IT Konzultant (EDI)

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
  • Mzdové podmienky (brutto): Od 2 300 EUR/mesiac*finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

IT Konzultant zodpovedná najmä za koordináciu projektu implementácie EDI systému a ostatné implementácie zmien (systémy, databázy, siete).

Náplň práce:

• identifikovať potrebu zmeny informačného systému u zákazníka, pre-sales aktivity, spolupráca s obchodníkom
• prioritizácia zmien a návrh ich riešenia
• príprava, plánovania projektu a sledovanie rozličných ukazovateľov /časový plán, zdroje, rozpočet/
• koordinácia projektu implementácie ERP systému (definovanie požiadavky, implementácia systému do existujúcej infraštruktúry, následná podpora, koordinácia všetkých zúčastnených strán)
• pravidelná komunikácia s IT manažérom, IT špecialistami na strane spoločnosti i na strane klienta
• kompletizácia technickej dokumentácie, manuálov, školenie
• koordinovanie viacerých IT projektov súčasne
• reporting pre manažment spoločnosti
• koordinácia ostatných projektov týkajúcich sa databázového servera a migrácie dát, virtualizácie a upgrade WIN/LX serverov, zjednocovanie systémov

Iné výhody

- možnosť vzdelávania, jazykové a technické kurzy a certifikácie
- flexibilný pracovný čas, podpora work-life balance
- mobilný telefón a notebook na súkromné účely
- teambuildigy a utužovanie kolektívu
- stabilný zamestnávateľ s možnosťou kariérneho rastu
- pravidelné prehodnocovanie platu
- práca s cloudovými riešeniami

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Dynamická spoločnosť pôsobiaca v oblasti vývoja SW riešení.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

IT

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Administrácia Windows serverov - Základy
Administrácia UNIX/Linux - Základy
Správa sietí - Základy
MSSQL - Základy
Oracle - Základy

Vodičský preukaz

B

Požadovaná prax

koordinovanie nasadzovania ERP
1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- VŠ vzdelanie technického smeru (IT/telekomunikácie)
- anglický jazyk na pokročilej úrovni (písomná a verbálna komunikácia)
- minimálne 1 rok skúsenosti na pozícii orientovanej na koordinovanie implementácie ERP systému
- výhodou sú skúsenosti z pozícii senior konzultanta, team leadera, koordinátora zmien, koordinátora projektu
- technické skúsenosti:
• prioritná požiadavka na znalosť akéhokoľvek ERP systému
• základné znalosti MS Window/ Linux, MS Exchange, Active Directory, virtualizáciou serverov
• základné znalosti databázy MS SQL alebo Oracle, (skúsenosti s tvorbou skriptov v jazyku T-SQL sú výhodou)
• základné znalosti správa a zabezpečenie siete (základné znalosti - sieťové prvky, sieťové služby, sieťové zariadenia, routre, switch, TCP/IP protokoly, LAN/VAN, firewall)
• prehľad v oblasti aplikačných servrov (Apache, Tomcat) plusom
• prehľad v skriptovaní HTML, XML plusom
- komplexný prehľad v IT technológiách je výhodou
- základná znalosť ITIL procesov
- skúsenosti s plánovaním projektu, plánovaním a monitorovaním zdrojov, monitorovaním rozpočtu sú výhodou
- veľmi dobré prezentačné a komunikačné zručnosti, organizačné zručnosti, schopnosť tímovej spolupráce , flexibilita, time management, ochota vzdelávať sa a učiť sa nové veci

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected].

Kontakt

ID: 4788257  Dátum zverejnenia: 19.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 2 300 EUR/mesiac