Asistentka v advokátskej kancelárii

Prosman a Pavlovič advokátska kancelária, s.r.o.

Miesto práce
Karadžičova 8, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.06.2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

administratívna podpora právnikov (spisovanie jednoduchých právnych podaní, návrhov a žiadostí na súdy a iné orgány)
zabezpečenie plynulej prevádzky advokátskej kancelárie
spracovávanie hospodárskej korešpondencie a elektronickej pošty
evidencia a prerozdeľovanie došlej a odoslanej pošty
vedenie hotovostnej pokladne
komunikácia s klientami (preberanie telefónnych hovorov a ich vybavovanie, prijímanie a uvádzanie návštev)

Zamestnanecké výhody, benefity

práca v renomovanej advokátskej kancelárii, motivujúce platové ohodnotenie

Informácie o výberovom konaní

Váš štrukturovaný životopis spolu s motivačným listom a fotografiou zašlite prosím na e-mailovú adresu: [email protected]. Advokátska kancelária si vyhradzuje právo odpovedať iba vybraným uchádzačkám zaradeným do výberového konania.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

24.5.2024 (ostáva ešte 12 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore

administratíva

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Mierne pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Strojopis - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

príjemné vystupovanie, samostatnosť, flexibilita, záujem neustále sa zlepšovať a rásť po odbornej stránke, zodpovednosť, dôslednosť, spoľahlivosť, loajalita a diskrétnosť, prax na podobnej pozícii a znalosť cudzieho jazyka je výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Obchodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá poradenstvom v oblasti colného práva a spotrebných daní, podpore klientov pri získavaní povolení, certifikátov, licencií, zjednodušení potrebných pri dovoze, vývoze tovaru a pri výrobe, obchodovaní a preprave predmetov spotrebných daní, podporou pri vybavovaní povolení, registrácií, certifikátov, licencií a zjednodušení....

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Martina Thomková
Tel.: +421335332388
E-mail: poslať životopis
ID: 3329523  Dátum zverejnenia: 7.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac