Service Desk Associate

Pygmalios s.r.o.

Miesto práce
Kupeckého 3, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť, internship, stáž
Termín nástupu
01.01.2018
Ponúkaný plat (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Monitoring, správa sieťových zariadení a riešenie incidentov na prvej úrovni zákazníckej podpory
- Komunikácia s používateľom aplikácie, dodávateľmi zariadení, inštalačnými partnermi a ostatnými súčasťami zákazníckej podpory
- Schopnosť analyzovať a riešiť nahlásené incidenty na prvej úrovni podpory
- Distribúcia incidentov na druhú a tretiu úroveň podpory
- Pomoc pri riešení incidentov na druhej úrovni zákazníckej podpory
- Eskalácia problémov s aplikáciou a sieťovými zariadeniami v rámci teamu a partnermi
- Konfigurácia sieťových zariadení ako access point, router, IP kamera
- Zriaďovanie a správa používateľských účtov v aplikácii

Zamestnanecké výhody, benefity

- Práca v top technologickej spoločnosti
- Kolektív postavený na dôvere kde nikto nie je tlačený a všetci môžu všetko
- Motivácia k používaniu technológii, o ktorých sa na meetupoch len sníva po piatom pive
- Práca na open source projektoch
- Stolný futbal a tradičné wafle priamo v kancli
- Tvorivé prostredie
- Výrazne inšpiratívni kolegovia s kapelami, psami, mačkami, firmami, deťmi, behaním, lezením, fotením, kreslením, bajkovaním, podporou neziskoviek a kadejakých občianskych aktivít

Informácie o výberovom konaní

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

15.12.2017 (ostávajú ešte 3 dni)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

IT, technológie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo
Slovenský jazyk - Expert (C2)

Počítačové znalosti - administrátor

Administrácia LAN/WAN - základy

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Základná skúsenosť s IT help desk nástrojmi
- Analytické a logické myslenie
- Zodpovednosť za zverené pracovné úlohy
- Schopnosť rýchlo sa učiť a proaktívne pristupovať k pracovným úlohám
- Výborná emailová komunikácia s používateľmi aplikácie a ostatnými členmi zákazníckej podpory
- Základná znalosť sieťovej infraštruktúry a zariadení ako IP kamery, router, access point

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

V Pygmaliose pracujeme na najnovších inováciách v oblasti zberu dát o správaní zákazníkov kamenných predajniach a nákupných centrách. Od teba potrebujeme pomoc pri riešení výpadkov systému a správu zákazníckej podpory. Analytický nástroj je postavený na sieťových zariadeniach a senzoroch s najnovšou technológiou pre zber dát. Zozbierané dáta následne vyhodnocujeme v analytickej platforme Pygmaios Analytics. Tento komplexný systém potrebujme aktívne monitorovať a riešiť jeho výpadky za pomoci partnerov a ďalších členov teamu. Tam však tvoja cesta nekončí a môžeš sa zapojiť do testovania najnovších druhov senzorov pomáhať pri konfigurácii a kalibrácii týchto zariadení.
Čaká ťa príjemné prostredie, talentovaní kolegovia od ktorých sa dozvieš a naučíš množstvo zaujímavých vecí. A keďže naše interné tímy navzájom úzko spolupracujú, budeš mať možnosť nahliadnuť aj do ostatných častí vývoja našej služby.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Pygmalios, s. r. o.
Kupeckého 3
821 08 Bratislava
https://pygmalios.com

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Igor Pavelek
Tel.: 0907532880
E-mail: poslať životopis
ID: 3257617   Dátum zverejnenia: 30.11.2017