Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office asistentka
Protect Company SK
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihned
ihned
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1 100 EUR/mesiac
900 - 1 100 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Aká bude Tvoja náplň práce?
- zodpovednosť za chod recepcie
- tvorba pravidelných reportov a tabuliek
- správa a evidencia zmlúv
- spolupráca s HR oddelením
- komunikácia s uchádzačmi o prácu
- organizácia a zabezpečenie firemných akcií
- objednávka kancelárskych potrieb
- zabezpečenie administratívnej podpory
- zadávanie dát do databázy
- správa firemnej kuchynky
- komunikácia s klientmi
- zodpovednosť za chod recepcie
- tvorba pravidelných reportov a tabuliek
- správa a evidencia zmlúv
- spolupráca s HR oddelením
- komunikácia s uchádzačmi o prácu
- organizácia a zabezpečenie firemných akcií
- objednávka kancelárskych potrieb
- zabezpečenie administratívnej podpory
- zadávanie dát do databázy
- správa firemnej kuchynky
- komunikácia s klientmi
Zamestnanecké výhody, benefity
- prax v renomovanej českej spoločnosti v oblasti financií a administratívy
- prácu v príjemnom kolektíve v moderných kanceláriách v centre Bratislavy
- zodpovedajúce platové ohodnotenie
- teambuildingové akcie
- nástupný plat 900 po zaškolení 1100 eur
- služobný benefity - služobný telefón (neobmedzené volania), Multisport karta
Práca je vhodná aj pre absolventov. Nástup možný ihneď.
Zaujala Ťa naša ponuka? Tak neváhaj a pošli nám svoj životopis s fotkou.
- prácu v príjemnom kolektíve v moderných kanceláriách v centre Bratislavy
- zodpovedajúce platové ohodnotenie
- teambuildingové akcie
- nástupný plat 900 po zaškolení 1100 eur
- služobný benefity - služobný telefón (neobmedzené volania), Multisport karta
Práca je vhodná aj pre absolventov. Nástup možný ihneď.
Zaujala Ťa naša ponuka? Tak neváhaj a pošli nám svoj životopis s fotkou.
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu prosím pošlite Vaše CV na email [email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- minimálne stredoškolské vzdelanie
- práca na PC (word, excel, powerpoint)
- komunikatívnosť
- samostatnosť
- spoľahlivosť
- ochota učiť sa novým veciam
- organizačné schopnosti
- práca na PC (word, excel, powerpoint)
- komunikatívnosť
- samostatnosť
- spoľahlivosť
- ochota učiť sa novým veciam
- organizačné schopnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
S transformáciou centrálne plánovanou na trhovú ekonomiku a rozvojom informačných technológií sa život nás všetkých zmenil v mnohých smeroch a digitalizácia celej rady procesov umožnila prudký rozvoj a masové rozšírenie mnohých sofistikovaných nástrojov, ktoré boli ešte pred niekoľkými málo rokmi nemysliteľné. Jednou z oblastí, ktorá využila širokých možností IT "revolúcie" je sektor finančných služieb, a to nielen korporátnych, ale aj osobných, a spolu s algoritmizáciou postupov sa otvorila bežnej populácii nepreberná paleta možností ako na poli poistenia (dnes je možné poistiť si takmer akékoľvek riziko , od straty zamestnania po náhodnú škodu spôsobenú našimi deťmi) po niekoľko investičných produktov, ktoré na každom kroku ponúkajú banky, investiční sprostredkovatelia, maklérske a brokerské firmy, aj už spomínané poisťovne, poradcovia, sprostredkovatelia burzových obchodov pre drobných investorov a predajcovia poisťovacích služieb.
ID: 4548440
Dátum zverejnenia: 29.3.2023
2023-03-29
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: Protect Company SK
Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac