mierne pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Chuť učiť sa nové veci a nebáť sa pýtať
• Schopnosť adaptovať sa rýchlo
• Spoľahlivosť, samostatnosť a proaktivita
• Skvelé komunikačné zručnosti
• Výborné organizačné schopnosti
• Anglický jazyk (minimálne na úrovni B1)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Naša firma sa zameriava na poskytovanie služieb a snaží sa dosiahnuť výnimočné výsledky v dvoch kľúčových oblastiach, ktoré sú spojené so zabezpečením kvality. S pomocou našich špecializovaných oddelení napĺňame potreby zákazníkov v oblasti testovania a ponúkame komplexné poradenské, vývojové a implementačné služby.

Naše oddelenie Advanced IT Services zabezpečuje kvalitu prostredníctvom testingu ako služby a ďalších testingových požiadaviek na rôznych úrovniach seniority a manažmentu našich špecialistov. Pokrývame všetky aspekty testovania softvéru a ponúkame flexibilné a škálovateľné riešenia prispôsobené špecifickým požiadavkám zákazníkov.

V rámci oddelenia CDI - Consultancy, Development and Integrations ponúkame širokú škálu služieb - od konzultačných služieb až po vlastný vývoj a implementáciu softvérových riešení, spolupracujeme so špičkovými dodávateľmi SW, ako aj s mnohými open-source riešeniami. Zabezpečujeme bezproblémovú integráciu a optimálne výsledky.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Dominika Nechalová
E-mail: poslať životopis
ID: 4840441  Dátum zverejnenia: 27.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac