Office manager s víziou business managera

Kde?

Košice

Pracovný pomer

plný úväzok

Mzda (brutto)

na osobnom alebo skype pohovore

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Kancelária - Terén - Pohyb - Dynamika - Kontakty - Stretnutia s ľuďmi - Flexibilný pracovný čas - Personalistika - Leader - Obchod 

Chceme spoznať, stretnúť každého práce chtivého muža/ženu s elánom, pozitívnou energiou a profesionálnym prístupom počas práce .  . . ale i vtipom, spoločenským vystupovaním a zmyslom pre humor mimo nej. 

Job description podľa interných smerníc :)


  • zabezpečiť plnohodnotný servis pre klienta
  • aktívne vyhľadávať, inzerovať a náborovať nových zamestnancov
  • zabezpečiť náhrady za absentujúcich zamestnancov 
  • komunikovať so zamestnancami ohľadom práce, udržiavať zdravé proaktívne prostredie na pracovisku 
  • organizovať stretnutia a pracovné pohovory
  • administratívna agenda (evidencia dochádzky, príprava podkladov pre spracovanie miezd)
  • spracovanie dochádzky
  • hodnotiace reporty

Inými slovami každý kandidát/kandidátka, ktorý je tvárny, ochotný učiť sa novým veciam, s pozitívnym prístupom k práci, s úsmevom na perách v dobrom aj zlom, pozitívne naladený je náš človek.

Časom ak sa ukáže, že ste dobrý/dobrá a bude Vás táto práca baviť, máme pre Vás ďalšiu výzvu kariérneho rastu a nie sú to len prázdne sľuby. Viac na osobnom stretnutí alebo skype pohovore.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo Vám ponúkame za Vaše know - how my:


  • možnosť prirodzeného kontinuálneho kariérneho rastu /koordinátor, branch manager, obchodný manager/, všetko zavísí len od Vašej osobnej motivácie a snahy
  • zaujímavý a motivujúci odmeňovací systém /fix + provízie zo zisku a z každej zákazky, na ktorej sa budete podieľať/
  • firemné vozidlo, telefón, PC
  • stravovaciu kartu
  • príjemné už zabehnuté pracovné prostredie
  • pomoc a podporu od všetkých kolegov
  • spoločenské aktivity
  • teambildingy
  • priestor na sebarealizáciu

Informácie o výberovom konaní

Zaslaním životopisu dávate súčasne spoločnosti PROPLUSCO, spol. s.r.o., súhlas so spracovaním, správou a archiváciou Vašich osobných údajov uvedených v životopise v zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. „O ochrane osobných údajov“, pre účely evidencie uchádzačov a pre účely ďalšieho spracovania.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Už viac ako 20 rokov pracujeme s ľuďmi. Spájame potreby našich klientov a zároveň požiadavky pracovníkov. Sme pracovno–personálna spoločnosť, na ktorú sa naši partneri môžu dlhodobo spoľahnúť.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti


  • vodičský preukaz B nestačí, je potrebné byť aktívnym vodičom/vodičkou
  • časová flexibilita
  • komunikačné zručnosti 
  • odolnosť voči stresu
  • ochota a chuť pracovať s ľuďmi
  • jazyková vybavenosť výhodou
  • schopnosť rýchlej adaptácie v novom prostredí
  • teamový hráč
  • schopnosť samovzdelávania, nečakať na to, kedy mi kto pomôže, ale byť samostatný
  • nebyť len vedený ale pokúsiť sa viesť :)



Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Už viac ako 20 rokov pracujeme s ľuďmi. Spájame potreby našich klientov a zároveň požiadavky pracovníkov. Sme pracovno–personálna spoločnosť, na ktorú sa naši partneri môžu dlhodobo spoľahnúť.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Adresa spoločnosti

PROPLUSCO spol. s r. o.
A. Bernoláka 51/B
010 01 Žilina
http://proplusco.sk
ID: 3236606   Dátum zverejnenia: 8.11.2017  
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.