Logo PromoTime, s.r.o.

Account Manager

PromoTime, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
živnosť
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiacIndividuálne odmeny, nemalé víkendové príplatky za event

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

HľadámeAccount Managera, ktorý vie, že BTL nie je len skratka, ale životný štýl. Niekoho, kto drží v ruke projekt ako dirigentskú paličku a aj keby horelo,deadline bude dodržaný a klient spokojný.

Očakávame, že:

Vieš, ako to v tejto brandži chodí.Pár rokov už máš odkrútených a slovo „urgent“ ťa už nerozhádže.

Myslíš dopredu.Nečakáš, kým sa niečo pokazí – ty už máš plán B (a C).

Rozumieš klientom.Vieš ich počúvať, chápať, občas prekladať ich požiadavky do ľudskej reči – a niekedy aj zachrániť svet.

Zvládaš ľudí aj excely.Tím motivuješ, reporty ťa nebavia, ale aj tak ich máš vždy ready.

Máš drive, zodpovednosť a zdravý zmysel pre humor.(Ten je povinný – bez neho v tejto brandži neprežiješ.)

Ak sa v tom vidíš a tvoja reakcia na brief nie je "uf", ale„poďme na to“,
máš našu plnú pozornosť.

Náplň práce

Tvojou hlavnou úlohou bude držať v rukáchcelý priebeh kampaní a projektov od briefu až po finálny report– s prehľadom, pokojom a občas aj kávou v ruke. Budeš mostom medzi klientom a naším tímom, stratégom aj dizajnérom, a zároveňdržiakom realitypre všetkých zúčastnených.

Konkrétne budeš mať na starosti:

Komplexné riadenie BTL kampaní a projektov(POS/POP materiály, eventy, shopper marketing, samplingy, aktivácie, roadshow, súťaže, instore… – jednoducho všetko mimo telky)

Denná komunikácia s klientmi– budovanie vzťahov, konzultácie, reportovanie, poradenstvo

Koordinácia interného tímu– projekťáci, grafici, produkcia, kreatíva, copywriteri, promo tímy

Zabezpečenie produkcie a logistiky– od kalkulácií po dodanie do poslednej bodky

Zostavovanie rozpočtov a časových harmonogramov, ich kontrola a dodržiavanie

Tvorba prezentácií, ponúk a výstupov, ktoré majú hlavu, pätu a vizuálne nepichajú do očí

Hľadanie riešení, nie problémov– keď niečo nefunguje, ty vieš, čo s tým

A k tomu samozrejme patrí aj:

Organizácia a vedenie stretnutí(briefingy, status cally, debriefy)

Sledovanie trendov v BTL a shopper marketingu– radi sa inšpirujeme!

Zodpovednosť za spokojnosť klienta aj tímu– ty si ten, kto drží projekt pokope


PožiadavkyOdborné zručnosti & skúsenosti:

Min. 3–5 rokov praxe na pozícii account managera(ideálne v reklamnej/BTL agentúre)

Znalosť BTL prostredia– POS/POP materiály, eventy, aktivácie, promo kampane, instore marketing

Skúsenosti s projektovým riadením– multitasking, time management, vedenie tímu aj dodávateľov

Znalosť produkčných procesov– od grafiky po tlač a logistiku (výhodou)

Zručnosť v príprave rozpočtov, harmonogramov a prezentácií

Pokročilá znalosť balíka MS Office (najmä Excel a PowerPoint)

Základy grafického citu– vieš, kedy niečo „vyzerá dobre“ (a kedy radšej poprosiť grafika)


Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame

Práca nazaujímavých kampaniach pre známe značky, ktoré ti nebude hanba ukázať babke (ani LinkedInu)

Stabilné miesto v agentúre, ktorá funguje a rastie – bez toxických hier a mikromanažmentu

Priestor pre vlastné nápady a iniciatívu– tu nebudeš len “zadávač briefov”

Reálne ovplyvníš výsledok– tvoje slovo má váhu

Skvelý tím, kde ťa vezmú medzi sebaa nikto sa nebude tváriť ako brief v piatok o štvrtej

Teambuildingy, ktoré si pamätáš (aj tie, na ktoré len spomínajú ostatní)

Kreatívne prostredieplné smiechu, brainstormingov

Nové kontaktyz prostredia performance

Zaujímavé marketingové prednášky

Firemné autoak sa nám osvedčíš

Školenia, ktoré ťa popsunú vpred

Firemný notebook a telefónsú samozrejmosťou

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.5.2025 (ostáva ešte 14 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

marketing, nieje podmienka

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

2-3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Osobnostné predpoklady:

Si komunikačne zdatný/á– s klientom aj s kolegami si rozumieš bez prekladateľa

Máš zdravé sebavedomie a schopnosť argumentovať, ale aj počúvať

Si proaktívny typ človeka– čakáš len na zelenú, nie na presné inštrukcie

Máš schopnosť riešiť problémy bez paniky– keď horí, ty chytáš vedro, nie paniku

Time management a prioritizáciasú tvoje druhé meno (alebo aspoň obľúbené schopnosti)

Vieš zvládnuť tlak a zostať v pohode(aspoň navonok)

Vzdelanie a jazyky:

VŠ/SŠ vzdelaniev oblasti marketingu, obchodu, médií alebo manažmentu (nie je dogma, ale výhodou)

Angličtina– minimálne na úrovni, kde si poradíš s klientskym e-mailom aj meetingom

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Promotime - BTL marketingová agentúra. Sme na trhu viac ako 15 rokov a sme známi tým, že dokážeme zákazníkov prekvapiť. Zaoberáme sa organizáciou eventov, spotrebiteľských súťaží, druhotným vystavením, návrhmi POS materiálov a blízko spolupracujeme aj s grafickým štúdiom a klientom.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Zuzana Farenzena
Tel.: +421907560714
E-mail: poslať životopis
ID: 5058474  Dátum zverejnenia: 17.4.2025  Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac