Už 25 rokov
prinášame technológie
do sveta HR

Head of Events pre Profesiu / LMC (Profesia days, HR days a iné)

Miesto práce
Pribinova, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
3 000 EUR/mesiac+ bonusy pri dosiahnutí stanovených KPIs
Hľadáme zaujímavú osobnosť/ lídra, ktorý/á má záujem pokračovať v tradícii organizovania eventov pre jednotku na trhu práce na Slovensku – Profesia.sk, aj v Čechách - Jobs.cz, firma LMC, spol. s. r. o.
Manažovanie/líderstvo je pre teba prirodzená vec, skúsených kolegov v organizovaní eventov berieš ako svojich „parťákov“ a partnerov so spoločným cieľom zrealizovať nezabudnuteľné eventy ako Profesia days, HR days na Slovensku a v Čechách, ale aj iné, ktoré chystáme s láskou pre našich klientov.

Čo bude tvojou pracovnou náplňou?

  • Strategicky navrhuješ a riadiš priebeh všetkých plánovaných eventov na Slovensku a v Čechách.
  • Plne porozumieš budgetu, revenue plánom a akčným plánom predaja eventov.
  • Zabezpečuješ dohodnutie podmienok miesta realizovaných eventov, vyjednávaš podmienky spolupráce.
  • Spolupracuješ s ostatnými oddeleniami na Slovensku a v Čechách, vyjednávaš podmienky so strategickými partnermi, dodávateľmi, reklamnou agentúrou, prípadne VIP klientmi/ sponzormi.
  • Aktívne vyhľadávaš nových partnerov na spoluprácu.
  • Monitoruješ a máš kompletný prehľad o podobných podujatiach na Slovensku, v Čechách, ale najmä vo svete.
  • Zodpovedáš za vedenie, riadenie, motivovanie kolegov, ktorí spolu s tebou realizujú eventy.
  • Organizuješ pravidelné meetingy, reportuješ detailné informácie o prípravách eventov a v prípade zmien informuješ ostatné dotknuté oddelenia.
  • Navrhuješ, plánuješ a spravuješ komunikačné plány, odsúhlasuješ grafické podklady, propagačné materiály, vizuály, aktivity vrátane kampaní od začiatku do konca podľa potreby eventu, cieľovej skupiny publika.
  • Koordinuješ a organizačne zabezpečuješ priebeh celého podujatia od A po Z.
  • Staráš sa o klientov počas eventov, riešiš kritické momenty.
  • Zodpovedáš za správnosť dohodnutých zmluvných podmienok s partnermi a dodávateľmi.
  • Počas celého priebehu prípravy eventu spravuješ, monitoruješ, kontroluješ a pripravuješ vyúčtovania, spolupracuješ s finančným oddelením a po skončení eventu vyhodnocuješ priebeh celého podujatia.
  • Analyzuješ úspešnosť podujatí, organizuješ zákaznícke prieskumy a pripravuješ správy pre klientov.
"Očakávame, že budeš mať názor, budeš kreatívne prispievať nápadmi a návrhmi na nové príležitosti, ktoré ponúka svet eventov a meniaca sa doba na trhu práce. Kreatívnu príležitosť budeš vidieť pri každom jednom pripravovanom a realizovanom evente.
Sú ti blízke slová ako: Inovácie, vášeň, eventový segment, stratégia, dáta, analýza...
Motiváciou sú pre teba: Spokojní klienti, radosť a nadšenie našich obchodníkov pri predaji eventov."
Radoslav Rezák Sales Operations Director

Čo od teba očakávame?

  • ukončené vysokoškolské vzdelanie
  • min. 5 rokov skúsenosti s organizovaním veľkých podujatí od 500 - 1000 ľudí
  • skúsenosti s riadením projektov/komunikačných aktivít alebo organizovaním podujatí
  • preukázaná schopnosť organizovať a zabezpečovať podujatia
  • skúsenosti s riadením a vedením tímu
  • skúsenosti s vyúčtovaním väčších rozpočtov
  • skúsenosti s nastavovaním kampaní a marketingových online aktivít
  • orientácia na zákazníkov s vynikajúcimi organizačnými schopnosťami a schopnosťami riešiť problémy
  • vynikajúce interpersonálne, komunikačné a vyjednávacie schopnosti, schopnosť profesionálne komunikovať so všetkými organizačnými úrovňami
  • plynulá znalosť angličtiny, schopnosť robiť prezentácie a viesť obchodné rokovania v angličtine
  • organizačné a multitaskingové schopnosti na podporu viacerých paralelných podujatí
  • výborný time management, samostatnosť
  • strategické a analytické myslenie
  • kreatívny prístup a videnie možnosti príležitosti
  • praktické skúsenosti s používaním produktov balíka MS Office, ako sú Excel, PowerPoint
  • schopnosť rozvíjať a udržiavať vzťahy so zákazníkmi

A čo ti ponúkame my?

  • 3 dni dovolenky navyše .
  • HAPPY DAYS - neobmedzené voľno na čokoľvek preplatené 80% priem. hrubej mzdy (vysvetlíme na pohovore).
  • SOULMIO - celoročný online program starostlivosti o duševné zdravie
  • Multisport alebo Golem karta čiastočne hradená zamestnávateľom.
  • Work-life balance - práca z domu, flexibilná pracovná doba.
  • Podpora zo strany firmy ďalej sa vzdelávať a byť neustále v obraze v oblasti HR, trhu práce, on-line a iné (domáce a zahraničné konferencie)..
  • Práca v tíme pohodových kolegov špecialistov, ktorí ťa vedia inšpirovať.
  • Príjemná otvorená atmosféra v celej firme, férovosť v jednaní a podnetné prostredie pre realizovanie zmysluplných nápadov.
  • Dobrovoľnícke aktivity v rámci práce (účasť na CSR projektoch).
  • Kopec srandy na spoločných firemných a športových akciách.
Viac o nás a našich aktivitách na našom blogu alebo na FBfiremnej stránke.

Ako reagovať na túto ponuku?

  • Ak ťa naša ponuka zaujala, pošli nám, prosím, svoj životopis a motivačný list , kde napíšeš, prečo chceš pracovať práve na tejto pozícii.
  • V prípade, že budeš reagovať na túto ponuku, nezabudni odpovedať na naše 3 otázky, ktoré sa ti zobrazia v ďalšom kroku a sú súčasťou výberového procesu.
  • Odpovedáme každému, ale kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí spĺňajú vyššie uvedené požiadavky a vyplnia aj odpovede na otázky.
Kontakt
Kontaktná osoba: Zuzana Kaňuchová
E-mail: poslať životopis
Profesia spol. s r.o.
ID: 4504607  Dátum zverejnenia: 20.1.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 3 000 EUR/mesiac