Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap/dohodou
asap/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac(viac závisí od individuálnych skúsenosti uchádzača) + množstvo zaujímavých benefitov
1 200 EUR/mesiac(viac závisí od individuálnych skúsenosti uchádzača) + množstvo zaujímavých benefitov
Pracuj ako Knowledge Management špecialista na našom Marketingovom oddelení
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
1. Rád/Rada vyhľadávaš informácie a máš prehľad v ekonomike a jednotlivých odvetviach?
2. Máš skúsenosť s rôznymi databázami a zdrojmi informácií?
3. Chceš byť súčasťou marketingového tímu a podieľať sa na komunikačných kampaniach?
Ak áno, určite sa neváhaj odprezentovať a pošli nám svoje CV!
Tvojím cieľom u nás bude zabezpečiť čo najlepšie využitie odborných poznatkov o trhu, pre profesionálov pracujúcich v PwC. Okrem iného budeš mať príležitosť podporovať týchto profesionálov a spolupracovať aj s medzinárodným tímom v našom CEE regióne.
Pýtaš sa čo bude tvojou dennou agendou?
- koordinácia procesov spojená so získavaním, zdieľaním a efektívnym využívaním znalostí, ktorými ako globálna PwC sieť disponujeme,
- staneš sa primárnym kontaktom pre všetky Knowledge Management (KM) požiadavky,
- aktívne vyhľadávanie informácií z rôznych interných/externých zdrojov na základe požiadaviek, ktoré dostaneš od našich odborníkov,
- spravovanie interného portálu pre celé PwC,
- budeš mať na starosti vytváranie a spracovanie databáz klientov a analytických centier,
- zaškolíš nových zamestnancov v oblasti využívania interných KM nástrojov,
- koordinácia regionálneho programu spokojnosti klientov na lokálnej úrovni,
- sledovanie relevantných externých konferencií, školení a iných odborných podujatí,
- média monitoring a monitoring verejného obstarávania,
- v neposlednom rade budeš podporovať naše marketingové a CSR aktivity či internú komunikáciu
2. Máš skúsenosť s rôznymi databázami a zdrojmi informácií?
3. Chceš byť súčasťou marketingového tímu a podieľať sa na komunikačných kampaniach?
Ak áno, určite sa neváhaj odprezentovať a pošli nám svoje CV!
Tvojím cieľom u nás bude zabezpečiť čo najlepšie využitie odborných poznatkov o trhu, pre profesionálov pracujúcich v PwC. Okrem iného budeš mať príležitosť podporovať týchto profesionálov a spolupracovať aj s medzinárodným tímom v našom CEE regióne.
Pýtaš sa čo bude tvojou dennou agendou?
- koordinácia procesov spojená so získavaním, zdieľaním a efektívnym využívaním znalostí, ktorými ako globálna PwC sieť disponujeme,
- staneš sa primárnym kontaktom pre všetky Knowledge Management (KM) požiadavky,
- aktívne vyhľadávanie informácií z rôznych interných/externých zdrojov na základe požiadaviek, ktoré dostaneš od našich odborníkov,
- spravovanie interného portálu pre celé PwC,
- budeš mať na starosti vytváranie a spracovanie databáz klientov a analytických centier,
- zaškolíš nových zamestnancov v oblasti využívania interných KM nástrojov,
- koordinácia regionálneho programu spokojnosti klientov na lokálnej úrovni,
- sledovanie relevantných externých konferencií, školení a iných odborných podujatí,
- média monitoring a monitoring verejného obstarávania,
- v neposlednom rade budeš podporovať naše marketingové a CSR aktivity či internú komunikáciu
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo od nás môžeš očakávať?
- vlastný notebook a telefón (s možnosťou využitia aj na súkromné účely),
- plne preplatenú stravovaciu kartu,
- MultiSport kartu,
- interné školenia a rozvojový program na základe tvojich individuálnych potrieb,
- širokú ponuku benefitov na podporu tvojho well being,
- benefity a zľavy od našich externých partnerov,
- na home office vieme fungovať rovnako dobre ako v office,
- možnosť získať komplexné skúsenosti z najväčšej poradenskej spoločnosti na Slovensku,
- profesionálne, ale zároveň priateľské prostredie a mnohé ďalšie...
- vlastný notebook a telefón (s možnosťou využitia aj na súkromné účely),
- plne preplatenú stravovaciu kartu,
- MultiSport kartu,
- interné školenia a rozvojový program na základe tvojich individuálnych potrieb,
- širokú ponuku benefitov na podporu tvojho well being,
- benefity a zľavy od našich externých partnerov,
- na home office vieme fungovať rovnako dobre ako v office,
- možnosť získať komplexné skúsenosti z najväčšej poradenskej spoločnosti na Slovensku,
- profesionálne, ale zároveň priateľské prostredie a mnohé ďalšie...
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo od teba požadujeme?
- prirodzenú zvedavosť a chuť vedieť viac, schopnosť rozoznávať spoľahlivé zdroje informácií, dôslednosť pri práci,
- ak máš priamu skúsenosť s vyhľadávaním, analýzami rôznorodých informácií alebo si pracoval s komplexnými informačnými systémami - je to pre nás veľkou výhodou,
- pozícia je vhodná ako aj pre absolventov, tak aj pre uchádzačov s podobnou pracovnou skúsenosťou na juniornej úrovni,
- anglický jazyk (B2) - aktívne písomne aj ústne,
- pokročilá úroveň MS Office (Word, Excel, PowerPoint) je podmienkou,
- predošlá pracovná skúsenosť z medzinárodnej spoločnosti je výhodou,
- dôležitá je pre nás aj tvoja schopnosť komplexne a analyticky myslieť a prepájať si jednotlivé súvislosti,
- zvládneš si samostatne a efektívne organizovať čas, zároveň pružne reagovať na vzniknuté situácie
- prirodzenú zvedavosť a chuť vedieť viac, schopnosť rozoznávať spoľahlivé zdroje informácií, dôslednosť pri práci,
- ak máš priamu skúsenosť s vyhľadávaním, analýzami rôznorodých informácií alebo si pracoval s komplexnými informačnými systémami - je to pre nás veľkou výhodou,
- pozícia je vhodná ako aj pre absolventov, tak aj pre uchádzačov s podobnou pracovnou skúsenosťou na juniornej úrovni,
- anglický jazyk (B2) - aktívne písomne aj ústne,
- pokročilá úroveň MS Office (Word, Excel, PowerPoint) je podmienkou,
- predošlá pracovná skúsenosť z medzinárodnej spoločnosti je výhodou,
- dôležitá je pre nás aj tvoja schopnosť komplexne a analyticky myslieť a prepájať si jednotlivé súvislosti,
- zvládneš si samostatne a efektívne organizovať čas, zároveň pružne reagovať na vzniknuté situácie
Informácie o výberovom konaní
Ak máte záujem uchádzať sa o túto pozíciu, kliknite prosím na tlačidlo "Apply here" a prihláste sa cez náš on-line systém.
Informácie o spracovaní osobných údajov nájdete na tomto linku: https://pwc.to/2s8n2tn
Informácie o spracovaní osobných údajov nájdete na tomto linku: https://pwc.to/2s8n2tn
Kontakt
ID: 4040607
Dátum zverejnenia: 2.3.2021
2021-03-02
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Marketingový pracovník, Marketingový špecialista, SEO analytik, Špecialista marketingových analýz Spoločnosť: PwC
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac