Hľadáme šikovnú a komunikatívnu recepčnú s aktívnou angličtinou

Pro Relocation s.r.o.

Miesto práce
Mliekárenská, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
01.08.2023
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 200 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Baví ťa práca s ľuďmi, spokojnosť zákazníka je u teba na prvom mieste a angličtina ti nie je cudzia?
Pridaj sa do nášho tímu, kde tvojou hlavnou úlohou bude:
- vítanie hostí, telefonická komunikácia, preberanie odkazov a asistencia pre kolegov z relokačného a imigračného teamu
- podpora pri príprave účtovnej agendy a fakturácii
- spracúvavanie dokumentácie a prijatej pošty, skenovanie podkladov a ich ďaľšia evidencia,
- komunikácia s prekladateľskou agentúrou
- komunikácia so zákazníkom spoločnosti - výkon drobných úloh v zmysle inštrukcií od kolegov (napríklad sprevádzanie počas návštevy notára)
- základná komunikácia s úradmi - notár, kataster, obchodný register a podobne
- evidencia a príprava podkladov spojených s nákladmi počas dodania služieb
- podpora pre členov teamu

Pracovná doba
Naša recepcia je otvorená v čase od 08:00 do 17.00hod.
Na recepcii sa striedajú zamestnanci tak, aby bola vždy zabezpečená prítomnosť jedného z nich
Je to pozícia vhodná aj pre človeka so skráteným úväzkom

Zamestnanecké výhody, benefity

• ponúkame zaujímavú prácu v medzinárodnom prostredí, s možnosťou získať odborné znalosti v oblasti imigrácie a mobility zamestnancov
• využívanie angličtiny na dennej báze
• možnosť kariérneho rastu

Informácie o výberovom konaní

Ak hľadáte novú výzvu a páči sa Vám, čo ste si práve prečítali, dajte nám o sebe vedieť a pošlite nám Váš životopis. Ďakujeme!

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

administratíva

Počet rokov praxe

2

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Táto práca je pre teba vhodná pokiaľ:

• Viac ako v korporáte, chceš pracovať v malej spoločnosti
• Vieš dobre komunikovať s ľuďmi a počúvať potreby zákaznikov
• Baví ťa riešiť ich problémy
• Práca v tíme ti nie je cudzia
• Konverzácia v angličtine ti nerobí problém
• Máš príjemné a reprezentatívne vystupovanie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro Relocation is a privately owned, independent immigration and relocation services provider in Slovakia and Poland. Established in 2004 with a headquarter in Bratislava, Pro Relocation acquired an equally experienced immigration and relocation company in Poland in 2010 and expanded its presence on both markets.

Pro Relocation helps companies of all sizes efficiently onboard global talents in Slovakia and Poland by securing work permits, necessary documents, housing and support for relocated families. With over 20 years in the business, ProRelo is a trusted partner to more than 25 of Top 100 Forbes Companies, global mobility companies as well as selected private clients.

ProRelo is a member of the European Relocation Association (EuRA) and its ethics and rules of conduct bind it. The team of nearly 50 immigration and relocation experts and support staff is committed to delivering clients the highest quality service.
ProRelo is an active member of the American Chamber of Commerce (AmCham) and Investment Support Association (ISA), dedicated to bringing value to the network and sharing our know-how.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov
ID: 3622374  Dátum zverejnenia: 13.7.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac