HR Operations Specialist

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.1.2019, prip.dohodou

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho interného HR tímu hľadáme nového kolegu/kolegyňu na pozíciu HR Operations Specialist. Na tejto pozícii budeš spolupracovať najmä s kolegami v rámci nášho HR a mzdového oddelenia a takisto aj poskytovať podporu naším zamestnancom vo zverenej oblasti.

Pracujeme vo veľmi rýchlom a dynamickom prostredí, no zároveň udržiavame priateľskú a neformálnu atmosféru na pracovisku. Ak si schopný/á pracovať rýchlo, efektívne a prijímať nové úlohy ako výzvy, potom tvojou náplňou práce bude:

  • HR administratívna a operatívna podpora, príprava pracovno-právnych dokumentov
  • poskytovanie podpory zamestnancom v oblasti personálnej administratívy
  • manažment databáz zamestnancov, aktualizácia dát zamestnancov
  • príprava a spracovanie HR reportov a štatistík na pravidelnej báze
  • sledovanie zmien Zákonníka práce
  • spolupráca s ostatnými internými oddeleniami na tvorbe firemných postupov a procedúr
  • príprava podkladov pre fakturáciu za HR oddelenie
  • nastavovanie nových a zlepšovanie už existujúcich procesov v oblasti personálnej administratívy

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

od 1250EUR brutto (v závislosti od skúseností kandidáta)

Zamestnanecké výhody, benefity

  • pravidelné prehodnotenie platu
  • stravné lístky plne hradené spoločnosťou + extra stravné lístky
  • smartphone (paušál + mobilné dáta) a notebook na súkromné účely
  • zaujímavé možnosti kariérneho rozvoja v dynamickom a mladom kolektíve
  • výhody práce v jedinečnom prostredí najväčšej poradenskej firmy na svete
  • individuálny plán rozvoja pre každého zamestnanca (možnosť výberu z viacerých školení a kurzov)
  • teambuildingové aktivity, Spring party, Christmas party, športové aktivity

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • minim. 1 rok relevantných skúseností na internom HR oddelení, ideálne v oblasti personálnej administratívy
  • znalosť Zákonníka práce
  • skúsenosť s prácou v systéme Workday výhodou
  • skúsenosť z väčšej medzinárodnej spoločnosti sú výhodou
  • znalosť MS Office, výborná znalosť MS Excel, MS Word
  • aktívna znalosť anglického jazyka
  • analytické a komunikačné schopnosti
  • systematický prístup k práci
  • koncepčné myslenie
  • silný time- management a schopnosť zvládať viac úloh naraz
  • proaktivita
  • tímový hráč

Informácie o výberovom konaní

Bližšie informácie o spracovaní osobných údajov nájdete tu: https://pwc.to/2s8n2tn

Ak máte záujem uchádzať sa o túto pozíciu, kliknite prosím na tlačidlo "Apply here" a prihláste sa cez náš on-line systém.
ID: 3552858   Dátum zverejnenia: 4.12.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 1250EUR brutto (v závislosti od skúseností kandidáta)