Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Support Specialist pre tendre /obstarávanie
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): Od 1 600 EUR/mesiac(finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Zodpovednosť za sledovanie a notifikáciu vyhlásených súťaží vo verejnom obstarávaní, obchodných verejných súťaží a výberových konaní súkromnoprávnych inštitúcií
- Procesný a právny dohľad nad spracovaním a finalizáciou obchodných ponúk spoločnosti predkladaných do súťaží
- Administratívna podpora a sledovanie legislatívy v oblasti verejného obstarávania
- Manažmentom dokumentácie v rozsahu tvorby, revízie a formálnej kontroly, evidencia dokumentácie, príprava dokumentácie v oblasti verejného obstarávania.
- V prípadoch schválených projektov spoločnosti v oblasti štrukturálnych fondov EÚ, zodpovednosť za kontrolu dokumentov súťaže, vyhlásenie, proces a ukončenie verejného obstarávania v súlade s platnou legislatívou
- Administratívna podpora prípravy ponúk a správa dokumentov
- Práca s portálmi verejného obstarávania (sťahovanie podkladov, nahrávanie ponúk a predkladaných materiálov)
- Procesný a právny dohľad nad spracovaním a finalizáciou obchodných ponúk spoločnosti predkladaných do súťaží
- Administratívna podpora a sledovanie legislatívy v oblasti verejného obstarávania
- Manažmentom dokumentácie v rozsahu tvorby, revízie a formálnej kontroly, evidencia dokumentácie, príprava dokumentácie v oblasti verejného obstarávania.
- V prípadoch schválených projektov spoločnosti v oblasti štrukturálnych fondov EÚ, zodpovednosť za kontrolu dokumentov súťaže, vyhlásenie, proces a ukončenie verejného obstarávania v súlade s platnou legislatívou
- Administratívna podpora prípravy ponúk a správa dokumentov
- Práca s portálmi verejného obstarávania (sťahovanie podkladov, nahrávanie ponúk a predkladaných materiálov)
Iné výhody
- zaujímavý benefitný systém/finančne-nefinančné benefity/
- flexibilita, možnosť home-office
- odborné školenia, jazykové kurzy
- práca v medzinárodnom prostredí
- flexibilita, možnosť home-office
- odborné školenia, jazykové kurzy
- práca v medzinárodnom prostredí
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Stabilná IT spoločnosť.
Stabilná IT spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Požadovaná prax
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- VŠ vzdelanie právnického alebo humanitného smeru alebo relevantné školenia a skúsenosti v oblasti verejného obstarávania a „contracts and negotiation“
- Komunikácia s projektovými manažérmi a partnermi, príprava a riadenie dokumentácie v rámci implementácie domácich a medzinárodných projektov
- Prax na podobnej pozícii aspoň dva roky
- Ochota komunikovať a navštevovať relevantné úrady
- Samostatnosť, proaktívnosť, asertívnosť
- Precíznosť a zmysel pre detail, schopnosť presne formulovať myšlienky
- Schopnosť dotiahnuť ponuky do úspešného konca (z hľadiska procesu)
- Tímový hráč, spolupráca s obchodným a odborným tímom
- skúsenosť s komunikáciou so zákazníkmi na úrovni prezentácie riešenia
- Komunikácia s projektovými manažérmi a partnermi, príprava a riadenie dokumentácie v rámci implementácie domácich a medzinárodných projektov
- Prax na podobnej pozícii aspoň dva roky
- Ochota komunikovať a navštevovať relevantné úrady
- Samostatnosť, proaktívnosť, asertívnosť
- Precíznosť a zmysel pre detail, schopnosť presne formulovať myšlienky
- Schopnosť dotiahnuť ponuky do úspešného konca (z hľadiska procesu)
- Tímový hráč, spolupráca s obchodným a odborným tímom
- skúsenosť s komunikáciou so zákazníkmi na úrovni prezentácie riešenia
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected].
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected].
Kontakt
ID: 4663981
Dátum zverejnenia: 18.9.2023
2023-09-18
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, IT konzultant, Produktový manažér v IT, Špecialista verejného obstarávania Spoločnosť: Pro HR
Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac