HR Operations Specialist

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.1.2019, prip.dohodou
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
od 1250EUR brutto (v závislosti od skúseností kandidáta)

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho interného HR tímu hľadáme nového kolegu/kolegyňu na pozíciu HR Operations Specialist. Na tejto pozícii budeš spolupracovať najmä s kolegami v rámci nášho HR a mzdového oddelenia a takisto aj poskytovať podporu naším zamestnancom vo zverenej oblasti.

Pracujeme vo veľmi rýchlom a dynamickom prostredí, no zároveň udržiavame priateľskú a neformálnu atmosféru na pracovisku. Ak si schopný/á pracovať rýchlo, efektívne a prijímať nové úlohy ako výzvy, potom tvojou náplňou práce bude:

- HR administratívna a operatívna podpora, príprava pracovno-právnych dokumentov
- poskytovanie podpory zamestnancom v oblasti personálnej administratívy
- manažment databáz zamestnancov, aktualizácia dát zamestnancov
- príprava a spracovanie HR reportov a štatistík na pravidelnej báze
- sledovanie zmien Zákonníka práce
- spolupráca s ostatnými internými oddeleniami na tvorbe firemných postupov a procedúr
- príprava podkladov pre fakturáciu za HR oddelenie
- nastavovanie nových a zlepšovanie už existujúcich procesov v oblasti personálnej administratívy

Zamestnanecké výhody, benefity

- pravidelné prehodnotenie platu
- stravné lístky plne hradené spoločnosťou + extra stravné lístky
- smartphone (paušál + mobilné dáta) a notebook na súkromné účely
- zaujímavé možnosti kariérneho rozvoja v dynamickom a mladom kolektíve
- výhody práce v jedinečnom prostredí najväčšej poradenskej firmy na svete
- individuálny plán rozvoja pre každého zamestnanca (možnosť výberu z viacerých školení a kurzov)
- teambuildingové aktivity, Spring party, Christmas party, športové aktivity

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- minim. 1 rok relevantných skúseností na internom HR oddelení, ideálne v oblasti personálnej administratívy
- znalosť Zákonníka práce
- skúsenosť s prácou v systéme Workday výhodou
- skúsenosť z väčšej medzinárodnej spoločnosti sú výhodou
- znalosť MS Office, výborná znalosť MS Excel, MS Word
- aktívna znalosť anglického jazyka
- analytické a komunikačné schopnosti
- systematický prístup k práci
- koncepčné myslenie
- silný time- management a schopnosť zvládať viac úloh naraz
- proaktivita
- tímový hráč

Informácie o výberovom konaní

Bližšie informácie o spracovaní osobných údajov nájdete tu: https://pwc.to/2s8n2tn

Ak máte záujem uchádzať sa o túto pozíciu, kliknite prosím na tlačidlo "Apply here" a prihláste sa cez náš on-line systém.

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Dupaľová

Apply here
Twin City Business Centre A
Karadžičova 2

815 32 Bratislava
Slovensko
Tel.: +421 2 59 350 111
Fax: +421 2 59 350 222
Protifašistických bojovníkov 11
040 01 Košice
Slovensko
Tel.: +421 55 3215 311
Fax: +421 55 3215 322
ID: 3552858   Dátum zverejnenia: 4.12.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 1250EUR brutto (v závislosti od skúseností kandidáta)