SAP Finance Specialist

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
  • Mzdové podmienky (brutto): Od 4 000 EUR/mesiacfinálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta*
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Špecialista poskytuje 2nd level support pre SAP Accounting
- Participuje na projektoch implementácie nových riešení
- Spolupracuje s inými SAP riešeniami na zmenách a projektoch (FI, MM, AM, HR, WF, SD, BI/BW, SAC, BPC)
- Spolupracuje so zákazníkmi pri definovaní obchodných procesov
- Rieši podporu pri nasadzovaní zmien na základe dohodnutých štandardov so stranou zákazníka
- Rieši podporu projektov S/4 HANA Rollout

Iné výhody

- zázemie IT spoločnosti
- pravidelné odborné IT vzdelávanie
- zaujímavý sociálny program
- dlhodobé projekty v oblasti SAP
- široká škála benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných podľa vašich vlastných preferencií

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Medzinárodná IT spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické,technické,IT

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Požadovaná prax

SAP Accouting
3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• VŠ vzdelanie ekonomického, príp. technického zamerania
• Anglický jazyk aktívne, Nemecký jazyk - výhoda
• Minimálne 3 roky praktických skúsenosti s podporou SAP Accounting procesov (General Ledger, Account Payable, Account Receiveable, Asset Accounting)
• Základná znalosť ABAP
• Skúsenosti s S/4 HANA
• Prístup orientovaný na zákazníka
• Komunikačné a analytické zručnosti
• Ochota cestovať do Viedne raz do týždňa

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Mária Bučková
Tel.: +421910346822
E-mail: poslať životopis
ID: 4597941  Dátum zverejnenia: 16.2.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 4 000 EUR/mesiac