Contract Manager pre IT spoločnosť

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Košice, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
  • Mzdové podmienky (brutto): Od 1 800 EUR/mesiacZákladná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Contract Specialist je zodpovedný za podporu celkového riadenie kontraktov pre spoločnosť, tým, že podporuje riadenie procesov, ako aj riadenie projektov efektívnym spracovaním a usporiadaním projektových a servisných zmlúv.
• zastupovanie spoločnosti ohľadom uzatvárania kontraktov
• komunikácia s partnermi a dodávateľmi, od zabezpečovania kvality až po podpis zmluvy a začatie fakturácie služieb.
• analýza cieľov a procesov v oblasti contract managementu
• zhromaždenie rozsahu zmlúv všetkých pobočiek spoločnosti
• vypracovanie zmlúv založených na šablónach
• pri kontraktoch a ich definovaní spolupracuje s oddeleniami finančného riadenia, projektovými manažérmi , vrátane riadenia kvality
• spracovanie pracovných postupov usporiadania zmlúv so zákazníkom
• kontrolná činnosť, Formálna kontrola zmlúv - konzistencia, úplnosť, kontrola podpisov
• prvý kontakt pre zákazníkov za zmluvy pre pobočky spoločnosti
• procesovanie a skladovanie zmlúv: spustenie procesu podpisu, distribúcia podpísaných zmlúv, hlásenia týkajúce sa stavu zmluvy a eskalácia, elektronické spracovanie podpísaných zmlúv
• fakturácia - začatie a sledovanie: spustenie procesu fakturácie podľa uzatvorených zmlúv k účtovnej jednotke; usporiadanie s účtovníctvom
• riadenie eskalácie: stanovenie rozsahu zmlúv odmietnutých miestnymi subjektmi pobočiek alebo odmietnutých faktúr - objasnenie s oddelením účtovníctva, vedúcimi oddelení a materskou spoločnosťou
• rozvíjanie a udržiavanie dobrých vzťahov so zákazníkmi i dodávateľmi

Iné výhody

• zázemie medzinárodnej spoločnosti
• práca v modernom a dynamickom prostredí s využitím vlastného osobnostného potenciálu a individuálnej pridanej hodnoty.
• samostatná a zodpovedná pracovná pozícia, ktorá má možnosť využívať riadiace kompetencie
• vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
• platové podmienky a ďalšie zamestnanecké výhody zodpovedajúce postaveniu pozície (bližšie informácie na osobnom stretnutí)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Stabilná medzinárodná IT spoločnosť s dlhodobou tradíciou.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Požadovaná prax

IT / Conract Manažment
3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• VŠ vzdelanie (IT a ekonómia je výhodou)
• Podmienkou sú predchádzajúce skúsenosti v oblasti manažmentu kontraktov, zmlúv a licencií
• Pracovné skúsenosti z oblasti IT prostredia (uzatváranie zmlúv a procesovanie) sú veľmi vítané
• Schopnosť definovať rozhodujúce procesy a ich dosahovanie
• Znalosť aktuálnych technických a legislatívnych trendov
• Znalosť v oblastí financií, fakturácie, nákladov, rozpočtovania
• Znalosti SW, vítaný je SAP
• Kreativita, aktivita a snaha nachádzať nové strategické riešenia
• Výborné komunikačné a prezentačné schopnosti
• Presnosť a zmysel pre detail
• Schopnosť pracovať samostatne i ako súčasť tímu
• Flexibilita a mobilita (ochota často cestovať)
• Veľmi dobrá znalosť anglického jazyka
• Orientácia na celkový výsledok a výkon, pripravenosť spolupracovať na všetkých úrovniach spoločnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail:[email protected]

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Mária Bučková
Tel.: +421910346822
E-mail: poslať životopis
ID: 4528678  Dátum zverejnenia: 9.1.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac