Finančný manažér
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): Od 4 000 EUR/mesiac(finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Zodpovednosť za aktivity divízie - účtovníctvo, controlling, nákup, IT, interný audit, risk manažment, krízový manažment, real estate
- Vedenie oddelenia financií (účtovníctvo, controlling/interný audit)
- Zodpovednosť za komplexné podnikové financie a výkazníctvo podľa slovenských účtovných štandardov a IFRS vrátane bankovníctva, poisťovníctva a daní
- Tvorba finančnej stratégie, politiky a postupov spoločnosti a dohľad nad ich realizáciou s cieľom zabezpečiť finančnú stabilitu a rast spoločnosti
- Rozhodovanie o financovaní rôznych činností spoločnosti a o spôsoboch nakladania s finančnými prostriedkami, riadenie finančných tokov spoločnosti
- Analýza finančných ukazovateľov spoločnosti
- Spolupráca na tvorbe finančného rozpočtu, kalkulácie, príprava ročného rozpočtu
- Riadenie a rozvíjanie obchodných a marketingových aktivít
- Príprava celoročného finančného reportingu
- Sledovanie provízií, výdavkov, controlling, predikcie
- Spracovanie účtovných reportov pre potreby materskej spoločnosti, vrátane všetkých medzi firemných konsolidačných detailov
- Vedenie oddelenia financií (účtovníctvo, controlling/interný audit)
- Zodpovednosť za komplexné podnikové financie a výkazníctvo podľa slovenských účtovných štandardov a IFRS vrátane bankovníctva, poisťovníctva a daní
- Tvorba finančnej stratégie, politiky a postupov spoločnosti a dohľad nad ich realizáciou s cieľom zabezpečiť finančnú stabilitu a rast spoločnosti
- Rozhodovanie o financovaní rôznych činností spoločnosti a o spôsoboch nakladania s finančnými prostriedkami, riadenie finančných tokov spoločnosti
- Analýza finančných ukazovateľov spoločnosti
- Spolupráca na tvorbe finančného rozpočtu, kalkulácie, príprava ročného rozpočtu
- Riadenie a rozvíjanie obchodných a marketingových aktivít
- Príprava celoročného finančného reportingu
- Sledovanie provízií, výdavkov, controlling, predikcie
- Spracovanie účtovných reportov pre potreby materskej spoločnosti, vrátane všetkých medzi firemných konsolidačných detailov
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Našim klientom je stabilná spoločnosť.
Našim klientom je stabilná spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Požadovaná prax
financie
5
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- VŠ II. stupňa ekonomického smeru
- Znalosť anglického jazyka na aktívnej úrovni je nutná
- Niekoľkoročná prax a znalosť podnikových financií a firemného účtovníctva v nadnárodnej spoločnosti je podmienkou
- Orientácia v transfer pricing + treasury, znalosť podnikových procesov
- Skúsenosti s riadením financií a účtovníctva
- Skúsenosti s riadením IT oddelenia
- Skúsenosť s prípravou finančnej stratégie, politiky a postupov spoločnosti
- Znalosť slovenských GAAP a IFRS štandardov
- Znalosť obchodnej administratívy a prehľad v daňovej a finančnej legislatíve
- Dobrá znalosť zákonov daňového a sociálneho zabezpečenia
- Znalosť SAP je výhodou
- Schopnosť prezentovať manažmentu
- Orientácia na riešenie problémov, stresová odolnosť, proaktívne vystupovanie, dobré komunikačné zručnosti
- Znalosť anglického jazyka na aktívnej úrovni je nutná
- Niekoľkoročná prax a znalosť podnikových financií a firemného účtovníctva v nadnárodnej spoločnosti je podmienkou
- Orientácia v transfer pricing + treasury, znalosť podnikových procesov
- Skúsenosti s riadením financií a účtovníctva
- Skúsenosti s riadením IT oddelenia
- Skúsenosť s prípravou finančnej stratégie, politiky a postupov spoločnosti
- Znalosť slovenských GAAP a IFRS štandardov
- Znalosť obchodnej administratívy a prehľad v daňovej a finančnej legislatíve
- Dobrá znalosť zákonov daňového a sociálneho zabezpečenia
- Znalosť SAP je výhodou
- Schopnosť prezentovať manažmentu
- Orientácia na riešenie problémov, stresová odolnosť, proaktívne vystupovanie, dobré komunikačné zručnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]
Kontakt
ID: 4827418
Dátum zverejnenia: 10.5.2024
2024-05-10
lokalita: Bratislava Pozícia: Audítor, Ekonóm, Finančný manažér, Hlavný účtovník, Vedúci oddelenia Spoločnosť: Pro HR
Základná zložka mzdy (brutto): 4 000 EUR/mesiac