Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Front Office Manager v personálnej spoločnosti v srdci Trnavy
PROPLUSCO spol. s r. o.
Trnava
plný úväzok
ASAP
900€ brutto
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak ťa láka prostredie HR, rád/rada komunikuješ a zároveň ťa baví aj administratíva a chceš mať okolo seba kopec skvelých kolegov, zašli nám svoj životopis aj s motivačnými listom a pridaj sa do nášho PROPLUSCO tímu.
Ako bude vyzerať tvoj deň?
Určite inak ako ten včerajší. Budeš prvou osobou na ktorú sa obrátia uchádzači o zamestnanie, či už osobne, telefonicky alebo e-mailom. Tvojou hlavnou náplňou práce bude KOMUNIKÁCIA - informuješ o voľných pozíciách, pomôžeš s ich obsadením, poradíš aj s personálnymi otázkami (neboj sa, zaučíme) a zároveň RIADENIE a ORGANIZOVANIE administratívnej agendy.
Čo ťa u nás čaká?
- si prvým kontaktom pre uchádzačov o zamestnanie
- osobná, telefonická a e-mailová komunikácia s uchádzačmi a klientmi
- príprava zmlúv, spracovanie údajov a dokumentov
- práca s internou databázou
- komunikácia s úradmi
- poskytovanie informácií o voľných pracovných pozíciách a spolupráca pri ich obsadzovaní
- administratívna podpora pobočky a úzka spolupráca s HR koordinátormi a ostatnými oddeleniami
Zamestnanecké výhody, benefity
V prvom rade stabilné zamestnanie s možnosťou kariérneho rastu a osobného i pracovného rozvoja.
Môžeš sa tešiť na veľkú kanceláriu v centre Trnavy, ktorú budeš zdieľať s mladými a priateľskými kolegami, ktorí ťa podporia ako v práci, tak aj v dobrej nálade.
O zábavu budeš mať postarané aj na našich teambuildingoch a firemných akciách a aby si si udržoval/a dobré zdravie, poskytneme ti Multisport kartu.
Informácie o výberovom konaní
Zaslaním môjho životopisu a motivačného listu, resp. inej dokumentácie beriem na vedomie, že spoločnosť PROPLUSCO spol. s r. o. bude spracúvať moje osobné údaje na účely uskutočnenia výberového konania a obsadenia uverejnenej pracovnej pozície vhodným kandidátom, a teda za účelom sprostredkovania zamestnania.
Súčasne beriem na vedomie, že moje osobné údaje budú zdieľané so spoločnosťou, pre ktorú sa uvedená pracovná pozícia obsadzuje.
Čestne vyhlasujem, že všetky uvedené informácie sú pravdivé a poskytnutie údajov je dobrovoľné na základe vlastného rozhodnutia.
Zároveň naša spoločnosť pristupuje k ochrane Vašich osobných údajov seriózne a preto upriamujeme Vašu pozornosť na Poučenie dotknutej osoby, kde sa dozviete kompletné informácie o Vašich právach a spôsobe spracúvania Vašich osobných údajov https://proplusco.sk/ochrana-osobnych-udajov-gdpr
Súhlas je daný na dobu určitú po dobu 3 rokov. Po období 3 rokov budú údaje anonymizované a ďalej využívané výlučne pre štatistické účely.
Viac pracovných pozícií nájdete na https://proplusco.sk/praca?utm_source=profesia&utm_medium=recru&utm_campaign=2018-ponukaweb
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Služby v oblasti personalistiky vykonávame na Slovensku už od roku 1997.
Sme tím ľudí, ktorý si vypočuje vaše požiadavky, splní vaše želania a to rýchlo a kvalitne. Nosnými piliermi našej spoločnosti je spoľahlivosť a zodpovednosť.
Viac pracovných pozícií nájdete na www.bit.ly/PonukaPracePROPLUSCO
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Veľkú časť tvojho dňa zaberie telefonický, e-mailový a osobný kontakt s uchádzačmi o prácu alebo našimi zamestnancami, preto si veľmi dobrý/á v komunikácii a vieš sa vynájsť v každej situácii. Zároveň si vieš hravo zorganizovať a viesť administratívu, bez problémov sa pohybuješ v našom internom systéme a udržiavaš si poriadok v dokumentoch.
Máš minimálne maturitu a skúsenosti s HR alebo administratívou sú veľkým PLUS.
Podmienkou zaradenia do výberového procesu je zaslanie životopisu a motivačného listu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Tak ako nám záleží na spokojnosti našich zamestnancov, tak je pre našu spoločnosť prvoradá aj spokojnosť zamestnávateľov, ktorým poskytujeme naše služby, ktorými sú Recruitment, Personálny lízing, Brigádnický servis, Outsourcing kontroly kvality a Mzdový outsourcing.
Sme tím ľudí, ktorý si vypočuje vaše požiadavky, splní vaše želania a to rýchlo a kvalitne.
Všetko dôležité o nás a našich službách nájdete na www.proplusco.sk.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.