Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Account manager pre spoločnosť Profesia (Banskobystrický a Nitriansky kraj)
Odpovedať na pozíciu
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiac+ mesačné/kvartálne obchodné odmeny a 13. garantovaný plat
1 300 EUR/mesiac+ mesačné/kvartálne obchodné odmeny a 13. garantovaný plat
Čo bude tvojou pracovnou náplňou?
- Predaj produktov a služieb spoločnosti Profesia.
- Komplexná a aktívna starostlivosť o klientov zo segmentu malých a stredných firiem (SME).
- Aktívna e-mailová a telefonická komunikácia so súčasnými aj potenciálnymi klientmi.
- Analyzovanie potrieb existujúcich klientov a následné vytváranie cenových ponúk.
- Získavanie nových klientov (akvizícia).
- Zaznamenávanie a vyhodnocovanie výsledkov predaja.
- Zodpovednosť za plnenie stanovených obchodných plánov a cieľov.
- Aktívny prístup k problematike ľudských zdrojov, on-line recruitmentu a trhu práce.
- Účasť na výstavách a konferenciách (online) súvisiacich s tematikou trhu práce.
- Aktívna spolupráca s regionálnymi obchodníkmi (LAM a KAM segment) a ostatnými oddeleniami spoločnosti Profesia.
- Pravidelné stretnutia s tímom v Bratislave
Čo od teba očakávame?
- Minimálne SŠ, VŠ vzdelanie.
- Skúsenosť s telefonickým/mailovým kontaktom so zákazníkmi minimálne 2 roky.
- Sebadôvera a neostýchavosť v telefonickom kontakte.
- Aktívna znalosť anglického jazyka (slovom i písmom).
- Znalosť nemeckého jazyka výhodou, ale nie podmienkou.
- Veľkou výhodou je znalosť a obchodovanie s on-line službami.
- Zameranie na aktívne plnenie cieľov a dosahovanie výsledkov.
- Pozitívne naladenie a dobrú adaptáciu na zmeny.
- Súťaživosť, proaktívnosť.
A čo ti ponúkame my?
- Motivujúci bonusový systém za plnenie individuálnych a tímových cieľov, odmeny v závislosti od výsledkov spoločnosti a 13. plat.
- 2 dni dovolenky navyše a narodeninové voľno.
- Multisport alebo Golem karta čiastočne hradená zamestnávateľom.
- Flexibilný život - práca z domu, flexibilná pracovná doba.
- Podpora zo strany firmy ďalej sa vzdelávať a byť neustále v obraze v oblasti HR, trhu práce, on-line a iné (domáce a zahraničné konferencie).
- Práca v tíme pohodových kolegov špecialistov, ktorí ťa vedia inšpirovať.
- Príjemná otvorená atmosféra v celej firme, férovosť v jednaní a podnetné prostredie pre realizovanie zmysluplných nápadov.
- Dobrovoľnícke aktivity v rámci práce (účasť na CSR projektoch).
- Kopec srandy na spoločných firemných a športových akciách ak nám to Covid situácia dovolí.
- Pocit, že niekam patríš, že si súčasť firmy a že s tebou počítame.
Ideš do toho s nami?
- Ak ťa naša ponuka zaujala, pošli nám, prosím, svoj životopis a motivačný list , kde napíšeš, prečo chceš pracovať práve na tejto pozícii.
- V prípade, že budeš reagovať na túto ponuku, nezabudni odpovedať na naše 3 otázky, ktoré sa ti zobrazia v ďalšom kroku a sú súčasťou výberového procesu.
- Odpovedáme každému, ale kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí spĺňajú vyššie uvedené požiadavky a vyplnia aj odpovede na otázky.
- V prípade, že budeš reagovať na túto ponuku, nezabudni odpovedať na naše 3 otázky, ktoré sa ti zobrazia v ďalšom kroku a sú súčasťou výberového procesu.
- Odpovedáme každému, ale kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí spĺňajú vyššie uvedené požiadavky a vyplnia aj odpovede na otázky.
Kontaktná osoba
Jana Polednová
ID: 4248669
Dátum zverejnenia: 28.1.2022
2022-01-28
lokalita: Práca z domu Pozícia: Account manager, Obchodný manažér, Obchodný referent, Obchodný zástupca, Personálny konzultant Spoločnosť: Alma Career Slovakia s. r. o. (pôvodne Profesia, spol. s r.o.)
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac