Senior špecialista pre projekty v oblasti účtovníctva a debtor manažmentu

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/dohodou

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • manažment pohľadávok v rámci interných PwC klientov, komunikácia, dohodnutie platobných kalendárov, analýzy pohľadávok, sledovanie cash flow , príprava týždenných a mesačných reportov , analýz
  • kalkulácia dohadných položiek pre nevyfakturované služby
  • spracovávanie a kontrola dokumentov ,potrebných na úhradu pohľadávok, získavanie informácií od klientov potrebných na vystavovanie faktúr
  • aktívna komunikácia a spolupráca s ostatnými tímami za účelom riešenia špecifických situácií a požiadaviek klientov
  • pro aktívne navrhovanie zlepšovania a zjednodušenia pridelených procesov nadriadenému
  • podpora implementácie opatrení zameraných na zlepšovanie procesov a aktivít na podporu štandardizácie a harmonizácie procesov v rámci regiónu
  • práca na malých projektoch vyžadujúca koordináciu a sledovanie prác, komunikáciu s inými tímami
  • komunikácia so spolupracovníkmi v iných krajinách v anglickom jazyku

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

od 1700EUR

Zamestnanecké výhody, benefity

  • motivačné platové ohodnotenie
  • pravidelné prehodnotenie platu
  • stravné lístky plne hradené spoločnosťou + extra stravné lístky
  • smartphone (paušál + mobilné dáta) a notebook na súkromné účely
  • zaujímavé možnosti kariérneho rozvoja v dynamickom a mladom kolektíve
  • výhody práce v jedinečnom prostredí najväčšej poradenskej firmy na svete
  • individuálny plán rozvoja pre každého zamestnanca (možnosť výberu z viacerých školení a kurzov)
  • teambuildingové aktivity, Husacina, Spring party, Christmas party, firemný futbal, masáže, volejbal, squash,...

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • vysokoškolské vzdelanie ekonomického zamerania,
  • minimálne 2 roky praxe na projektoch v oblasti financií prípadne účtovníctva (manažment pohľadávok),
  • znalosť účtovníctva
  • znalosť MS Excel na pokročilej úrovni,
  • záujem o prácu s číslami a finančnými dátami,
  • výborné analytické schopnosti a zároveň schopnosť rýchlo uchopiť podstatu problému a na základe syntézy a sumarizácie získaných informácií nájsť optimálne riešenie,
  • výborné komunikačné zručnosti ako slovom tak aj písmom v anglickom jazyku s orientáciou na klienta,
  • schopnosť koordinovať prácu s menej skúsenými kolegami,
  • zručnosť v oblasti prípravy analýz a reportov podľa zadania nadriadeného,
  • schopnosť samostatnej organizácie práce,
  • dobrý time manažment a schopnosť plniť zadania v stanovených termínoch,
  • záujem o nové výzvy a adaptabilita na nečakané zmeny,
  • motivácia a záujem o prácu ako takú, no zároveň ochota spolupodieľať sa na tímovom výsledku a zlepšovať a skvalitňovať poskytované služby.

Informácie o výberovom konaní

Bližšie informácie o spracovaní osobných údajov nájdete tu: https://pwc.to/2s8n2tn

Ak máte záujem uchádzať sa o túto pozíciu, kliknite prosím na tlačidlo "Apply here" a prihláste sa cez náš on-line systém.

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Zuzana Lemaire
E-mail: poslať životopis
ID: 3683033   Dátum zverejnenia: 7.8.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 1700EUR