Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hľadáme šikovnú a komunikatívnu recepčnú s aktívnou angličtinou
Pro Relocation s.r.o.
Miesto práce
Mliekárenská, Bratislava
Mliekárenská, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
01.08.2023
01.08.2023
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 200 EUR/mesiac
Od 1 200 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Baví ťa práca s ľuďmi, spokojnosť zákazníka je u teba na prvom mieste a angličtina ti nie je cudzia?
Pridaj sa do nášho tímu, kde tvojou hlavnou úlohou bude:
- vítanie hostí, telefonická komunikácia, preberanie odkazov a asistencia pre kolegov z relokačného a imigračného teamu
- podpora pri príprave účtovnej agendy a fakturácii
- spracúvavanie dokumentácie a prijatej pošty, skenovanie podkladov a ich ďaľšia evidencia,
- komunikácia s prekladateľskou agentúrou
- komunikácia so zákazníkom spoločnosti - výkon drobných úloh v zmysle inštrukcií od kolegov (napríklad sprevádzanie počas návštevy notára)
- základná komunikácia s úradmi - notár, kataster, obchodný register a podobne
- evidencia a príprava podkladov spojených s nákladmi počas dodania služieb
- podpora pre členov teamu
Pracovná doba
Naša recepcia je otvorená v čase od 08:00 do 17.00hod.
Na recepcii sa striedajú zamestnanci tak, aby bola vždy zabezpečená prítomnosť jedného z nich
Je to pozícia vhodná aj pre človeka so skráteným úväzkom
Pridaj sa do nášho tímu, kde tvojou hlavnou úlohou bude:
- vítanie hostí, telefonická komunikácia, preberanie odkazov a asistencia pre kolegov z relokačného a imigračného teamu
- podpora pri príprave účtovnej agendy a fakturácii
- spracúvavanie dokumentácie a prijatej pošty, skenovanie podkladov a ich ďaľšia evidencia,
- komunikácia s prekladateľskou agentúrou
- komunikácia so zákazníkom spoločnosti - výkon drobných úloh v zmysle inštrukcií od kolegov (napríklad sprevádzanie počas návštevy notára)
- základná komunikácia s úradmi - notár, kataster, obchodný register a podobne
- evidencia a príprava podkladov spojených s nákladmi počas dodania služieb
- podpora pre členov teamu
Pracovná doba
Naša recepcia je otvorená v čase od 08:00 do 17.00hod.
Na recepcii sa striedajú zamestnanci tak, aby bola vždy zabezpečená prítomnosť jedného z nich
Je to pozícia vhodná aj pre človeka so skráteným úväzkom
Zamestnanecké výhody, benefity
• ponúkame zaujímavú prácu v medzinárodnom prostredí, s možnosťou získať odborné znalosti v oblasti imigrácie a mobility zamestnancov
• využívanie angličtiny na dennej báze
• možnosť kariérneho rastu
• využívanie angličtiny na dennej báze
• možnosť kariérneho rastu
Informácie o výberovom konaní
Ak hľadáte novú výzvu a páči sa Vám, čo ste si práve prečítali, dajte nám o sebe vedieť a pošlite nám Váš životopis. Ďakujeme!
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
administratíva
Počet rokov praxe
2
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Táto práca je pre teba vhodná pokiaľ:
• Viac ako v korporáte, chceš pracovať v malej spoločnosti
• Vieš dobre komunikovať s ľuďmi a počúvať potreby zákaznikov
• Baví ťa riešiť ich problémy
• Práca v tíme ti nie je cudzia
• Konverzácia v angličtine ti nerobí problém
• Máš príjemné a reprezentatívne vystupovanie
• Viac ako v korporáte, chceš pracovať v malej spoločnosti
• Vieš dobre komunikovať s ľuďmi a počúvať potreby zákaznikov
• Baví ťa riešiť ich problémy
• Práca v tíme ti nie je cudzia
• Konverzácia v angličtine ti nerobí problém
• Máš príjemné a reprezentatívne vystupovanie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro Relocation is a privately owned, independent immigration and relocation services provider in Slovakia and Poland. Established in 2004 with a headquarter in Bratislava, Pro Relocation acquired an equally experienced immigration and relocation company in Poland in 2010 and expanded its presence on both markets.
Pro Relocation helps companies of all sizes efficiently onboard global talents in Slovakia and Poland by securing work permits, necessary documents, housing and support for relocated families. With over 20 years in the business, ProRelo is a trusted partner to more than 25 of Top 100 Forbes Companies, global mobility companies as well as selected private clients.
ProRelo is a member of the European Relocation Association (EuRA) and its ethics and rules of conduct bind it. The team of nearly 50 immigration and relocation experts and support staff is committed to delivering clients the highest quality service.
ProRelo is an active member of the American Chamber of Commerce (AmCham) and Investment Support Association (ISA), dedicated to bringing value to the network and sharing our know-how.
Pro Relocation helps companies of all sizes efficiently onboard global talents in Slovakia and Poland by securing work permits, necessary documents, housing and support for relocated families. With over 20 years in the business, ProRelo is a trusted partner to more than 25 of Top 100 Forbes Companies, global mobility companies as well as selected private clients.
ProRelo is a member of the European Relocation Association (EuRA) and its ethics and rules of conduct bind it. The team of nearly 50 immigration and relocation experts and support staff is committed to delivering clients the highest quality service.
ProRelo is an active member of the American Chamber of Commerce (AmCham) and Investment Support Association (ISA), dedicated to bringing value to the network and sharing our know-how.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 3622374
Dátum zverejnenia: 13.7.2023
2023-07-13
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Recepčná, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Pro Relocation s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac