HR Senior Operations Specialist

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.1.2019, prip.dohodou
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
od 1650EUR brtt (v závislosti od skúseností kandidáta)

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho interného HR tímu hľadáme nového kolegu/kolegyňu na pozíciu HR Senior Operations Specialist. Na tejto pozícii budeš spolupracovať najmä s kolegami v rámci nášho HR a mzdového oddelenia, poskytovať podporu naším zamestnancom, ale zároveň budeš aj koordinátor pre regionálne projekty vo zverenej oblasti.
Pracujeme vo veľmi rýchlom a dynamickom prostredí, no zároveň udržiavame priateľskú a neformálnu atmosféru na pracovisku. Ak si schopný/á pracovať rýchlo, efektívne a prijímať nové úlohy ako výzvy, potom tvojou náplňou práce bude:

• spolupráca s regionálnym HR tímom na implementácii globálnych HR systémov a HR politík
• manažment databáz zamestnancov, aktualizácia dát zamestnancov
• spolupráca so mzdovým oddelením, príprava podkladov pre mzdy
• poskytovanie podpory zamestnancom v oblasti personálnej administratívy
• koordinácia aktivít a úloh HR Operations tímu
• sledovanie zmien Zákonníka práce a ich implementácia
• príprava a spracovanie HR reportov a štatistík na pravidelnej báze
• zodpovednosť za interný pracovný poriadok, spracovávanie návrhov na jeho úpravu
• nastavovanie nových a zlepšovanie už existujúcich procesov v oblasti personálnej administratívy
• s perspektívou do budúcna: spolupráca pri platových a benefitných prieskumoch a analýzach

Zamestnanecké výhody, benefity

• pravidelné prehodnotenie platu
• stravné lístky plne hradené spoločnosťou + extra stravné lístky
• smartphone (paušál + mobilné dáta) a notebook na súkromné účely
• zaujímavé možnosti kariérneho rozvoja v dynamickom a mladom kolektíve
• výhody práce v jedinečnom prostredí najväčšej poradenskej firmy na svete
• individuálny plán rozvoja pre každého zamestnanca (možnosť výberu z viacerých školení a kurzov)
• teambuildingové aktivity, Spring party, Christmas party, športové aktivity

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• minim. 3 roky relevantných skúseností na internom HR oddelení, ideálne v oblasti personálnej administratívy
• znalosť Zákonníka práce podmienkou
• skúsenosť z väčšej medzinárodnej spoločnosti sú výhodou
• praktická skúsenosť s implementáciou nového HR systému je veľkou výhodou
• znalosť MS Office, výborná znalosť MS Excel, MS Word
• aktívna znalosť anglického jazyka
• analytické a komunikačné schopnosti
• systematický prístup k práci
• koncepčné myslenie a efektívne riešenie krízových situácií
• silný time- management a schopnosť zvládať viac úloh naraz
• proaktivita
• tímový hráč

Informácie o výberovom konaní

Bližšie informácie o spracovaní osobných údajov nájdete tu: https://pwc.to/2s8n2tn

Ak máte záujem uchádzať sa o túto pozíciu, kliknite prosím na tlačidlo "Apply here" a prihláste sa cez náš on-line systém.

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Viera Jurická

Apply here
Twin City Business Centre A
Karadžičova 2

815 32 Bratislava
Slovensko
Tel.: +421 2 59 350 111
Fax: +421 2 59 350 222
Protifašistických bojovníkov 11
040 01 Košice
Slovensko
Tel.: +421 55 3215 311
Fax: +421 55 3215 322
ID: 3549334   Dátum zverejnenia: 28.11.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 1650EUR brtt (v závislosti od skúseností kandidáta)