Šikovný predajca si vie dobre zarobiť: Tu sú 4 kroky, ako sa ním môžete stať aj vy

Ak vás naša ponuka zaujme, nezabudnite nechať kontakt v boxe pod článkom.

Čo hľadá človek, ktorý príde do predajne a nevie sa rozhodnúť alebo nájsť to, čo potrebuje? No predsa osobu, ktorá mu vie pomôcť a odborne poradiť. V spoločnosti Ptáček vieme, o čom hovoríme, a aj preto máme niekoľko odporúčaní, ktoré môžu predajcu takmer v hociktorom segmente posunúť ďalej.

1. Dbajte na prvý dojem

Privítajte každého zákazníka s úsmevom. Podľa vedcov vďaka nemu pôsobíte zdvorilejšie, ale aj kompetentnejšie. Hneď po príchode mu môžete ponúknuť minerálku či kávu, prípadne rovno prejsť k jeho požiadavkám. Ak si však napríklad potrebuje najprv v pokoji poobzerať tovar, dajte mu priestor. Vytvorte atmosféru, v ktorej sa bude cítiť príjemne.

Ako by to malo byť: Dôležitým faktorom sú aj priestory. Mali by byť pekné, čisté a prehľadné – tak ako nové kúpeľňové štúdio Ptáček v Boroch, kde práve teraz hľadáme šikovných predajcov.

2. Naučte sa počúvať

Nesnažte sa byť stredobodom pozornosti. Odborníci z oblasti predaja sa zhodujú, že klient by mal hovoriť viac ako predajca. Nalaďte sa na jeho vlnu a využite prvky zrkadlenia. Ak zákazník napríklad hovorí pomaly, zvoľnite tempo reči aj vy. Keď dostanete otázku, odpovedajte pravdivo a jazykom, ktorému klient rozumie. Ak niečo neviete, snažte sa to hneď zistiť.

Ako by to malo byť: Vždy by ste mali vedieť, kam sa obrátiť, ak nepoznáte odpoveď na zákazníkovu otázku. Môže ísť o vedúceho kúpeľňového štúdia, tak ako v našom prípade, alebo napríklad o skúseného kolegu.

3. Hľadajte najlepšie riešenie

Myslite na to, že zákazník vám dôveruje a spolieha sa na vás, preto sa vo svojej oblasti neustále vzdelávajte. Snažte sa pre neho nájsť vhodné riešenie a dajte mu na výber z viacerých možností. Konečné rozhodnutie nechajte na neho, ale nebojte sa mu poradiť. Vymenujte mu výhody, ale aj prípadné nevýhody riešenia. Úprimnosť sa cení viac ako pekné klamstvo. Pri výbere pokojne prejavte svoju kreativitu.

Ako by to malo byť: Ideálne je, keď má firma široký sortiment a klientovi môžete predostrieť rôzne riešenia, tak ako to je v kúpeľňových štúdiách Ptáček. Grafik, ktorý pripraví vizualizáciu, je pre zákazníka tiež výborná služba.

4. Dotiahnite spoluprácu až do konca

Rozhodol sa zákazník pre nákup? Výborne. Teraz musíte zabezpečiť dodanie v súlade s jeho predstavami. Po určitom čase ho môžete osloviť a spýtať sa na spokojnosť s produktom. Zároveň ide o vhodnú možnosť ponúknuť mu inú, súvisiacu službu. A čo ak sa klient pre kúpu nerozhodne? Pokiaľ ste sa riadili všetkými krokmi, môžete byť spokojní. Možno nakúpi v budúcnosti.

Ako by to malo byť: Výhodné pre vás je, keď firma ponúka v danom segmente viacero služieb, ktoré môžete zákazníkovi nenásilne odporúčať. Zistite o nich čo najviac a nebojte sa klientov informovať o ďalších možnostiach.

Spĺňate tieto vlastnosti? Potom ste ideálny kandidát

Práve teraz máte šancu získať miesto predajcu v úplne novom kúpeľňovom štúdiu firmy Ptáček, špecialistu v oblasti predaja kúpeľňového tovaru. Ponuka je vhodná aj pre absolventov a ide o pracovný pomer na dobu neurčitú. Okrem štedrého ohodnotenia, ktoré sa pri šikovnom predajcovi môže pohybovať aj okolo 1 400 eur, budete mať všetok tovar k dispozícii za zamestnanecké ceny. Oddýchnuť si môžete vďaka 5 týždňom dovolenky a udržať sa vo fyzickej forme pomocou karty Multisport. V prípade choroby určite prídu vhod tri platené „sick days“. Štedrý je aj príspevok na stravovanie v hodnote 5 eur. Jednoducho skvelá ponuka pre skvelých ľudí.

Zaujala vás naša ponuka? Nechajte nám svoj mail a my sa vám ozveme!
kontaktujte nás