Manažér kontaktného centra (Call Centra)

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
  • Mzdové podmienky (brutto): Od 2 600 EUR/mesiacfinálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta*
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Úlohou Vedúceho telefonického centra je organizovať a riadiť prevádzku call centra zameranú na komunikáciu so zákazníkmi, monitorovať kvalitu a efektivitu tímov a zodpovedať za jej plynulý chod.

Zodpovednosti:
- Riadi a monitoruje dosahovanie prevádzkových cieľov zvereného tímu pracovníkov
- Koordinuje implementáciu strategických cieľov spoločnosti
- Koordinuje proces poskytovania služieb s cieľom zabezpečiť nepretržitú, resp. priebežnú službu počas prevádzkových hodín telefonického centra služieb zákazníkov v požadovanej kvalite a rozsahu
- Organizuje a zodpovedá za plynulý chod časti prevádzky Call Centra a sleduje dosahovanie ukazovateľov výkonnosti celého tímu a zabezpečuje plnenie ukazovateľov výkonnosti, hlavne v oblasti kvality a ďalších KPIs
- Pomáha a podporuje operátorov v realizácii ich individuálnych pracovných cieľov, prostredníctvom poskytovania súhrnných informácii podľa potreby
- Navrhuje a implementuje riešenia pre zvýšenie efektívnosti práce operátorov.
- Stanovuje a vyhodnocuje ciele operátorov a identifikuje ich rozvojové potreby.
- Preberá hovory zákazníkov alebo činnosti, ktoré operátori nedokážu riešiť.
- Aktívne spolupracuje s ostatnými zamestnancami spoločnosti, za účelom skvalitňovania služieb zákazníkov, zdieľania informácii a urýchlenia riešenia prevádzkových problémov telefonického centra služieb zákazníkov.
- Zodpovedá za výber, adaptáciu, výkon, motiváciu, rozvoj a hodnotenie pridelených zamestnancov.
- Navrhuje a implementuje vhodné nástroje na motiváciu zamestnancov k dobrým výsledkom a podporuje ich pri dosahovaní individuálnych cieľov.

Iné výhody

- Zázemie poprednej medzinárodnej spoločnosti
- Zaujímavý bonusový systém
- Mobilný telefón a notebook
- Podpora v oblasti školenia a vzdelávania
- Sociálny program spoločnosti

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Stabilná medzinárodná spoločnosť, bližšie informácie poskytneme až na pohovore.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý

Požadovaná prax

call centrum
2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Vzdelanie: SŠ alebo VŠ
- Prax: minimálne 2 - 3 roky skúsenosti v oblasti riadenia telefonických centier alebo v oblasti predaja
- Znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni
- Skúsenosti s priamym riadením a vedením tímu (viac ako 5 zamestnancov);
- Skúsenosti s projektovým manažmentom
- Znalosti a skúsenosti z oblasti marketingu, predaja alebo starostlivosti o zákazníkov
- Schopnosť riešiť konflikty, aktívne počúvať, jasná komunikácia a trpezlivosť
- Výborné komunikačné a prezentačné schopnosti
- Rozhodnosť, prirodzená autorita a leadership
- Kreatívny prístup k motivácii zamestnancov
- Organizačné zručnosti
- Koncepčné, analytické myslenie a strategické myslenie
- Orientácia na cieľ a silná prozákaznícka orientácia
- Rozhodovacie schopnosti a samostatnosť

Práca s PC
- Užívateľská úroveň – MS Office, Internet, Outlook

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:

Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 428/2002 Zb. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 20 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.

Kontakt

ID: 4585068  Dátum zverejnenia: 24.5.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 2 600 EUR/mesiac