Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky

Service desk L1
Information about the position
Place of work: Remote work
Wage (gross): From 1 100 EUR/monthfinálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta*
Start date: by agreement
Contract type: full-time
Job description, responsibilities and duties
• Provide first level support to customer including SW and HW (desktops, mobile devices, iPhones, iPads and printers)
• Assist users over the telephone, through e-mail, voice mail, chat, over web interface
• Identify and solve software and hardware problems by giving step-by-step instructions
• Provide advanced support to customer’s PC using remote control tool
• Effectively communicates with other team members, 2nd and 3rd Level technical teams, end-users to reach SLAs
• Handle and document all incoming requests or incidents within the contractually agreed timeframes in Helpdesk tracking database/Service Management tool. Own the ticket throughout its life cycle and ensure that all relevant information is captured as per Quality guidelines. Follow up on the existing tickets, escalate unsolved cases to appropriate IT team: Network/Server Support team, Application Support team or other Support teams and ensure cases' timely resolution.
• Log all calls in the Helpdesk tracking database in English simultaneously with handling the call in native language
• Instruct users on usage of application systems.
• Effectively communicate with customers to provide and process information in response to Incidents, Service requests, queries, escalations. Instruct users on ICT processes.
• Translate end user communications to English in case necessary.
• Willing to work shifts - 24/5 service coverage (Mon-Fri); 8-hour shifts to cover 24/5
• Assist users over the telephone, through e-mail, voice mail, chat, over web interface
• Identify and solve software and hardware problems by giving step-by-step instructions
• Provide advanced support to customer’s PC using remote control tool
• Effectively communicates with other team members, 2nd and 3rd Level technical teams, end-users to reach SLAs
• Handle and document all incoming requests or incidents within the contractually agreed timeframes in Helpdesk tracking database/Service Management tool. Own the ticket throughout its life cycle and ensure that all relevant information is captured as per Quality guidelines. Follow up on the existing tickets, escalate unsolved cases to appropriate IT team: Network/Server Support team, Application Support team or other Support teams and ensure cases' timely resolution.
• Log all calls in the Helpdesk tracking database in English simultaneously with handling the call in native language
• Instruct users on usage of application systems.
• Effectively communicate with customers to provide and process information in response to Incidents, Service requests, queries, escalations. Instruct users on ICT processes.
• Translate end user communications to English in case necessary.
• Willing to work shifts - 24/5 service coverage (Mon-Fri); 8-hour shifts to cover 24/5
Employee perks, benefits
- zázemie silnej medzinárodnej IT spoločnosti
- možnosť pracovať s rôznymi technológiami, ktoré sú na globálnom trhu k dispozícii
vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
- možnosť pracovať s rôznymi technológiami, ktoré sú na globálnom trhu k dispozícii
vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
Information about the selection process
* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.
KONTAKTOVAŤ BUDEME LEN VYBRANÝCH UCHÁDZAČOV, ĎAKUJEME ZA POCHOPENIE.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali svoje C.V. na E-mail: ivana.jurikova@prohr.sk.
KONTAKTOVAŤ BUDEME LEN VYBRANÝCH UCHÁDZAČOV, ĎAKUJEME ZA POCHOPENIE.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali svoje C.V. na E-mail: ivana.jurikova@prohr.sk.
Company on whose behalf the position is being filled
Information technology, computer programming, web portals
Stabilná medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti poskytovania IT komplexných služieb.
Stabilná medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti poskytovania IT komplexných služieb.
Requirements for the employee
Candidates with education suit the position
Secondary with school-leaving examination
Follow-up/Higher Professional Education
University education (Bachelor's degree)
University education (Master's degree)
Postgraduate (Doctorate)
Follow-up/Higher Professional Education
University education (Bachelor's degree)
University education (Master's degree)
Postgraduate (Doctorate)
Language skills
English - Upper intermediate (B2) and Slovak - Advanced (C1)
Number of years of experience
1
The position is suitable for a fresh graduate
Yes
Personality requirements and skills
• Good knowledge of OS, Microsoft Office and IT overview
• Fluent in English
• Minimum High School Degree (preferred College /University Degree or studies in progress)
• Excellent learning skills and high level of flexibility
• Ability to adhere to established work procedures and protocols
• Flexibility and capacity to grow with the business
• Willing to work shifts - 24/5 service coverage (Mon-Fri)
• Fluent in English
• Minimum High School Degree (preferred College /University Degree or studies in progress)
• Excellent learning skills and high level of flexibility
• Ability to adhere to established work procedures and protocols
• Flexibility and capacity to grow with the business
• Willing to work shifts - 24/5 service coverage (Mon-Fri)
Advertiser
Brief description of the company
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
The company is a holder of a licence to offer recruitment services.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
The company is a holder of a licence to offer recruitment services.
Number of employees
10-19 employees
Contact

ID: 4857212
Dátum zverejnenia: 17.6.2024
2024-06-17
lokalita: Remote work Pozícia: Helpdesk Operator, IT/Technical Support Specialist, Service Engineer, Service Technician Spoločnosť: Pro HR
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/month