Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Imigračná konzultantka/Imigračný konzultant
Pro Relocation s.r.o.
Miesto práce
Mliekárenská, Ružinov, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Mliekárenská, Ružinov, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 500 EUR/mesiacfinálna výška mzdy závisí od skúseností kandidáta
Od 1 500 EUR/mesiacfinálna výška mzdy závisí od skúseností kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho imigračného tímu konzultantov hľadáme skúseného kolegu/kolegyňu, ktorého/ktorej hlavnou úlohou bude poskytovať imigračné služby a poradenstvo naším klientom a ich medzinárodným zamestnancom.
Medzi ďalšie zodpovednosti patrí:
• konzultácie s klientmi širokého spektra imigračných záležitostí a ich podpora počas procesu získavania povolení, víz, dokumentov atď.
• identifikácia problémov, analýza prípadov a určenie vhodnej stratégie
• vedenie a správa celého procesu (v spolupráci s cudzincom, HR oddelením a globálnym partnerom medzinárodnej spoločnosti)
• rýchle a efektívne poskytovanie zákazníckeho servisu
• návrh podpornej dokumentácie vrátane podporných listov, žiadostí atď.
• organizácia a aktualizácia interných databáz a klientskych súborov
• reporting firemným zákazníkom na dennej a týždennej báze
• kontrola práce členov juniorského tímu
Školenie bude prebiehať priamo na pobočke v Bratislave.
Medzi ďalšie zodpovednosti patrí:
• konzultácie s klientmi širokého spektra imigračných záležitostí a ich podpora počas procesu získavania povolení, víz, dokumentov atď.
• identifikácia problémov, analýza prípadov a určenie vhodnej stratégie
• vedenie a správa celého procesu (v spolupráci s cudzincom, HR oddelením a globálnym partnerom medzinárodnej spoločnosti)
• rýchle a efektívne poskytovanie zákazníckeho servisu
• návrh podpornej dokumentácie vrátane podporných listov, žiadostí atď.
• organizácia a aktualizácia interných databáz a klientskych súborov
• reporting firemným zákazníkom na dennej a týždennej báze
• kontrola práce členov juniorského tímu
Školenie bude prebiehať priamo na pobočke v Bratislave.
Zamestnanecké výhody, benefity
• ponúkame zaujímavú prácu v medzinárodnom prostredí, s možnosťou získať odborné znalosti v oblasti imigrácie a mobility zamestnancov
• možnost práce homeoffice /office po dohode
• využívanie angličtiny na dennej báze
• možnost práce homeoffice /office po dohode
• využívanie angličtiny na dennej báze
Informácie o výberovom konaní
Ak hľadáte novú výzvu a páči sa Vám, čo ste si práve prečítali, dajte nám o sebe vedieť a pošlite nám Váš životopis. Ďakujeme!
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Obchodná korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
právo, klientsky servis
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• táto pozícia si vyžaduje osobu, ktorá je organizovaná a schopná riadiť viacero malých projektov/úloh súčasne
• pozícia je vhodná pre človeka, ktorý sa zaujíma o imigračné témy
• plynulá znalosť slovenského a anglického jazyka podmienkou
• proaktivita, iniciatívnosť
• dobré komunikačné zručnosti so silným zameraním na služby zákazníkom
• veľmi dobré analytické schopnosti, logické myslenie a cit pre detail
• tímová spolupráca
• odolnosť voči stresu
• pozícia je vhodná pre človeka, ktorý sa zaujíma o imigračné témy
• plynulá znalosť slovenského a anglického jazyka podmienkou
• proaktivita, iniciatívnosť
• dobré komunikačné zručnosti so silným zameraním na služby zákazníkom
• veľmi dobré analytické schopnosti, logické myslenie a cit pre detail
• tímová spolupráca
• odolnosť voči stresu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro Relocation is a privately owned, independent immigration and relocation services provider in Slovakia and Poland. Established in 2004 with a headquarter in Bratislava, Pro Relocation acquired an equally experienced immigration and relocation company in Poland in 2010 and expanded its presence on both markets.
Pro Relocation helps companies of all sizes efficiently onboard global talents in Slovakia and Poland by securing work permits, necessary documents, housing and support for relocated families. With over 20 years in the business, ProRelo is a trusted partner to more than 25 of Top 100 Forbes Companies, global mobility companies as well as selected private clients.
ProRelo is a member of the European Relocation Association (EuRA) and its ethics and rules of conduct bind it. The team of nearly 50 immigration and relocation experts and support staff is committed to delivering clients the highest quality service.
ProRelo is an active member of the American Chamber of Commerce (AmCham) and Investment Support Association (ISA), dedicated to bringing value to the network and sharing our know-how.
Pro Relocation helps companies of all sizes efficiently onboard global talents in Slovakia and Poland by securing work permits, necessary documents, housing and support for relocated families. With over 20 years in the business, ProRelo is a trusted partner to more than 25 of Top 100 Forbes Companies, global mobility companies as well as selected private clients.
ProRelo is a member of the European Relocation Association (EuRA) and its ethics and rules of conduct bind it. The team of nearly 50 immigration and relocation experts and support staff is committed to delivering clients the highest quality service.
ProRelo is an active member of the American Chamber of Commerce (AmCham) and Investment Support Association (ISA), dedicated to bringing value to the network and sharing our know-how.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 4350350
Dátum zverejnenia: 29.1.2024
2024-01-29
lokalita: Bratislava Pozícia: Klientský pracovník, Konzultant, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Pro Relocation s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac