Asistentka v advokátskej kancelárii

Prosman a Pavlovič advokátska kancelária, s.r.o.

Miesto práce
Karadžičova 8, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.06.2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

administratívna podpora právnikov (spisovanie jednoduchých právnych podaní, návrhov a žiadostí na súdy a iné orgány)
zabezpečenie plynulej prevádzky advokátskej kancelárie
spracovávanie hospodárskej korešpondencie a elektronickej pošty
evidencia a prerozdeľovanie došlej a odoslanej pošty
vedenie hotovostnej pokladne
komunikácia s klientami (preberanie telefónnych hovorov a ich vybavovanie, prijímanie a uvádzanie návštev)

Zamestnanecké výhody, benefity

práca v renomovanej advokátskej kancelárii, motivujúce platové ohodnotenie

Informácie o výberovom konaní

Váš štrukturovaný životopis spolu s motivačným listom a fotografiou zašlite prosím na e-mailovú adresu: [email protected]. Advokátska kancelária si vyhradzuje právo odpovedať iba vybraným uchádzačkám zaradeným do výberového konania.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

24.5.2024 (ostáva ešte 5 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore

administratíva

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Mierne pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Strojopis - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

príjemné vystupovanie, samostatnosť, flexibilita, záujem neustále sa zlepšovať a rásť po odbornej stránke, zodpovednosť, dôslednosť, spoľahlivosť, loajalita a diskrétnosť, prax na podobnej pozícii a znalosť cudzieho jazyka je výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Obchodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá poradenstvom v oblasti colného práva a spotrebných daní, podpore klientov pri získavaní povolení, certifikátov, licencií, zjednodušení potrebných pri dovoze, vývoze tovaru a pri výrobe, obchodovaní a preprave predmetov spotrebných daní, podporou pri vybavovaní povolení, registrácií, certifikátov, licencií a zjednodušení....

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Martina Thomková
Tel.: +421335332388
E-mail: poslať životopis
ID: 3329523  Dátum zverejnenia: 7.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac