Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér kontaktného centra (Call Centra)
- Miesto práce: Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
- Mzdové podmienky (brutto): Od 2 600 EUR/mesiacfinálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta*
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Úlohou Vedúceho telefonického centra je organizovať a riadiť prevádzku call centra zameranú na komunikáciu so zákazníkmi, monitorovať kvalitu a efektivitu tímov a zodpovedať za jej plynulý chod.
Zodpovednosti:
- Riadi a monitoruje dosahovanie prevádzkových cieľov zvereného tímu pracovníkov
- Koordinuje implementáciu strategických cieľov spoločnosti
- Koordinuje proces poskytovania služieb s cieľom zabezpečiť nepretržitú, resp. priebežnú službu počas prevádzkových hodín telefonického centra služieb zákazníkov v požadovanej kvalite a rozsahu
- Organizuje a zodpovedá za plynulý chod časti prevádzky Call Centra a sleduje dosahovanie ukazovateľov výkonnosti celého tímu a zabezpečuje plnenie ukazovateľov výkonnosti, hlavne v oblasti kvality a ďalších KPIs
- Pomáha a podporuje operátorov v realizácii ich individuálnych pracovných cieľov, prostredníctvom poskytovania súhrnných informácii podľa potreby
- Navrhuje a implementuje riešenia pre zvýšenie efektívnosti práce operátorov.
- Stanovuje a vyhodnocuje ciele operátorov a identifikuje ich rozvojové potreby.
- Preberá hovory zákazníkov alebo činnosti, ktoré operátori nedokážu riešiť.
- Aktívne spolupracuje s ostatnými zamestnancami spoločnosti, za účelom skvalitňovania služieb zákazníkov, zdieľania informácii a urýchlenia riešenia prevádzkových problémov telefonického centra služieb zákazníkov.
- Zodpovedá za výber, adaptáciu, výkon, motiváciu, rozvoj a hodnotenie pridelených zamestnancov.
- Navrhuje a implementuje vhodné nástroje na motiváciu zamestnancov k dobrým výsledkom a podporuje ich pri dosahovaní individuálnych cieľov.
Zodpovednosti:
- Riadi a monitoruje dosahovanie prevádzkových cieľov zvereného tímu pracovníkov
- Koordinuje implementáciu strategických cieľov spoločnosti
- Koordinuje proces poskytovania služieb s cieľom zabezpečiť nepretržitú, resp. priebežnú službu počas prevádzkových hodín telefonického centra služieb zákazníkov v požadovanej kvalite a rozsahu
- Organizuje a zodpovedá za plynulý chod časti prevádzky Call Centra a sleduje dosahovanie ukazovateľov výkonnosti celého tímu a zabezpečuje plnenie ukazovateľov výkonnosti, hlavne v oblasti kvality a ďalších KPIs
- Pomáha a podporuje operátorov v realizácii ich individuálnych pracovných cieľov, prostredníctvom poskytovania súhrnných informácii podľa potreby
- Navrhuje a implementuje riešenia pre zvýšenie efektívnosti práce operátorov.
- Stanovuje a vyhodnocuje ciele operátorov a identifikuje ich rozvojové potreby.
- Preberá hovory zákazníkov alebo činnosti, ktoré operátori nedokážu riešiť.
- Aktívne spolupracuje s ostatnými zamestnancami spoločnosti, za účelom skvalitňovania služieb zákazníkov, zdieľania informácii a urýchlenia riešenia prevádzkových problémov telefonického centra služieb zákazníkov.
- Zodpovedá za výber, adaptáciu, výkon, motiváciu, rozvoj a hodnotenie pridelených zamestnancov.
- Navrhuje a implementuje vhodné nástroje na motiváciu zamestnancov k dobrým výsledkom a podporuje ich pri dosahovaní individuálnych cieľov.
Iné výhody
- Zázemie poprednej medzinárodnej spoločnosti
- Zaujímavý bonusový systém
- Mobilný telefón a notebook
- Podpora v oblasti školenia a vzdelávania
- Sociálny program spoločnosti
- Zaujímavý bonusový systém
- Mobilný telefón a notebook
- Podpora v oblasti školenia a vzdelávania
- Sociálny program spoločnosti
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Stabilná medzinárodná spoločnosť, bližšie informácie poskytneme až na pohovore.
Stabilná medzinárodná spoločnosť, bližšie informácie poskytneme až na pohovore.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Požadovaná prax
call centrum
2
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vzdelanie: SŠ alebo VŠ
- Prax: minimálne 2 - 3 roky skúsenosti v oblasti riadenia telefonických centier alebo v oblasti predaja
- Znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni
- Skúsenosti s priamym riadením a vedením tímu (viac ako 5 zamestnancov);
- Skúsenosti s projektovým manažmentom
- Znalosti a skúsenosti z oblasti marketingu, predaja alebo starostlivosti o zákazníkov
- Schopnosť riešiť konflikty, aktívne počúvať, jasná komunikácia a trpezlivosť
- Výborné komunikačné a prezentačné schopnosti
- Rozhodnosť, prirodzená autorita a leadership
- Kreatívny prístup k motivácii zamestnancov
- Organizačné zručnosti
- Koncepčné, analytické myslenie a strategické myslenie
- Orientácia na cieľ a silná prozákaznícka orientácia
- Rozhodovacie schopnosti a samostatnosť
Práca s PC
- Užívateľská úroveň – MS Office, Internet, Outlook
- Prax: minimálne 2 - 3 roky skúsenosti v oblasti riadenia telefonických centier alebo v oblasti predaja
- Znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni
- Skúsenosti s priamym riadením a vedením tímu (viac ako 5 zamestnancov);
- Skúsenosti s projektovým manažmentom
- Znalosti a skúsenosti z oblasti marketingu, predaja alebo starostlivosti o zákazníkov
- Schopnosť riešiť konflikty, aktívne počúvať, jasná komunikácia a trpezlivosť
- Výborné komunikačné a prezentačné schopnosti
- Rozhodnosť, prirodzená autorita a leadership
- Kreatívny prístup k motivácii zamestnancov
- Organizačné zručnosti
- Koncepčné, analytické myslenie a strategické myslenie
- Orientácia na cieľ a silná prozákaznícka orientácia
- Rozhodovacie schopnosti a samostatnosť
Práca s PC
- Užívateľská úroveň – MS Office, Internet, Outlook
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 428/2002 Zb. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 20 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 428/2002 Zb. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 20 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Kontakt
ID: 4585068
Dátum zverejnenia: 24.5.2023
2023-05-24
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, Manažér call centra, Manažér kvality, Prevádzkový manažér, Vedúci predajne/prevádzky Spoločnosť: Pro HR
Základná zložka mzdy (brutto): 2 600 EUR/mesiac