Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Koordinátor oddelenia služieb zákazníkom
PROTECT SK s.r.o.
Miesto práce
Senec
Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Podľa dohody
Podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacosobné ohodnotenie, finálna výška mzdy v závislosti od skúseností a praxe kandidáta
1 100 EUR/mesiacosobné ohodnotenie, finálna výška mzdy v závislosti od skúseností a praxe kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Si komunikatívny a trpezlivý človek? Vieš si zachovať chladnú hlavu a rád pomáhaš ľuďom? Chceš byť súčasťou menšieho a priateľského kolektívu? My ti takúto možnosť ponúkame, pretože teraz takého kolegu práve hľadáme do našej spoločnosti zaoberajúcou sa distribúciou osobných ochranných pracovných prostriedkov (OOPP).
Tvojou úlohou bude:
- príjem a spracovanie objednávok
- komunikácia a starostlivosť o klientov
- obchodná korešpondencia so zákazníkmi
- vystavovanie faktúr, dobropisov, evidencia v systéme
- objednávanie tovaru od dodávateľov
- koordinácia logistických procesov v spolupráci so zákazníkmi
- príjem a spracovanie reklamácií
- kontrola a riešenie pohľadávok z obchodnej činnosti
- zabezpečenie materiálno-technického vybavenia kancelárie
Tvojou úlohou bude:
- príjem a spracovanie objednávok
- komunikácia a starostlivosť o klientov
- obchodná korešpondencia so zákazníkmi
- vystavovanie faktúr, dobropisov, evidencia v systéme
- objednávanie tovaru od dodávateľov
- koordinácia logistických procesov v spolupráci so zákazníkmi
- príjem a spracovanie reklamácií
- kontrola a riešenie pohľadávok z obchodnej činnosti
- zabezpečenie materiálno-technického vybavenia kancelárie
Zamestnanecké výhody, benefity
- zázemie v stabilnej spoločnosti
- malý dynamický kolektív
- firemná kultúra založená na otvorenosti, tímovej spolupráci
- možnosť uplatnenia zamestnaneckých zliav pri nákupoch
- zaškolenie na prácu so softvérom Pohoda
- stabilná dlhodobá práca na TPP
- malý dynamický kolektív
- firemná kultúra založená na otvorenosti, tímovej spolupráci
- možnosť uplatnenia zamestnaneckých zliav pri nákupoch
- zaškolenie na prácu so softvérom Pohoda
- stabilná dlhodobá práca na TPP
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu Vás prosíme o zaslanie životopisu a motivačného listu v slovenskom jazyku prostredníctvom stránky Profesia.
K životopisu pripojte aj nasledujúci text, bez ktorého nebude možné vašu žiadosť ďalej spracovať:
"Osobné údaje vyplnil priamo uchádzač a dal súhlas spoločnosti Protect SK, s.r.o. so spracovaním osobných údajov, uvedených v tomto dokumente, pre účely sprostredkovania zamestnania a uloženia do databázy uchádzačov o zamestnanie na dobu jedného roka, alebo do písomného odvolania v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov."
Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Ďakujeme za pochopenie.
K životopisu pripojte aj nasledujúci text, bez ktorého nebude možné vašu žiadosť ďalej spracovať:
"Osobné údaje vyplnil priamo uchádzač a dal súhlas spoločnosti Protect SK, s.r.o. so spracovaním osobných údajov, uvedených v tomto dokumente, pre účely sprostredkovania zamestnania a uloženia do databázy uchádzačov o zamestnanie na dobu jedného roka, alebo do písomného odvolania v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov."
Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vhodným kandidátom si, ak:
- si aktívny/a a komunikatívny/a
- dynamická a flexibilná osobnosť
- pro klientsky orientovaný/á
- vieš pracovať v systéme POHODA - prípadne v podobnom ERP systéme
- máš ochotu pomáhať a riešiť požiadavky našich zákazníkov
- aktívne hľadáš priestor na vylepšenie
- si pripravený/á pracovať celý čas v kancelárii počas otváracích hodín od pondelka do piatku od 7:00 do 15:30
- ak máš prax s produktami OOPP je to výhodou, nie je však nevyhnutnou podmienkou.
- si aktívny/a a komunikatívny/a
- dynamická a flexibilná osobnosť
- pro klientsky orientovaný/á
- vieš pracovať v systéme POHODA - prípadne v podobnom ERP systéme
- máš ochotu pomáhať a riešiť požiadavky našich zákazníkov
- aktívne hľadáš priestor na vylepšenie
- si pripravený/á pracovať celý čas v kancelárii počas otváracích hodín od pondelka do piatku od 7:00 do 15:30
- ak máš prax s produktami OOPP je to výhodou, nie je však nevyhnutnou podmienkou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Distribútor osobných ochranných pracovných prostriedkov (OOPP) pre ochranu zdravia a života pracujúcich. Predávame pracovné odevy, pracovnú obuv, pracovné rukavice a ďalšie ochranné produkty určené pre rôzne profesie.
Spoločnosť Protect SK, s.r.o. dodáva do rôznych odvetví a distribuuje tovar zákazníkom v rámci celého Slovenska.
Spoločnosť Protect SK, s.r.o. dodáva do rôznych odvetví a distribuuje tovar zákazníkom v rámci celého Slovenska.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 4500515
Dátum zverejnenia: 13.1.2023
2023-01-13
lokalita: Senec Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: PROTECT SK s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac