Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Personalista / Mzdový(á) účtovník(čka)
PYRONOVA s. r. o.
Miesto práce
Pyronova s.r.o., Ivana Krasku 31/A, Trnava - Modranka, okres Trnava
Pyronova s.r.o., Ivana Krasku 31/A, Trnava - Modranka, okres Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dľa dohody
dľa dohody
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máš rád/a prácu s ľuďmi ? Si samostatný (á) a zodpovedný(á) ? Vyznáš sa problematike personálnych a mzdových zákonov ?
Ponúkame Ti prácu na oddelení HR .
Tvojou náplňou práce bude :
• komplexné spracovávanie personálnej agendy (vrátane zverejňovania pracovných ponúk, absolvovania pohovorov, spracovávania dokumentov v zmysle Zákonníka práce, interných smerníc a ostatných zákonov, od samotného vzniku pracovného pomeru až po jeho zánik)
• komplexné spracovanie miezd ( dochádzky, prekážok v práci, PN, zrážok z miezd, náhrad škôd, nepeňažných príjmov, odmien, daňových bonusov, výplatných pások, rekapitulácií, príkazov na úhradu, spracovanie výkazov do poisťovní a na DÚ, ročných zúčtovaní )
• vystavovanie potvrdení pre zamestnancov, komunikácia s úradmi v SR a zahraničí
• zabezpečovanie stravných lístkov
• evidencia prideleného majetku zamestnancom
• poradenstvo pre zamestnancov v oblasti Zákonníka práce a interných smerníc
• podávanie zlepšovacích návrhov a inovatívnych riešení pre skvalitnenie a zefektívnenie procesov v spoločnosti
• komunikácia s priamym nadriadeným a koordinácia s ostatnými oddeleniami
• samovzdelávanie, sledovanie a implementácia platných legislatívnych zmien
• zabezpečovanie ochrany osobných údajov
Ponúkame Ti prácu na oddelení HR .
Tvojou náplňou práce bude :
• komplexné spracovávanie personálnej agendy (vrátane zverejňovania pracovných ponúk, absolvovania pohovorov, spracovávania dokumentov v zmysle Zákonníka práce, interných smerníc a ostatných zákonov, od samotného vzniku pracovného pomeru až po jeho zánik)
• komplexné spracovanie miezd ( dochádzky, prekážok v práci, PN, zrážok z miezd, náhrad škôd, nepeňažných príjmov, odmien, daňových bonusov, výplatných pások, rekapitulácií, príkazov na úhradu, spracovanie výkazov do poisťovní a na DÚ, ročných zúčtovaní )
• vystavovanie potvrdení pre zamestnancov, komunikácia s úradmi v SR a zahraničí
• zabezpečovanie stravných lístkov
• evidencia prideleného majetku zamestnancom
• poradenstvo pre zamestnancov v oblasti Zákonníka práce a interných smerníc
• podávanie zlepšovacích návrhov a inovatívnych riešení pre skvalitnenie a zefektívnenie procesov v spoločnosti
• komunikácia s priamym nadriadeným a koordinácia s ostatnými oddeleniami
• samovzdelávanie, sledovanie a implementácia platných legislatívnych zmien
• zabezpečovanie ochrany osobných údajov
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame:
• príležitosť pracovať v zaujímavom odvetví
• prostredie dynamicky sa rozvíjajúcej, stabilnej spoločnosti
• bohatý sociálny program ( spoločenské a športové akcie, multisport karty, masáže )
• jazykové kurzy
• pružný pracovný čas
• príležitosť pracovať v zaujímavom odvetví
• prostredie dynamicky sa rozvíjajúcej, stabilnej spoločnosti
• bohatý sociálny program ( spoločenské a športové akcie, multisport karty, masáže )
• jazykové kurzy
• pružný pracovný čas
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o danú pozíciu a splnenia uvedených požiadaviek zasielajte svoj životopis spolu so súhlasom so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov na adresu : [email protected].
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti.
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
personalistika, ekonomika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Personalistika - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
znalosť príslušných zákonov a predpisov - nevyhnutnosť
znalosť IS Helios Orange – výhodou
spoľahlivosť, bezúhonnosť, komunikatívnosť, zodpovednosť, flexibilita
znalosť IS Helios Orange – výhodou
spoľahlivosť, bezúhonnosť, komunikatívnosť, zodpovednosť, flexibilita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pyronova s.r.o. vznikla v roku 1992 so zameraním na požiarnu ochranu. Základnou filozofiou spoločnosti PYRONOVA je poskytovať našim zákazníkom komplexné riešenia v oblasti protipožiarnej ochrany, t. z. vypracovanie projektovej dokumentácie, dodávka, realizácia, údržba a následný záručný a pozáručný servis zariadení protipožiarnej ochrany. V súčasnosti PYRONOVA patrí medzi lídrov v oblasti riešenia a realizácie protipožiarnej bezpečnosti na Slovenskom trhu, s rýchlou expanziou v zahraničí.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
ID: 3223138
Dátum zverejnenia: 20.11.2017
2017-11-20
lokalita: okres Trnava Pozícia: Mzdový účtovník, Personalista Spoločnosť: PYRONOVA s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou