Front Office Manager v personálnej spoločnosti v srdci Trnavy

PROPLUSCO spol. s r. o.

Miesto práce
Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
900€ brutto

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do našej rozrastajúcej sa pobočky v Trnave hľadáme nového kolegu/kolegyňu, ktorý/á bude mať pod palcom náš Front Office.
Ak ťa láka prostredie HR, rád/rada komunikuješ a zároveň ťa baví aj administratíva a chceš mať okolo seba kopec skvelých kolegov, zašli nám svoj životopis aj s motivačnými listom a pridaj sa do nášho PROPLUSCO tímu.

Ako bude vyzerať tvoj deň?

Určite inak ako ten včerajší. Budeš prvou osobou na ktorú sa obrátia uchádzači o zamestnanie, či už osobne, telefonicky alebo e-mailom. Tvojou hlavnou náplňou práce bude KOMUNIKÁCIA - informuješ o voľných pozíciách, pomôžeš s ich obsadením, poradíš aj s personálnymi otázkami (neboj sa, zaučíme) a zároveň RIADENIE a ORGANIZOVANIE administratívnej agendy.

Čo ťa u nás čaká?
- si prvým kontaktom pre uchádzačov o zamestnanie
- osobná, telefonická a e-mailová komunikácia s uchádzačmi a klientmi
- príprava zmlúv, spracovanie údajov a dokumentov
- práca s internou databázou
- komunikácia s úradmi
- poskytovanie informácií o voľných pracovných pozíciách a spolupráca pri ich obsadzovaní
- administratívna podpora pobočky a úzka spolupráca s HR koordinátormi a ostatnými oddeleniami

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo ti ponúkame?
V prvom rade stabilné zamestnanie s možnosťou kariérneho rastu a osobného i pracovného rozvoja.
Môžeš sa tešiť na veľkú kanceláriu v centre Trnavy, ktorú budeš zdieľať s mladými a priateľskými kolegami, ktorí ťa podporia ako v práci, tak aj v dobrej nálade.
O zábavu budeš mať postarané aj na našich teambuildingoch a firemných akciách a aby si si udržoval/a dobré zdravie, poskytneme ti Multisport kartu.

Informácie o výberovom konaní

Zaslaním môjho životopisu a motivačného listu, resp. inej dokumentácie beriem na vedomie, že spoločnosť PROPLUSCO spol. s r. o. bude spracúvať moje osobné údaje na účely uskutočnenia výberového konania a obsadenia uverejnenej pracovnej pozície vhodným kandidátom, a teda za účelom sprostredkovania zamestnania.


Súčasne beriem na vedomie, že moje osobné údaje budú zdieľané so spoločnosťou, pre ktorú sa uvedená pracovná pozícia obsadzuje.

Čestne vyhlasujem, že všetky uvedené informácie sú pravdivé a poskytnutie údajov je dobrovoľné na základe vlastného rozhodnutia.


Zároveň naša spoločnosť pristupuje k ochrane Vašich osobných údajov seriózne a preto upriamujeme Vašu pozornosť na Poučenie dotknutej osoby, kde sa dozviete kompletné informácie o Vašich právach a spôsobe spracúvania Vašich osobných údajov https://proplusco.sk/ochrana-osobnych-udajov-gdpr


Súhlas je daný na dobu určitú po dobu 3 rokov. Po období 3 rokov budú údaje anonymizované a ďalej využívané výlučne pre štatistické účely.

Viac pracovných pozícií nájdete na https://proplusco.sk/praca?utm_source=profesia&utm_medium=recru&utm_campaign=2018-ponukaweb

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

PROPLUSCO je pracovnou a personálnou spoločnosťou, ktorá ponúka možnosť zamestnancom nájsť vhodné pracovné miesta na trvalý alebo brigádnický pomer a rovnako poskytuje zamestnávateľom služby v oblasti pracovného leasingu, vyhľadávania vhodných pracovníkov na voľné pracovné pozície a brigádnický servis.
Služby v oblasti personalistiky vykonávame na Slovensku už od roku 1997.
Sme tím ľudí, ktorý si vypočuje vaše požiadavky, splní vaše želania a to rýchlo a kvalitne. Nosnými piliermi našej spoločnosti je spoľahlivosť a zodpovednosť.

Viac pracovných pozícií nájdete na www.bit.ly/PonukaPracePROPLUSCO

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Ako si ťa predstavujeme?
Veľkú časť tvojho dňa zaberie telefonický, e-mailový a osobný kontakt s uchádzačmi o prácu alebo našimi zamestnancami, preto si veľmi dobrý/á v komunikácii a vieš sa vynájsť v každej situácii. Zároveň si vieš hravo zorganizovať a viesť administratívu, bez problémov sa pohybuješ v našom internom systéme a udržiavaš si poriadok v dokumentoch.
Máš minimálne maturitu a skúsenosti s HR alebo administratívou sú veľkým PLUS.

Podmienkou zaradenia do výberového procesu je zaslanie životopisu a motivačného listu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

PROPLUSCO je personálno-poradenská spoločnosť, ktorá pôsobí na Slovensku už od roku 1997. Sme členom Asociácie personálnych agentúr Slovenska, držiteľom povolenia na vykonávanie činnosti agentúry dočasného zamestnávania a držiteľom oprávnenia na činnosť sprostredkovanie zamestnania za úhradu.

Tak ako nám záleží na spokojnosti našich zamestnancov, tak je pre našu spoločnosť prvoradá aj spokojnosť zamestnávateľov, ktorým poskytujeme naše služby, ktorými sú Recruitment, Personálny lízing, Brigádnický servis, Outsourcing kontroly kvality a Mzdový outsourcing.

Sme tím ľudí, ktorý si vypočuje vaše požiadavky, splní vaše želania a to rýchlo a kvalitne.

Všetko dôležité o nás a našich službách nájdete na www.proplusco.sk.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4050573  Dátum zverejnenia: 22.3.2021  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900€ brutto