Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný konzultant pre spoločnosť Profesia (BA + Záhorie)
Miesto práce
Bratislavský kraj, Trnavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 EUR/mesiac+ mesačné obchodné odmeny (6 platov- ročná bonusová banka)
- Budeš mať na starosti našich klientov, ktorým budeš pomáhať so všetkým, čo sa týka oblasti HR (nábor, prieskumy, značka zamestnávateľa a pod.) a robiť ich ešte spokojnejšími, než sú teraz.
- K dispozícii ti budú naše skvelé produkty, zázemie najsilnejšieho hráča na trhu, kopa dát a skvelé tímy špecialistov a kolegov.
- Aby si mohol klientovi navrhnúť riešenie presne na mieru jeho potrebám, budeš musieť poznať produkty a služby Profesia/LMC do najmenšieho detailu. Ale neboj, všetko ťa radi naučíme.
- S klientmi sa budeš stretávať často online/offline, budete úzko spolupracovať a veríme tomu, že s niektorými sa aj spriatelíš.
Čo bude tvojou pracovnou náplňou?
- Budeš mať na starosti zverených klientov spoločnosti Profesia z Bratislavy a Záhoria.
- Budeš primárne predávať produkty spoločnosti Profesia/ LMC ( inzercia, branding služby, ATS systém- Teamio/ Mark, dátove analýzy, Platy.sk a iné)
- Budeš zodpovedný/á za retenciu a zvyšovanie hodnoty portfólia klientov.
- Akvizícia nových zákazníkov ti nerobí problémy, práve naopak, berieš to ako veľkú výzvu získať nového klienta.
- Budeš zodpovedať za korektné a proklientské udržiavanie vzťahov s klientmi, ktoré ti je prirodzene vlastné.
- Očakávame, že sa aktívne budeš zúčastňovať osobných obchodných stretnutí s klientmi, ak si však klient vyžiada online stretnutie, prispôsobiš predaj tomuto typu stretnutia.
- Budeš zodpovedný/á za analyzovanie potrieb klientov a následné vytváranie cenových ponúk.
- Tvojim cieľom bude plniť reálne dosiahnuteľné stanovené obchodné plány a ciele.
- Plnenie stanovených KPI´s, pravidelné reportovanie dosiahnutých obchodných výsledkov ti nerobí problém, rovnako zapisovanie do nášho interného systému.
- Očakávame aj kritické myslenie, preto budeme radi, ak nám budeš predkladať návrhy na inovácie a rôzne nápady na zlepšenia.
- Účasť na výstavách a konferenciách súvisiacich s tematikou trhu práce/ HR sveta ťa nenechá chladným a budeš sa tešiť, že priamo na akciách stretneš klientov.
- Vzdelávanie ti nie je vzdialené, práve naopak, očakávame tvoj aktívny prístup k problematike ľudských zdrojov, on-line recruitmentu a trhu práce.
Do nášho 21 členého obchodného teamu hľadáme parťáka/parťáčku, ktorý nám svojim obchodným zanietením bude nie len pomáhať zvyšovať tržby, ale bude pre našich klientov, managerov odborníkom a konzultantom v oblastiach ako je inzercia, branding, dátove analýzy, trh práce a iné služby, ktoré zjednodušujú prácu v HR.
Motiváciou su pre teba spokojní klienti, nadšenie pre obchod, zaujímavé obchodné prípady, s ktorými sa rád/rada popasuješ na pravidelných stretnutiach s klientami.
Motiváciou su pre teba spokojní klienti, nadšenie pre obchod, zaujímavé obchodné prípady, s ktorými sa rád/rada popasuješ na pravidelných stretnutiach s klientami.

Čo od teba očakávame?
- Minimálne SŠ, VŠ vzdelanie.
- Minimálne 3 roky skúseností v oblasti obchodu sú podmienkou.
- Veľkou výhodou je znalosť a obchodovanie s on-line službami.
- Profesionálna komunikácia.
- Aktívna znalosť anglického jazyka (slovom i písmom).
- Zameranie na aktívne plnenie cieľov a dosahovanie výsledkov.
- Ochota cestovať v rámci západného Slovenska.
- Pozitívne naladenie a dobrú adaptáciu na zmeny.
- Súťaživosť, proaktívnosť.
- Aktívny vodič.
A čo ti ponúkame my?
- Služobný automobil aj na súkromné účely
- Služobný mobilný telefón a služobný notebook
- Stravné náhrady 6€ na deň
- Flexibilný pracovný čas
- MultiSport / GOLEM karta
- Práca v stabilnej spoločnosti
- Príjemná otvorená atmosféra v celej firme, férovosť v jednaní.
- Práca v tíme pohodových kolegov: špecialistov, ktorí ťa vedia inšpirovať.
- Podpora zo strany firmy ďalej sa vzdelávať a byť neustále v obraze v oblasti HR, trhu práce, on-line a iné.
- Podnetné prostredie pre realizovanie zmysluplných nápadov.
- Zaujímavé benefity a možnosti vzdelávania
- Bonusy za plnenie cieľov, odmeny v závislosti od výsledkov spoločnosti.
- Kopec srandy na spoločných akciách.
- Pocit, že niekam patríš, že si súčasť firmy a že s tebou počítame.
- Táto pozícia je za zástup na MD/ RD, kolegynky, ktorá si plní svoje materské povinnosti s druhým dieťaťom.
Ako reagovať na túto ponuku?
- Ak ťa naša ponuka zaujala, pošli nám, prosím, svoj životopis a motivačný list , kde napíšeš, prečo chceš pracovať práve na tejto pozícii.
- Na reakciu na túto ponuku ťa čakajú ešte 3 názorové otázky, na ktoré by sme boli radi, ak by si odpovedal/a.
- Odpovedáme každému, ale telefonicky budeme kontaktovať iba uchádzačov, ktorí spĺňajú vyššie uvedené požiadavky a vyplnia aj odpovede na otázky.
Kontakt
ID: 4641021
Dátum zverejnenia: 15.9.2023
2023-09-15
lokalita: Bratislavský kraj, Trnavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie) Pozícia: Account manager, Key account manager, Obchodný manažér, Obchodný zástupca, Personálny konzultant Spoločnosť: Profesia, spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac