Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
PMO support pre projekty a tendre
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): Od 1 900 EUR/mesiac(finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
PMO support pre projekty, reporting zastrešuje administratívnu podporu IT projektov a tendrov od začiatku až po jeho ukončenie.
Podporuje metodické procesy, riadi návrh, kontrolu a implementáciu reportov, dokumentácie za ktoré je zodpovedný.
Pracovné povinnosti:
- nastavenie procesov monitorovania vývoja projektu a vytvárania pravidelného súhrnného reportingu - interný a externý;
- optimalizácia reportovaných dát a jednotlivých krokov;
- vyhodnocovať zhody dát získaných z rôznych zdrojov (systémov);
- automatizácia procesov a návrh nových postupov pri získavaní dát;
- práca s databázami, internými systémami;
- organizačná podpora projektov a projektových manažérov počas celého cyklu projektu/ov;
- prideľovanie nového projektu/tendra v internom systéme a jeho nastavenie podľa existujúcich zmlúv
- sledovanie nových výziev a tendrov,
- definovanie kritických miest;
- nastavenie procesov efektívnej kontroly a riadenia rizika;
- podpora prideľovania úloh a sledovania hodín a času jednotlivých členov tímu participujúcich na projekte
- sledovanie projektových reportov a metodológie.
Podporuje metodické procesy, riadi návrh, kontrolu a implementáciu reportov, dokumentácie za ktoré je zodpovedný.
Pracovné povinnosti:
- nastavenie procesov monitorovania vývoja projektu a vytvárania pravidelného súhrnného reportingu - interný a externý;
- optimalizácia reportovaných dát a jednotlivých krokov;
- vyhodnocovať zhody dát získaných z rôznych zdrojov (systémov);
- automatizácia procesov a návrh nových postupov pri získavaní dát;
- práca s databázami, internými systémami;
- organizačná podpora projektov a projektových manažérov počas celého cyklu projektu/ov;
- prideľovanie nového projektu/tendra v internom systéme a jeho nastavenie podľa existujúcich zmlúv
- sledovanie nových výziev a tendrov,
- definovanie kritických miest;
- nastavenie procesov efektívnej kontroly a riadenia rizika;
- podpora prideľovania úloh a sledovania hodín a času jednotlivých členov tímu participujúcich na projekte
- sledovanie projektových reportov a metodológie.
Iné výhody
- práca v modernom a dynamickom prostredí
- vzdelávanie a rozvoj zamestnancov;
- medzinárodné pracovné prostredie;
- flexibilný pracovný čas, dni voľna navyše;
- kurzy cudzích jazykov;
- široká škála benefitov.
- vzdelávanie a rozvoj zamestnancov;
- medzinárodné pracovné prostredie;
- flexibilný pracovný čas, dni voľna navyše;
- kurzy cudzích jazykov;
- široká škála benefitov.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Stabilná IT spoločnosť.
Stabilná IT spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Požadovaná prax
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax na podobnej pozícii support PM, špecialista reportingu alebo Project Management Officer (podpora v oblasti reportingu a všetkých procesov v projektovom manažmente);
- anglický jazyk - aktívne písomne aj ústne pre potreby medzinárodnej komunikácie;
- skúsenosti s prípravou prezentácií sú nevyhnutnou podmienkou;
- Microsoft Excel - pokročilý až expert;
- skúsenosti z pre-sales a prípravy podkladov pre tendre a verejné obstarávanie
- orientácia vo všetkých fázach projektového cyklu;
- veľkou výhodou je predchádzajúca skúsenosť s databázovými systémami.
Iné požiadavky:
- samostatnosť, schopnosť dodržiavať stanovené termíny, zmysel pre zodpovednosť
- organizačné a koordinačné schopnosti, analytické myslenie, precíznosť.
- anglický jazyk - aktívne písomne aj ústne pre potreby medzinárodnej komunikácie;
- skúsenosti s prípravou prezentácií sú nevyhnutnou podmienkou;
- Microsoft Excel - pokročilý až expert;
- skúsenosti z pre-sales a prípravy podkladov pre tendre a verejné obstarávanie
- orientácia vo všetkých fázach projektového cyklu;
- veľkou výhodou je predchádzajúca skúsenosť s databázovými systémami.
Iné požiadavky:
- samostatnosť, schopnosť dodržiavať stanovené termíny, zmysel pre zodpovednosť
- organizačné a koordinačné schopnosti, analytické myslenie, precíznosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]
Kontakt
ID: 4663985
Dátum zverejnenia: 18.9.2023
2023-09-18
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Projektový manažér, Špecialista reportingu, Špecialista verejného obstarávania Spoločnosť: Pro HR
Základná zložka mzdy (brutto): 1 900 EUR/mesiac