Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka obchodného riaditeľa
Projektis s.r.o.
Miesto práce
Jarošova 1, Bratislava
Jarošova 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
okamžitý
okamžitý
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 200 EUR/mesiacUvedenie mzdy pre danú pozíciu je našou zákonnou povinnosťou. Na pohovore však starostlivo posúdime Vašu kvalifikáciu, skúsenosti a kandidátom s vyššou úrovňou skúseností, bude platová ponuka prehodnotená. Našim cieľom je odmeňovať zamestnancov férovo s prihliadnutím na situáciu na trhu a tak, aby sme vedeli v našom tíme privítať kvalitných kandidátov.
Od 1 200 EUR/mesiacUvedenie mzdy pre danú pozíciu je našou zákonnou povinnosťou. Na pohovore však starostlivo posúdime Vašu kvalifikáciu, skúsenosti a kandidátom s vyššou úrovňou skúseností, bude platová ponuka prehodnotená. Našim cieľom je odmeňovať zamestnancov férovo s prihliadnutím na situáciu na trhu a tak, aby sme vedeli v našom tíme privítať kvalitných kandidátov.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme do nášho tímu posily na obchodné oddelenie.
Obsadzujeme pozíciu asistentka obchodného riaditeľa, ktorá bude mať na starosti najmä:
- koordinácia a riadenie činností obchodu podľa pokynov a priorít nadriadeného
- práca s dokumentáciou a obsluha kancelárskych zariadení
- telefonická a emailová komunikácia s klientmi
- prijímanie a starostlivosť o návštevy
- zabezpečovanie interných porád a externých stretnutí
- zbieranie a evidovanie faktúr
- celková organizačná a administratívna podpora vedenia
- naštudovanie si projektov k cenovým ponukám
- vedenie porád
- možná práca aj v teréne
Obsadzujeme pozíciu asistentka obchodného riaditeľa, ktorá bude mať na starosti najmä:
- koordinácia a riadenie činností obchodu podľa pokynov a priorít nadriadeného
- práca s dokumentáciou a obsluha kancelárskych zariadení
- telefonická a emailová komunikácia s klientmi
- prijímanie a starostlivosť o návštevy
- zabezpečovanie interných porád a externých stretnutí
- zbieranie a evidovanie faktúr
- celková organizačná a administratívna podpora vedenia
- naštudovanie si projektov k cenovým ponukám
- vedenie porád
- možná práca aj v teréne
Zamestnanecké výhody, benefity
- služobný telefón
- služobný notebook
- možnosť flexibilnej pracovnej doby v závislosti od osobnej dohody
- občerstvenie, káva a čaj na pracovisku zdrama
- príležitostné spoločné raňajky
- firemné akcie
- príjemný a profesionálny kolektív
- rodinná atmosféra
- teambuilding niekoľkokrát do roka
- možnosť osobného rastu
- možnosť sa vzdelávať a pracovať s tými najlepšími
- kariérny rast
- možnosť odmien
- služobný notebook
- možnosť flexibilnej pracovnej doby v závislosti od osobnej dohody
- občerstvenie, káva a čaj na pracovisku zdrama
- príležitostné spoločné raňajky
- firemné akcie
- príjemný a profesionálny kolektív
- rodinná atmosféra
- teambuilding niekoľkokrát do roka
- možnosť osobného rastu
- možnosť sa vzdelávať a pracovať s tými najlepšími
- kariérny rast
- možnosť odmien
Informácie o výberovom konaní
Sme generálny dodávateľ projekčných prác. Sme firma, ktorá ako máloktorá ponúka výnimočnú možnosť postupu. Na rozdiel od väčšiny firiem, nemáme plochu štruktúru.
Čo to znamená? Máte možnosť profesne ale aj osobnostne rásť a priam vyžadujeme, aby ste sa posúvali ďalej.
Finančné ohodnotenie je priamo úmerne skúsenostiam, výsledkom a čo je dôležité, je limitované len Vašou snahou.
Nemáte dostatočné skúsenosti, ale máte chuť pracovať a učiť sa? Vieme Vám, poskytnúť možnosť a šancu na sebe popracovať.
Minimálne nároky na začiatok na obchodnom oddelení: trpezlivosť, snaživosť, dôveryhodnosť, komunikatívnosť, sympatický prejav.
Spĺňate aspoň tieto nároky? Tak neváhajte.
Čo to znamená? Máte možnosť profesne ale aj osobnostne rásť a priam vyžadujeme, aby ste sa posúvali ďalej.
Finančné ohodnotenie je priamo úmerne skúsenostiam, výsledkom a čo je dôležité, je limitované len Vašou snahou.
Nemáte dostatočné skúsenosti, ale máte chuť pracovať a učiť sa? Vieme Vám, poskytnúť možnosť a šancu na sebe popracovať.
Minimálne nároky na začiatok na obchodnom oddelení: trpezlivosť, snaživosť, dôveryhodnosť, komunikatívnosť, sympatický prejav.
Spĺňate aspoň tieto nároky? Tak neváhajte.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
stavebníctvo, architektúra, management, obchod, financie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) alebo Nemecký jazyk - Úplný začiatočník (A1) alebo Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Komunikatívnosť
Zodpovednosť
Prispôsobivý a trpezlivý prístup k práci
Príjemné a reprezentatívne vystupovanie
Zodpovednosť
Prispôsobivý a trpezlivý prístup k práci
Príjemné a reprezentatívne vystupovanie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Generálny dodávateľ projekčných a architektonických prác kompletne aj s inžinieringom. Architekti a stavební inžinieri pod jednou strechou.
ID: 4716155
Dátum zverejnenia: 19.3.2024
2024-03-19
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Obchodný zástupca Spoločnosť: Projektis s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac