Zástupca vedúceho skladu / jednozmenná prevádzka

Kde?

Bratislavský kraj

Pracovný pomer

plný úväzok

Mzda (brutto)

od 1200 € brutto

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme kolegu, disponujúceho skúsenosťami v skladovom hospodárstve, ktorý túži po zmene, chce sa posunúť z pozícií ako sú  skladník, či teamledear dopredu a venovať sa viac administratíve a vedeniu, mať väčšiu zodpovednosť a tým aj osobnostne rásť.  Ak ovládate anglický jazyk na komunikatívnej úrovni a chcete ho ďalej využívať pri komunikácií so zahraničnými kolegami, tak neváhajte zaslať CV a v prípade, že budete spĺňať požadované kritériá, ihneď Vás budeme kontaktovať. Výhodou je ak máte skúsenosť v systéme SAP či inom logistickom systéme. Potrebujeme samostatného človeka, s dobrými organizačnými schopnosťami, ktorý vie ako správne viesť ľudí a má chuť realizovať sa vo svojej práci, navrhovať nové riešenia a opatrenia, ktoré pomôžu pri zlepšovaní už nastavených procesov.

Hľadáme flexibilného človeka, ktorý dokáže:

  • riadiť a udržiavať sklad v súlade s internými pravidlami spoločnosti
  • kontrolovať a koordinovať tím skladníkov a administratívnych pracovníkov
  • motivovať a hodnotiť podriadených pracovníkov
  • dozerať na správnosť uskladňovania a manipulácie s materiálovými zásobami
  • kontrolovať dodržiavanie bezpečnostných, protipožiarnych predpisov a zaisťovať ochranné pracovné pomôcky
  • viesť pravidelné meetingy v anglickom jazyku
  • pracovať v logistických systémoch (LFS, Dispatcher, SAP)
  • zastupovať dispečerov pri príjme tovaru
  • navrhovať opatrenia zamerané na optimalizáciu procesov
  • vypracovávať pravidelné reporty pre vedenie spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

  • práca na jednozmennej, 8 hodinovej prevádzke
  • možnosť osobne a kariérne rásť
  • 2 x ročne masáže zabezpečené spoločnosťou
  • možnosť využívania anglického jazyka na dennej báze
  • možnosť sebarealizácie pri hodnotení a motivovaní vlastného tímu ale aj pri navrhovaní nových riešení

Informácie o výberovom konaní

Zaslaním môjho životopisu a motivačného listu, resp. inej dokumentácie beriem na vedomie, že spoločnosť PROPLUSCO spol. s r. o. bude spracúvať moje osobné údaje na účely uskutočnenia výberového konania a obsadenia uverejnenej pracovnej pozície vhodným kandidátom, a teda za účelom sprostredkovania zamestnania.


Súčasne beriem na vedomie, že moje osobné údaje budú zdieľané so spoločnosťou, pre ktorú sa uvedená pracovná pozícia obsadzuje.

Čestne vyhlasujem, že všetky uvedené informácie sú pravdivé a poskytnutie údajov je dobrovoľné na základe vlastného rozhodnutia.


Zároveň naša spoločnosť pristupuje k ochrane Vašich osobných údajov seriózne a preto upriamujeme Vašu pozornosť na Poučenie dotknutej osoby, kde sa dozviete kompletné informácie o Vašich právach a spôsobe spracúvania Vašich osobných údajov https://proplusco.sk/ochrana-osobnych-udajov-gdpr


Súhlas je daný na dobu určitú po dobu 3 rokov. Po období 3 rokov budú údaje anonymizované a ďalej využívané výlučne pre štatistické účely.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Náš klient patrí medzi najväčších svetových distribútorov materiálov pre podporu komunikácie na trhu. Uspokojuje požiadavky zákazníkov ktorými sú tlačiarne, reklamné a komunikačné agentúry, kancelárske veľkoobchody, veľké spoločnosti a štátna správa.
Miesto výkonu práce: Sv. Jur

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Skladové hospodárstvo - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

PROPLUSCO je pracovnou a personálnou spoločnosťou, ktorá ponúka možnosť zamestnancom nájsť vhodné pracovné miesta na trvalý alebo brigádnický pomer a rovnako poskytuje zamestnávateľom služby v oblasti pracovného leasingu, vyhľadávania vhodných pracovníkov na voľné pracovné pozície a brigádnický servis.
Služby v oblasti personalistiky vykonávame na Slovensku už od roku 1997.
Sme tím ľudí, ktorý si vypočuje vaše požiadavky, splní vaše želania, a to rýchlo a kvalitne. Nosnými piliermi našej spoločnosti je spoľahlivosť a zodpovednosť.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Adresa spoločnosti

PROPLUSCO spol. s r. o.
A. Bernoláka 51/B
010 01 Žilina
http://proplusco.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Ivana Tršková
Tel.: 0904 516 596
E-mail: poslať životopis
ID: 3443362   Dátum zverejnenia: 9.7.2018  
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 1200 € brutto