Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Miesto práce
Twin City A, Staré Mesto
Twin City A, Staré Mesto
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), internship, stáž
na dohodu (brigády), internship, stáž
Termín nástupu
asap/dohodou
asap/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
5 EUR/hod.
5 EUR/hod.
Intern oddelenia Bank Payment pre naše SSC
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre študentov vysokej školy ponúkame platenú stáž na pozícií Intern pre oddelenie Bank Payment v rámci nášho SSC v najväčšej poradenskej firme na Slovensku.
Ak si orientovaný na detail a máš vynikajúce analytické myslenie, môžeš obohatiť svoje akademické znalosti o reálnu pracovnú skúsenosť, počas ktorej sa staneš plnohodnotným členom tímu v profesionálnom prostredí.
Vašou náplňou práce bude:
Ak si orientovaný na detail a máš vynikajúce analytické myslenie, môžeš obohatiť svoje akademické znalosti o reálnu pracovnú skúsenosť, počas ktorej sa staneš plnohodnotným členom tímu v profesionálnom prostredí.
Vašou náplňou práce bude:
- poskytovať služby súvisiace s procesom odchádzajúcich platieb pre dodávateľov a zamestnancov do interného systému pre spravované klientské subjekty v regióne strednej a východnej Európy
- kontrola správnosti a kompletnosti dát a riešenie nezrovnalostí a chýb v pripade platobných úhrad
- sledovanie správnosti zaradenia odchádzajúcich platieb
- komunikácia so spolupracovníkmi a zamestnancami v iných krajinách v anglickom jazyku.
Zamestnanecké výhody, benefity
- pracovný notebook a Iphone s dátami (aj na súkromné účely)
- teambuildingové aktivity, Spring party, Christmas party, športové aktivity (online/offline)
- rozvoj hard skill, soft skill, podpora vzdelávania
- sme zástancami work-life balance a máme pripravený Well Being program, ktorý myslí na tvoje fyzické aj mentálne zdravie
- sme pripravení na všetko, aj keď sme veľmi sociálne tvory, vieme pracovať aj na home office
- v PwC sa máš stále na koho obrátiť a pravidelný feedback je u nás samozrejmosťou
- študijné voľno a sick days
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- motivovaní študenti 2. - 5. ročníka univerzít (študijný odbor nerozhoduje, ekonomické vzdelanie je výhodou)
- anglický jazyk na komunikatívnej úrovni prevažne v písomnej podobe
- záujem na sebe pracovať a učiť sa nové veci
- analytické schopnosti a vzťah k číslam
- výborné organizačné schopnosti
- zmysel pre detail
- systematické myslenie
Informácie o výberovom konaní
Ak máte záujem uchádzať sa o túto pozíciu, kliknite na tlačidlo "Apply here" a vytvorte si svoj profil.
Bližšie informácie o spracovaní osobných údajov nájdete tu: https://www.pwc.com/sk/sk/informacia-o-spracuvani-osobnych-udajov-pre-nabor.html
Bližšie informácie o spracovaní osobných údajov nájdete tu: https://www.pwc.com/sk/sk/informacia-o-spracuvani-osobnych-udajov-pre-nabor.html
Kontakt
ID: 4079630
Dátum zverejnenia: 12.5.2021
2021-05-12
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Fakturant, Finančný analytik, Pokladník Spoločnosť: PwC
Základná zložka mzdy (brutto): 5 EUR/hod.