Staň sa súčasťou nášho Audit tímu s nástupom v Septembri 2019

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.09.2019
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
od 1 250 € brutto + ďalšie zaujímavé benefity

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Práca audítora je veľmi rozmanitá, je typická svojou sezónnosťou (vyššie pracovné nasadenie v zime vystrieda voľnejšie leto) a ponúkne Ti jedinečný pohľad z vnútra na to, ako fungujú (prípadne nefungujú) spoločnosti z rôznych oblastí. Po absolvovaní série úvodných školení začneš pracovať v tíme so skúsenejšími kolegami, s ktorých pomocou postupne získaš potrebné skúsenosti a budeš vykonávať zložitejšie úlohy na každej fáze auditorského procesu.

Medzi hlavné zodpovednosti audítora patrí:
- práca na projektoch pre top spoločnosti na Slovensku (výrobné a obchodné spoločnosti, finančné inštitúcie a servisné centrá) aj priamo v ich priestoroch
- vykonávanie auditu finančných výkazov podľa slovenských účtovných štandardov, US GAAP a IFRS pre našich klientov
- overovanie účtovnej závierky a výročných správ klientov
- manažovanie pridelených úloh- spracovávanie podkladov v elektronickej podobe, práca v MS Excel, príprava a evidencia konfirmačných listov
- komunikácia s klientom (osobná, telefonická a písomná), riešenie prípadných nezrovnalostí a žiadanie potrebných dokumentov

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v priateľskom a dynamickom kolektíve s vysokou krivkou učenia sa
- rozvoj soft-skillových zručností
- zaujímavé možnosti ďalšieho kariérneho rastu
- aktívne využívanie anglického jazyka
- podpora štúdia (certifikácia ACCA a účasť na rôznych školeniach)
- flexibilný pracovný čas a preplácané nadčasy
- dni voľna počas Vianoc navyše, študijné voľno a sick days
- pracovný notebook a iPhone s dátami (aj na súkromné účely)
- športové aktivity, firemné eventy a teambuldingy na oddelení auditu
- príspevok na stravovanie v plnej hodnote hradený zamestnávateľom
- pracovná zmluva hneď na dobu neurčitú

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- ukončené VŠ štúdium (ekonomické zameranie je výhodou, nie však podmienkou)
- aktívna znalosť anglického jazyka- minimálne na úrovni B2
- skúsenosti s prácou v MS Excel sú veľkou výhodou (ak v ňom nie si zbehlý, nevadí, po nástupe je naplánované školenie, na ktorom si všetko potrebné zosumarizuješ)
- záujem na sebe pracovať a chuť učiť sa nové veci
- samostatnosť a vytrvalosť
- schopnosť hľadať súvislosti a porozumieť im
- prirodzená zvedavosť
- komunikačné zručnosti a proklientska orientácia
- všeobecný rozhľad

Informácie o výberovom konaní

Ak máš záujem uchádzať sa o túto pozíciu, klikni na tlačidlo "Apply here" nižšie a vytvor si profil v našom systéme.

Výberový proces sa skladá z nasledovných častí:

1.krok: Vyplnenie online formulára v našom systéme
2.krok: Krátky telefonický rozhovor
3.krok: Účasť na Crysstech, resp. Assessment centrum (pozostávajúce z individuálnych a skupinových úloh)
4.krok: Osobné interview s jedným z našich partnerov
5.krok: Pracovná ponuka

Viac o investigatívnej hre Crysstechu sa dozvieš tu: http://crysstech.com/


Bližšie informácie o spracovaní osobných údajov nájdete tu: https://www.pwc.com/sk/sk/informacia-o-spracuvani-osobnych-udajov-pre-nabor.html

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Dupaľová

Apply here
Twin City Business Centre A
Karadžičova 2

815 32 Bratislava
Slovensko
Tel.: +421 2 59 350 111
Fax: +421 2 59 350 222
Protifašistických bojovníkov 11
040 01 Košice
Slovensko
Tel.: +421 55 3215 311
Fax: +421 55 3215 322
ID: 3588897   Dátum zverejnenia: 7.2.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 1 250 € brutto + ďalšie zaujímavé benefity