
Account Manager
PromoTime, s.r.o.
Bratislava
živnosť
ASAP
1 600 EUR/mesiacIndividuálne odmeny, nemalé víkendové príplatky za event
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
HľadámeAccount Managera, ktorý vie, že BTL nie je len skratka, ale životný štýl. Niekoho, kto drží v ruke projekt ako dirigentskú paličku a aj keby horelo,deadline bude dodržaný a klient spokojný.
Očakávame, že:Vieš, ako to v tejto brandži chodí.Pár rokov už máš odkrútených a slovo „urgent“ ťa už nerozhádže.
Myslíš dopredu.Nečakáš, kým sa niečo pokazí – ty už máš plán B (a C).
Rozumieš klientom.Vieš ich počúvať, chápať, občas prekladať ich požiadavky do ľudskej reči – a niekedy aj zachrániť svet.
Zvládaš ľudí aj excely.Tím motivuješ, reporty ťa nebavia, ale aj tak ich máš vždy ready.
Máš drive, zodpovednosť a zdravý zmysel pre humor.(Ten je povinný – bez neho v tejto brandži neprežiješ.)
Ak sa v tom vidíš a tvoja reakcia na brief nie je "uf", ale„poďme na to“,
máš našu plnú pozornosť.
Tvojou hlavnou úlohou bude držať v rukáchcelý priebeh kampaní a projektov od briefu až po finálny report– s prehľadom, pokojom a občas aj kávou v ruke. Budeš mostom medzi klientom a naším tímom, stratégom aj dizajnérom, a zároveňdržiakom realitypre všetkých zúčastnených.
Konkrétne budeš mať na starosti:Komplexné riadenie BTL kampaní a projektov(POS/POP materiály, eventy, shopper marketing, samplingy, aktivácie, roadshow, súťaže, instore… – jednoducho všetko mimo telky)
Denná komunikácia s klientmi– budovanie vzťahov, konzultácie, reportovanie, poradenstvo
Koordinácia interného tímu– projekťáci, grafici, produkcia, kreatíva, copywriteri, promo tímy
Zabezpečenie produkcie a logistiky– od kalkulácií po dodanie do poslednej bodky
Zostavovanie rozpočtov a časových harmonogramov, ich kontrola a dodržiavanie
Tvorba prezentácií, ponúk a výstupov, ktoré majú hlavu, pätu a vizuálne nepichajú do očí
Hľadanie riešení, nie problémov– keď niečo nefunguje, ty vieš, čo s tým
A k tomu samozrejme patrí aj:Organizácia a vedenie stretnutí(briefingy, status cally, debriefy)
Sledovanie trendov v BTL a shopper marketingu– radi sa inšpirujeme!
Zodpovednosť za spokojnosť klienta aj tímu– ty si ten, kto drží projekt pokope
Min. 3–5 rokov praxe na pozícii account managera(ideálne v reklamnej/BTL agentúre)
Znalosť BTL prostredia– POS/POP materiály, eventy, aktivácie, promo kampane, instore marketing
Skúsenosti s projektovým riadením– multitasking, time management, vedenie tímu aj dodávateľov
Znalosť produkčných procesov– od grafiky po tlač a logistiku (výhodou)
Zručnosť v príprave rozpočtov, harmonogramov a prezentácií
Pokročilá znalosť balíka MS Office (najmä Excel a PowerPoint)
Základy grafického citu– vieš, kedy niečo „vyzerá dobre“ (a kedy radšej poprosiť grafika)
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame
Práca nazaujímavých kampaniach pre známe značky, ktoré ti nebude hanba ukázať babke (ani LinkedInu)
Stabilné miesto v agentúre, ktorá funguje a rastie – bez toxických hier a mikromanažmentu
Priestor pre vlastné nápady a iniciatívu– tu nebudeš len “zadávač briefov”
Reálne ovplyvníš výsledok– tvoje slovo má váhu
Skvelý tím, kde ťa vezmú medzi sebaa nikto sa nebude tváriť ako brief v piatok o štvrtej
Teambuildingy, ktoré si pamätáš (aj tie, na ktoré len spomínajú ostatní)
Kreatívne prostredieplné smiechu, brainstormingov
Nové kontaktyz prostredia performance
Zaujímavé marketingové prednášky
Firemné autoak sa nám osvedčíš
Školenia, ktoré ťa popsunú vpred
Firemný notebook a telefónsú samozrejmosťou
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
Prax na pozícii/v oblasti
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Osobnostné predpoklady:
Si komunikačne zdatný/á– s klientom aj s kolegami si rozumieš bez prekladateľa
Máš zdravé sebavedomie a schopnosť argumentovať, ale aj počúvať
Si proaktívny typ človeka– čakáš len na zelenú, nie na presné inštrukcie
Máš schopnosť riešiť problémy bez paniky– keď horí, ty chytáš vedro, nie paniku
Time management a prioritizáciasú tvoje druhé meno (alebo aspoň obľúbené schopnosti)
Vieš zvládnuť tlak a zostať v pohode(aspoň navonok)
Vzdelanie a jazyky:VŠ/SŠ vzdelaniev oblasti marketingu, obchodu, médií alebo manažmentu (nie je dogma, ale výhodou)
Angličtina– minimálne na úrovni, kde si poradíš s klientskym e-mailom aj meetingom