Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office manager
PROSPERITY SERVICE, S.R.O.
Miesto práce
Námestie Iglovia 8, Spišská Nová Ves, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Námestie Iglovia 8, Spišská Nová Ves, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.11.2022
1.11.2022
Mzdové podmienky (brutto)
850 - 950 EUR/mesiac+ dohodnuté odmeny podľa výkonu + Progresívne ohodnocovanie na základe iniciatívy a projektov
850 - 950 EUR/mesiac+ dohodnuté odmeny podľa výkonu + Progresívne ohodnocovanie na základe iniciatívy a projektov
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme skúseného administratívneho pracovníka/pracovníčku. Tvojou úlohou bude zabezbečovať bezproblémový chod kancelárie. Hľadáme človeka, ktorý dokáže mať poriadok vo veciach a rozumie si s ľuďmi, ako aj počítačom. Práca je pestrá a nie je vhodná pre kandidátov, ktorí majú radi stereotyp. Hlavné činnosti v rámci pracovnej pozície sú:
- manažovanie a riadenie kancelárie
- administratívna podpora pre manažérov
- príprava ekonomických, účtovných a personálnych podkladov
- realizovanie úhrad, spracovanie faktúr, komunikácia s bankami
- koordinácia zmlúv
- komunikácia s inými oddeleniami spoločnosti
- každodenná komunikácia s vedením spoločnosti
- zadanie a vyhodnotenie ponúk na dodávky drobných služieb pre podporu office
- drobné nákupy pre potreby office
- vybavovanie poštových zásielok - príjem, odosielanie, archivácia dokladov
- komunikácia s úradmi a vybavovanie agendy
- ostatná agenda - voči úradom, inštitúciám
- vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie
- zabezpečovanie chodu kancelárie z organizačného a technického hľadiska
- manažovanie a riadenie kancelárie
- administratívna podpora pre manažérov
- príprava ekonomických, účtovných a personálnych podkladov
- realizovanie úhrad, spracovanie faktúr, komunikácia s bankami
- koordinácia zmlúv
- komunikácia s inými oddeleniami spoločnosti
- každodenná komunikácia s vedením spoločnosti
- zadanie a vyhodnotenie ponúk na dodávky drobných služieb pre podporu office
- drobné nákupy pre potreby office
- vybavovanie poštových zásielok - príjem, odosielanie, archivácia dokladov
- komunikácia s úradmi a vybavovanie agendy
- ostatná agenda - voči úradom, inštitúciám
- vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie
- zabezpečovanie chodu kancelárie z organizačného a technického hľadiska
Zamestnanecké výhody, benefity
- individuálny prístup
- možnosť realizovať projekty, ktoré prispejú k zlepšeniu chodu spoločnosti
- finančné odmeny za projekty
- Využívanie firemného vozidla
- Potrebné technické vybavenie
- možnosť realizovať projekty, ktoré prispejú k zlepšeniu chodu spoločnosti
- finančné odmeny za projekty
- Využívanie firemného vozidla
- Potrebné technické vybavenie
Informácie o výberovom konaní
V prípade že vás táto ponuka zaujala tak nám zašlite Váš životopis.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Asistentka, office manager
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Samostatnosť
- Nekonfliktnosť
- Ochota riešiť požiadavky nadriadeného
- Orientácia na výsledky
- Nekonfliktnosť
- Ochota riešiť požiadavky nadriadeného
- Orientácia na výsledky
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Prosperity Service, s.r.o. je vlastníkom značky PROSPERITY, ktorá je vlastníkom frančízovej pobočky v oblasti financií a zároveň zastrešuje a vlastní realitnú značku GOOD4YOU.
- 19 rokov skúseností a know-how
- viac ako 20.000 spokojných klientov v správe,
- kompletné softvérové riešenia a systémy pre obchodníkov a klientov,
- vlastníme certifikát od Národnej Banky Slovenska ako podriadený finančný agent,
- realitný obchod, hypotekárne poradenstvo samostatne i v oblasti financovania nehnuteľností, vzdelávanie a coaching svojich partnerov, dizajnová pobočka, softvérové riešenia.
Sme profesionálne finančné a realitné centrum.
Spájame to najlepšie zo sveta financií od poistenia áut až po špecializované investičné účty od TOP európskych spoločností až po profesionálne realitné služby. Našim klientom dávame záruku, že pre nich ochotne bojujeme za tie najlepšie podmienky na trhu.
Sme pioniermi na trhu, pretože stále prinášame najnovšie trendy v oblasti financií a realít, nedržíme sa šáblón, ale riešenia prinášame na mieru pre klienta, aj keď to riešenie nie je dostupné na Slovensku.
V realitách prinášame zaujímavé široké príjmové možnosti, aké v iných realitkách nenájdeš - tipérske možnosti zárobku cez ostatné oblasti nášho pôsobenia. U nás ako v jedinej realitke vieš zarobiť pri predaji nehnuteľnosti aj keď ju nepredáš. Zaujíma ťa ako? Pošli svoj životopis a príď na výberové konanie. Nie sme klasická realitka, či finančné centrum. Sme oveľa viac. Sme hypo-realitné a finančné centrum, a ukážeme Ti možnosti, ktoré v bežnej podobnej spoločnosti nenájdeš.
Značka Prosperity je svet, ktorý sme vytvorili pre klientov so záujmom o vlastné bývanie, možnosti financovania a investícií, ale aj o zdravie a oddych.
Naším krédom je:
Kto vraví, že peniaze sú pre život dôležité, má pravdu.
Kto vraví, že peniaze nie sú dôležité, má tiež pravdu.
Najdôležitejšie je ale uvedomiť si, že narodili sme sa pre život, nie preto aby sme na ne dreli.
Aby ste si vedeli život naplno užit, starosti s peniazmi nechajte na nás.
PS: ...oddá sa žiť, pre všetko, čo život dáva...
Viac na webe: www.prosperity.sk
- 19 rokov skúseností a know-how
- viac ako 20.000 spokojných klientov v správe,
- kompletné softvérové riešenia a systémy pre obchodníkov a klientov,
- vlastníme certifikát od Národnej Banky Slovenska ako podriadený finančný agent,
- realitný obchod, hypotekárne poradenstvo samostatne i v oblasti financovania nehnuteľností, vzdelávanie a coaching svojich partnerov, dizajnová pobočka, softvérové riešenia.
Sme profesionálne finančné a realitné centrum.
Spájame to najlepšie zo sveta financií od poistenia áut až po špecializované investičné účty od TOP európskych spoločností až po profesionálne realitné služby. Našim klientom dávame záruku, že pre nich ochotne bojujeme za tie najlepšie podmienky na trhu.
Sme pioniermi na trhu, pretože stále prinášame najnovšie trendy v oblasti financií a realít, nedržíme sa šáblón, ale riešenia prinášame na mieru pre klienta, aj keď to riešenie nie je dostupné na Slovensku.
V realitách prinášame zaujímavé široké príjmové možnosti, aké v iných realitkách nenájdeš - tipérske možnosti zárobku cez ostatné oblasti nášho pôsobenia. U nás ako v jedinej realitke vieš zarobiť pri predaji nehnuteľnosti aj keď ju nepredáš. Zaujíma ťa ako? Pošli svoj životopis a príď na výberové konanie. Nie sme klasická realitka, či finančné centrum. Sme oveľa viac. Sme hypo-realitné a finančné centrum, a ukážeme Ti možnosti, ktoré v bežnej podobnej spoločnosti nenájdeš.
Značka Prosperity je svet, ktorý sme vytvorili pre klientov so záujmom o vlastné bývanie, možnosti financovania a investícií, ale aj o zdravie a oddych.
Naším krédom je:
Kto vraví, že peniaze sú pre život dôležité, má pravdu.
Kto vraví, že peniaze nie sú dôležité, má tiež pravdu.
Najdôležitejšie je ale uvedomiť si, že narodili sme sa pre život, nie preto aby sme na ne dreli.
Aby ste si vedeli život naplno užit, starosti s peniazmi nechajte na nás.
PS: ...oddá sa žiť, pre všetko, čo život dáva...
Viac na webe: www.prosperity.sk
ID: 4436819
Dátum zverejnenia: 1.10.2022
2022-10-01
lokalita: Spišská Nová Ves Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka, Telefonický operátor Spoločnosť: PROSPERITY SERVICE, S.R.O.
Základná zložka mzdy (brutto): 850 EUR/mesiac