Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívna pracovníčka
ProPark Slovensko s.r.o.
Miesto práce
Trnavská cesta 6, Ružinov
Trnavská cesta 6, Ružinov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
910 - 1 120 EUR/mesiac
910 - 1 120 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• podpora pri tvorbe rôznych marketingových nástrojov určených na prezentáciu firmy alebo na získanie nových zákazníkov, vytváranie prezentácii v programe PowerPoint,
• podpora pri dohľadávaní potenciálneho klienta, kontaktovanie a dohodnutie stretnutia,
• uzatváranie zmluvnej agendy s nájomcami,
• podpora vzťahov s verejnosťou,
• zabezpečovanie chodu recepcie,
• vítanie a starostlivosť o návštevy,
• starostlivosť o zasadaciu miestnosť, kuchynku, čistota v kancelárii,
• vybavovanie telefonátov a e-mailovej komunikácie,
• preberanie a spracovanie došlej a odchádzajúcej pošty a jej evidencia,
• zakladanie dokumentov,
• zabezpečovanie nákupov kancelárskych potrieb a reklamných predmetov,
• poskytovanie základných informácii o spoločnosti zákazníkom,
• plnenie administratívnych a ďalších úloh podľa pokynov nadriadeného (kopírovanie, skenovanie, faxovanie, skartovanie a pod.)
• podpora pri dohľadávaní potenciálneho klienta, kontaktovanie a dohodnutie stretnutia,
• uzatváranie zmluvnej agendy s nájomcami,
• podpora vzťahov s verejnosťou,
• zabezpečovanie chodu recepcie,
• vítanie a starostlivosť o návštevy,
• starostlivosť o zasadaciu miestnosť, kuchynku, čistota v kancelárii,
• vybavovanie telefonátov a e-mailovej komunikácie,
• preberanie a spracovanie došlej a odchádzajúcej pošty a jej evidencia,
• zakladanie dokumentov,
• zabezpečovanie nákupov kancelárskych potrieb a reklamných predmetov,
• poskytovanie základných informácii o spoločnosti zákazníkom,
• plnenie administratívnych a ďalších úloh podľa pokynov nadriadeného (kopírovanie, skenovanie, faxovanie, skartovanie a pod.)
Zamestnanecké výhody, benefity
• možnosť pracovať pre stabilnú spoločnosť s ambíciami ďalšieho rastu,
• dobrý prístup na MHD,
• vlastné parkovacie miesto,
• zázemie pre osobný rozvoj a sebarealizáciu,
• dva dni extra zamestnaneckého voľna navyše,
• firemný notebook a telefón,
• atraktívne platové ohodnotenie (troj-zložkové ohodnotenie, ktoré reflektuje Váš vklad a dosiahnuté výsledky).
• dobrý prístup na MHD,
• vlastné parkovacie miesto,
• zázemie pre osobný rozvoj a sebarealizáciu,
• dva dni extra zamestnaneckého voľna navyše,
• firemný notebook a telefón,
• atraktívne platové ohodnotenie (troj-zložkové ohodnotenie, ktoré reflektuje Váš vklad a dosiahnuté výsledky).
Informácie o výberovom konaní
• Termín nástupu možný 01.08.2020, prípadne dohodou.
• V prípade záujmu Vás prosíme zaslať životopis na e-mail [email protected] - je potrebné v maili označiť pracovnú pozíciu, o ktorú máte záujem.
• Vybraní uchádzači budú pozvaní na pracovný pohovor.
• Zaslaním svojich osobných údajov dávate súhlas spoločnosti k spracovaniu svojich osobných údajov v databáze uchádzačov o zamestnanie t. j. k ich ukladaniu na nosiče dát, uchovávaniu, vyhľadávaniu v nich, triedeniu, kombinovaniu a likvidácií v zmysle Zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Súhlas poskytujete na dobu neurčitú až do jeho písomného odvolania.
• V prípade záujmu Vás prosíme zaslať životopis na e-mail [email protected] - je potrebné v maili označiť pracovnú pozíciu, o ktorú máte záujem.
• Vybraní uchádzači budú pozvaní na pracovný pohovor.
• Zaslaním svojich osobných údajov dávate súhlas spoločnosti k spracovaniu svojich osobných údajov v databáze uchádzačov o zamestnanie t. j. k ich ukladaniu na nosiče dát, uchovávaniu, vyhľadávaniu v nich, triedeniu, kombinovaniu a likvidácií v zmysle Zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Súhlas poskytujete na dobu neurčitú až do jeho písomného odvolania.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• komunikačné schopnosti slovom a písmom,
• schopnosť plánovania si práce a pracovného dňa s orientáciou na výsledok,
• orientácia na zákazníka,
• schopnosť a chuť učiť sa nové veci,
• skúsenosti z obchodu výhodou,
• tímovosť a dochvíľnosť.
• schopnosť plánovania si práce a pracovného dňa s orientáciou na výsledok,
• orientácia na zákazníka,
• schopnosť a chuť učiť sa nové veci,
• skúsenosti z obchodu výhodou,
• tímovosť a dochvíľnosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Naša spoločnosť zabezpečuje správu a prevádzku parkovísk prostredníctvom najmodernejších automatizovaných technológií. Špecializujeme sa na vytvorenie celého projektu od stavby parkoviska až po spustenie automatickej prevádzky priamo na mieru. Spoločnosť neustále rastie, skvalitňuje svoje služby a udržiava svoje popredné miesto na trhu. Viac informácií o firme nájdete na našej webovej stránke www.propark.sk.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3946556
Dátum zverejnenia: 4.8.2020
2020-08-04
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Obchodný referent, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: ProPark Slovensko s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 910 EUR/mesiac