Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista pre analýzu klientskej spokojnosti (Fintech)
- Miesto práce: Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
- Mzdové podmienky (brutto): Od 2 300 EUR/mesiac*finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Hlavná úloha Špecialistu pre analýzu klientskej spokojnosti je zlepšovať spokojnosť klientov spoločnosti
- Monitorovanie silných a slabých miest v interakcii s klientami, podieľanie sa v spolupráci s kolegami na odstraňovaní slabých miest
- Koordinácia aktivít s cieľom zvýšiť spokojnosť klientov
- Riešenie a odstraňovanie hlavných príčin sťažností klientov, zlepšovanie komunikácie s klientmi
- Tvorba reportov meraní a výsledkov pre manažment
- Analýza výsledkov prieskumov v oblasti Customer Experience a ich interpretácia
- Identifikovať nezrovnalosti v systémoch a procesoch a navrhovať riešenia na ich odstránenie s cieľom získat spokojnosť a revenue pre spoločnosť a to najmä:
- sledovať kontrolné body, navrhovať ich vývoj a kontrolovať ich efektivitu
- Nastavovať metriku hlavných KPI
- Analyzovať a rekonciliovať dáta z kontrolných bodov (pobočky, predajné kanály, siete terminálov a rôzne iné)
- Detekovať rekonciliačné rozdiely a navrhovať možné riešenia a opravy
- Implementovať navrhnuté riešenia s vlastníkmi systémov a procesov
- Návrh na zlepšenie procesov
- Monitorovanie silných a slabých miest v interakcii s klientami, podieľanie sa v spolupráci s kolegami na odstraňovaní slabých miest
- Koordinácia aktivít s cieľom zvýšiť spokojnosť klientov
- Riešenie a odstraňovanie hlavných príčin sťažností klientov, zlepšovanie komunikácie s klientmi
- Tvorba reportov meraní a výsledkov pre manažment
- Analýza výsledkov prieskumov v oblasti Customer Experience a ich interpretácia
- Identifikovať nezrovnalosti v systémoch a procesoch a navrhovať riešenia na ich odstránenie s cieľom získat spokojnosť a revenue pre spoločnosť a to najmä:
- sledovať kontrolné body, navrhovať ich vývoj a kontrolovať ich efektivitu
- Nastavovať metriku hlavných KPI
- Analyzovať a rekonciliovať dáta z kontrolných bodov (pobočky, predajné kanály, siete terminálov a rôzne iné)
- Detekovať rekonciliačné rozdiely a navrhovať možné riešenia a opravy
- Implementovať navrhnuté riešenia s vlastníkmi systémov a procesov
- Návrh na zlepšenie procesov
Iné výhody
- Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- Zaujímavý sociálny a benefitný program
- Zaujímavé platové podmienky a ďalšie zamestnanecké výhody
- Zaujímavý sociálny a benefitný program
- Zaujímavé platové podmienky a ďalšie zamestnanecké výhody
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Bankovníctvo, peňažníctvo
Medzinárodná stabilná spoločnosť pôsobiaca v oblasti bankovníctva.
Medzinárodná stabilná spoločnosť pôsobiaca v oblasti bankovníctva.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
humanitné,ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Požadovaná prax
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Minimálne 2 roky praxe v oblasti merania klientskej skúsenosti a spokojnosti ideálne vo finančnom sektore alebo poisťovníctve
- Aktívna znalosť anglického jazyka
- Znalosť fungovania firemných procesov, schopnosť rýchle sa zorientovať, pochopiť procesy v rámci fungovania rôznych organizácii
- Skúsenosti s problem manažmentom, change manažmentom
- Pro-klientské zmýšľanie, odhodlanie prinášať nové nápady a riešenia
- Analytické myslenie, kreativita, cit pre detail a vytrvalosť
- Aktívna znalosť anglického jazyka
- Znalosť fungovania firemných procesov, schopnosť rýchle sa zorientovať, pochopiť procesy v rámci fungovania rôznych organizácii
- Skúsenosti s problem manažmentom, change manažmentom
- Pro-klientské zmýšľanie, odhodlanie prinášať nové nápady a riešenia
- Analytické myslenie, kreativita, cit pre detail a vytrvalosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]
Kontakt
ID: 4579241
Dátum zverejnenia: 20.10.2023
2023-10-20
lokalita: Bratislava Pozícia: Back office špecialista, Produktový manažér - špecialista, Špecialista marketingových analýz, Špecialista podpory zákazníkov, Vzťahový manažér Spoločnosť: Pro HR
Základná zložka mzdy (brutto): 2 300 EUR/mesiac