Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Customer Support - Pracovník zákazníckej podpory (Poľsko, Nemecko, Maďarsko, Slovinsko, Rumunsko, Chorvátsko)
PUELLAvone s.r.o.
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
možný ihneď
možný ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 170 - 1 400 EUR/mesiacMzdové podmienky môžu byť pri spokojnosti s výkonom a kvalitatívnej úrovni práce upresnené a zvýšené.
1 170 - 1 400 EUR/mesiacMzdové podmienky môžu byť pri spokojnosti s výkonom a kvalitatívnej úrovni práce upresnené a zvýšené.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do rozrastajúceho sa tímu hľadáme nových kolegov a kolegyne na pozíciu Customer
support - pracovník zákazníckej podpory do našej pobočky v Košiciach.
Náplňou práce bude správa a riešenie objednávok (pracujeme na platforme Shoptet)
a dotazov od našich zákazníkov týkajúcich sa produktov spoločnosti Puellavone.
(Písomne mailom, messengerom aj telefonicky).
Na zákazníckej podpore produkty neponúkame.
KOHO HĽADÁME?
• Rád komunikuješ a dokážeš si poradiť v každej situácii?
• Ovládaš prácu s počítačom?
• Chceš sa stále zdokonaľovať a učiť nové veci?
Ak si na všetky otázky odpovedal áno, tak hľadáme práve teba.
Nepotrebuješ skúsenosti, všetko ťa naučia naši vedúci. Budeš pracovať v moderných
priestoroch v kolektíve priateľských kolegov, s ktorými sa skvelo zabavíš v práci aj mimo
nej.
AKO BUDE PREBIEHAŤ TVOJ PRACOVNÝ DEŇ?
• Pracovný deň začneš stretnutím s kolegami, na ktorom sa dozvieš všetky potrebné
novinky a vedúci vám rozdelí úlohy. Nebudeš robiť stále tú istú prácu, každý deň sa
úlohy striedajú.
• Nasledovať bude práca s objednávkovým systémom, s e-mailami, sociálnymi sieťami,
prijímanie hovorov a riešenie požiadaviek zákazníkov.
• Klientom poskytujeme informácie o našich produktoch, pomáhame im riešiť rôzne
situácie ako stratu balíka, fakturácie a reklamácie. Neuzatvárame nové zmluvy.
• Deň zakončíš s dobrým pocitom, že si pomohol zákazníkom úspešne vyriešiť ich
problémy.
support - pracovník zákazníckej podpory do našej pobočky v Košiciach.
Náplňou práce bude správa a riešenie objednávok (pracujeme na platforme Shoptet)
a dotazov od našich zákazníkov týkajúcich sa produktov spoločnosti Puellavone.
(Písomne mailom, messengerom aj telefonicky).
Na zákazníckej podpore produkty neponúkame.
KOHO HĽADÁME?
• Rád komunikuješ a dokážeš si poradiť v každej situácii?
• Ovládaš prácu s počítačom?
• Chceš sa stále zdokonaľovať a učiť nové veci?
Ak si na všetky otázky odpovedal áno, tak hľadáme práve teba.
Nepotrebuješ skúsenosti, všetko ťa naučia naši vedúci. Budeš pracovať v moderných
priestoroch v kolektíve priateľských kolegov, s ktorými sa skvelo zabavíš v práci aj mimo
nej.
AKO BUDE PREBIEHAŤ TVOJ PRACOVNÝ DEŇ?
• Pracovný deň začneš stretnutím s kolegami, na ktorom sa dozvieš všetky potrebné
novinky a vedúci vám rozdelí úlohy. Nebudeš robiť stále tú istú prácu, každý deň sa
úlohy striedajú.
• Nasledovať bude práca s objednávkovým systémom, s e-mailami, sociálnymi sieťami,
prijímanie hovorov a riešenie požiadaviek zákazníkov.
• Klientom poskytujeme informácie o našich produktoch, pomáhame im riešiť rôzne
situácie ako stratu balíka, fakturácie a reklamácie. Neuzatvárame nové zmluvy.
• Deň zakončíš s dobrým pocitom, že si pomohol zákazníkom úspešne vyriešiť ich
problémy.
Zamestnanecké výhody, benefity
• zdravé konštruktívne prostredie a dobrý kolektív,
• ak sa uplatníš, radi ti pomôžeme napredovať v tvojej kariére,
• stabilné postavenie v tíme, motivačné a férové finančné ohodnotenie,
• firemné podujatia a teambuildingy,
• zamestnanecké zľavy,
• možnosť preplatenia vzdelávacích kurzov na rozvoj pracovných zručností.
• produkt zadarmo každý mesiac.
Ak ťa táto ponuka zaujala, zanechaj nám správu a staň sa súčasťou nášho košického tímu.
Informácie o výberovom konaní
Informácie o výberovom konaní
Výberové konanie bude pozostávať z niekoľkých kôl. V prvom kole zistíme, či aspoň
približne spĺňaš naše požiadavky. V ďalšom kole dostaneš praktické zadanie (preklad
textu – jeho presnosť). Posledným krokom bude online alebo osobné stretnutie, počas
ktorého o tebe zistíme dodatočné informácie, povieme si, ako sa u nás pracuje, a
spomenieme aj podmienky prijatia a ponúkaný plat vzhľadom na preukázané skúsenosti
a zručnosti.
Výberové konanie bude pozostávať z niekoľkých kôl. V prvom kole zistíme, či aspoň
približne spĺňaš naše požiadavky. V ďalšom kole dostaneš praktické zadanie (preklad
textu – jeho presnosť). Posledným krokom bude online alebo osobné stretnutie, počas
ktorého o tebe zistíme dodatočné informácie, povieme si, ako sa u nás pracuje, a
spomenieme aj podmienky prijatia a ponúkaný plat vzhľadom na preukázané skúsenosti
a zručnosti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) alebo Poľský jazyk - Pokročilý (C1) alebo Slovinský jazyk - Pokročilý (C1) alebo Rumunský jazyk - Pokročilý (C1) alebo Chorvátsky jazyk - Pokročilý (C1) alebo Maďarský jazyk - Pokročilý (C1) alebo Český jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Shoptet - Základy
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Shoptet - Základy
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• skúsenosti pracovať v oblasti zákazníckeho servisu sú výhodou,
• dobré komunikačné schopnosti, ako ústne, tak aj písomné,
• schopnosť plynule komunikovať v nemeckom, poľskom, slovinskom, rumunskom,
chorvátskom alebo maďarskom (momentálne hľadáme hlavne zamestnancov pre
poľský a nemecký trh),
• aktívna znalosť aspoň jedného jazyka (na úrovni min C1) slovom aj písmom,
• schopnosť reagovať pokojne a profesionálne i v stresujúcich situáciách.
• vítané sú skúsenosti s používaním rôznych CRM a ďalších nástrojov zákazníckej
podpory (napr. Supportbox a podobne).
• výhodou sú skúsenosti s prácou v e-shope.
• práca sa vykonáva v našich priestoroch v Košiciach v čase od 7.00 do 15.30, ale raz
týždenne je potrebné pracovať od 9.00 do 17.30 hod. Víkendy sú voľné.
• dobré komunikačné schopnosti, ako ústne, tak aj písomné,
• schopnosť plynule komunikovať v nemeckom, poľskom, slovinskom, rumunskom,
chorvátskom alebo maďarskom (momentálne hľadáme hlavne zamestnancov pre
poľský a nemecký trh),
• aktívna znalosť aspoň jedného jazyka (na úrovni min C1) slovom aj písmom,
• schopnosť reagovať pokojne a profesionálne i v stresujúcich situáciách.
• vítané sú skúsenosti s používaním rôznych CRM a ďalších nástrojov zákazníckej
podpory (napr. Supportbox a podobne).
• výhodou sú skúsenosti s prácou v e-shope.
• práca sa vykonáva v našich priestoroch v Košiciach v čase od 7.00 do 15.30, ale raz
týždenne je potrebné pracovať od 9.00 do 17.30 hod. Víkendy sú voľné.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Puellavone.sk je e-shop s medzinárodnou pôsobnosťou. Stali sme sa jednotkou na trhu v predaji parfumovaných produktov na pranie a pre domácnosť. Ponúkame zákazníkom naše starostlivo navrhnuté a vyvinuté výrobky.
Našou víziou je ponúkať ľuďom produkty, ktoré prinesú do ich každodenného života nový rozmer vône a starostlivosti o bielizeň a telo.
Neustále sa snažíme zlepšovať naše služby a proaktívne a s individuálnym prístupom riešiť požiadavky našich zákazníkov.
Našou víziou je ponúkať ľuďom produkty, ktoré prinesú do ich každodenného života nový rozmer vône a starostlivosti o bielizeň a telo.
Neustále sa snažíme zlepšovať naše služby a proaktívne a s individuálnym prístupom riešiť požiadavky našich zákazníkov.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4776938
Dátum zverejnenia: 5.3.2024
2024-03-05
lokalita: Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Office manager, Pracovník platobného styku, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: PUELLAvone s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 170 EUR/mesiac