Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
by agreement
Mzdové podmienky (brutto)
od 1100brutto (výška dohodnutého platu závisí od skúseností úspešného kandidáta)

Účtovník a administrátor bankových transakcií

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre naše Centrum zdieľaných služieb (SSC) hľadáme Účtovníka bankových výpisov a spracovania platieb, ktorého hlavnou náplňou práce bude poskytovať služby súvisiace s procesom účtovania bankových výpisov do interného účtovného systému pre spravované klientske subjekty v regióne strednej a východnej Európy

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• denná agenda:
- účtovné spracovanie bankových výpisov podľa definovaných postupov, účtovných pravidiel a platnej legislatívy
- poskytovanie účtovnej podpory v rámci interného účtovného systému pre klientov vo viacerých pridelených krajinách
- spracovanie a nahrávanie platieb do Internet Bankingu
- kontrola správnosti a kompletnosti dát a riešenie nezrovnalostí a chýb v platbách
- procesovanie Netting platieb
- denné nahrávanie kurzov pre zahraničné meny
- komunikácia so spolupracovníkmi v iných krajinách v anglickom jazyku
- spolupráca s AP, ITC, Billing teamom

• mesačná uzávierka
- finálne rekonsiliácie bankových účtov
- cashpool, BMG

Zamestnanecké výhody, benefity

- motivačné platové ohodnotenie
- pravidelné prehodnotenie platu
- stravné lístky plne hradené spoločnosťou + extra stravné lístky
- smartphone (paušál + mobilné dáta) a notebook na súkromné účely
- zaujímavé možnosti kariérneho rozvoja v dynamickom a mladom kolektíve
- výhody práce v jedinečnom prostredí najväčšej poradenskej firmy na svete
- individuálny plán rozvoja pre každého zamestnanca (možnosť výberu z viacerých školení a kurzov)
- teambuildingové aktivity, Husacina, Spring party, Christmas party, firemný futbal, masáže, volejbal, squash,...

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie ekonomického smeru
- prax minimálne 1 rok na účtovníckej pozícii, ideálne v rámci SSC
- anglický jazyk na komunikatívnej úrovni
- znalosť MS Excel na užívateľskej úrovni
- znalosť SUN výhodou
- systematické myslenie
- kreatívne riešenie problémov
- samostatnosť, zodpovednosť, precíznosť, flexibilita, ochota učiť sa nové veci, zmysel pre detail, tímový hráč

Informácie o výberovom konaní

Bližšie informácie o spracovaní osobných údajov nájdete tu: https://pwc.to/2s8n2tn

Ak máte záujem uchádzať sa o túto pozíciu, kliknite prosím na tlačidlo "Apply here" a prihláste sa cez náš on-line systém.

Kontakt

Kontaktná osoba: Katarína Dupaľová
Tel.: +421901717958
E-mail: poslať životopis

Twin City Business Centre A
Karadžičova 2


815 32 Bratislava

Slovensko

Tel.: +421 2 59 350 111

Fax: +421 2 59 350 222

Protifašistických bojovníkov 11


815 32 Košice

Slovensko

Tel.: +421 2 59 350 111

Fax: +421 2 59 350 222

ID: 3724963  Dátum zverejnenia: 22.8.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1100brutto (výška dohodnutého platu závisí od skúseností úspešného kandidáta)