Pracuj v Office roka 2017!

Event koordinátor pre Profesia days

Staň sa spolutvorcom významného eventu Profesia days na Slovensku a v Čechách.
Ak sú ti srdcu blízke organizačné, administratívne činnosti, rád/a komunikuješ s ľuďmi a vo všetkom vytváraš s nadšením poriadok a systém, staň sa našim kolegom/kolegyňou.

Ide o zástup našej kolegynky počas MD a RD, ktorá nastavila veľmi vysokú latku v precíznosti, zodpovednosti, spoľahlivosti a v organizačných schopnostiach pred a počas eventov.
Miesto práce
Pribinova 19, Bratislava
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
min. 1100 EUR, prípadne v závislosti od skúsenosti
Termín nástupu
01.02.2019
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Čo bude tvojou pracovnou náplňou?

Budeš pomáhať pri organizácii eventu Profesia days v Bratislave, Žiline, Košiciach, Prahe a Brne:

1. Administratívna časť:
  • príprava zmlúv, vytváranie tabuliek, prehľadov, posielanie mailingov pre B2B a B2C, tvorba databáz a iné,
  • práca s obsahom a kontrola informácií na webe, kontrola floorplánu eventov,
  • zodpovednosť za rôzne podklady k eventom, reportovanie nadriadenému, vytváranie zápisov z porád, aktualizácia informácií interne/externe.

2. Organizačná časť:
  • pomoc pri riešení ubytovania, cateringu a iných činností súvisiacich s organizovaním eventu,
  • účasť na eventoch - zodpovednosť za chod registrácie vystavovateľov počas celého priebehu eventov, registrácia a komunikácia s klientmi a uchádzačmi o prácu,
  • spolupráca s inými oddeleniami, najmä s obchodným a marketingovým tímom.

Čo od teba očakávame?

  • Ukončené SŠ/VŠ vzdelanie.
  • Skúsenosti s plánovaním, realizáciou a organizáciou rôznych eventov.
  • Organizačné schopnosti, samostatnosť, zodpovednosť, precíznosť a proaktívnosť.
  • Proklientský prístup k našim klientom (telefonicky, e-mailom a osobný kontakt).
  • Výborné znalosti slovenského pravopisu (e-mailová komunikácia s klientmi a kontrola textov na webe).
  • Znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni – slovom aj písmom.
  • Časovú flexibilitu počas konania eventov, ktoré sú aj vo večerných hodinách.
  • Skúsenosti s MS Office (Excel, PowerPoint, Outlook, Office 365) a pozitívny vzťah k novým technológiám.

A čo ti ponúkame my?

  • Neformálne prostredie, kde nemáme dress code.
  • Zaujímavé benefity - masáž vo firme, ovocie, 2 dni dovolenky navyše, narodeninové voľno, možnosť práce z domu, notebook, iPhone, firemné akcie a mnoho ďalších :-).
  • Koncoročné odmeny v závislosti od výsledkov spoločnosti, garantovaný 13. plat.
  • Podpora zo strany firmy ďalej sa vzdelávať a rozvíjať sa (odborné konferencie, online kurzy a cudzie jazyky).
Viac o nás a našich aktivitách na našom blogu alebo na FB a firemnej stránke.

Ako reagovať na túto ponuku?

  • Ak ťa naša ponuka zaujala, pošli nám, prosím, svoj životopis a motivačný list, kde nám napíšeš, prečo chceš pracovať práve na tejto pozícii.
  • Nezabudni ešte odpovedať na 2 otázky, ktoré sa ti zobrazia v ďalšom kroku a sú súčasťou výberového procesu.
  • Odpovedáme každému,, ale telefonicky budeme kontaktovať iba uchádzačov, ktorí spĺňajú vyššie uvedené požiadavky a vyplnia aj odpovede na otázky.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.1.2019 (ostáva ešte 13 dní)

Adresa spoločnosti

Profesia spol. s r.o.
Pribinova 19
811 09 Bratislava
http://firma.profesia.sk/

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Kaňuchová
E-mail: poslať životopis
Poslať spoločnosti životopis
ID: 3575704   Dátum zverejnenia: 10.1.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   min. 1100 EUR, prípadne v závislosti od skúsenosti