Licence Manager (manažovanie zmlúv a licencií)

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
  • Mzdové podmienky (brutto): Od 2 900 EUR/mesiacZákladná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: (finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Je zodpovedný riadenie kontraktov pre spoločnosť, tým, že podporuje riadenie procesov, ako aj riadenie projektov efektívnym spracovaním a usporiadaním projektových a servisných zmlúv a licencií pre SAP (SAP software publisher).
• zastupovanie spoločnosti ohľadom uzatvárania kontraktov
• komunikácia s partnermi a dodávateľmi, od zabezpečovania kvality až po podpis zmluvy a začatie fakturácie služieb.
• analýza cieľov a procesov v oblasti contract managementu
• zhromaždenie rozsahu zmlúv všetkých pobočiek spoločnosti
• pri kontraktoch a ich definovaní spoluprácuje s oddeleniami finančného riadenia, projektovými manažérmi , vrátane riadenia kvality
• spracovanie pracovných postupov usporiadania zmlúv so zákazníkom
• analýzy úspor, porovnávanie
• správa aplikácie pre licenčný manažment a aplikácie pre životný cyklus Asset manažmentu. Inventúry, monitoring využívania licencií
• kontakt pre zákazníkov za zmluvy pre pobočky spoločnosti
• procesovanie a skladovanie zmlúv/licencii: spustenie procesu podpisu, distribúcia podpísaných zmlúv, hlásenia týkajúce sa stavu zmluvy a eskalácia, elektronické spracovanie podpísaných zmlúv
• práca v rôznych nástrojoch BigFix, Service Now , Tanium, Flexera implementácia procesov, monitorovanie a sledovanie kvality procesov,
• rozvíjanie a udržiavanie dobrých vzťahov so zákazníkmi i dodávateľmi

Iné výhody

• zázemie medzinárodnej spoločnosti
• práca v modernom a dynamickom prostredí s využitím vlastného osobnostného potenciálu a individuálnej pridanej hodnoty.
• samostatná a zodpovedná pracovná pozícia, ktorá má možnosť využívať riadiace kompetencie
• vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
• platové podmienky a ďalšie zamestnanecké výhody zodpovedajúce postaveniu pozície (bližšie informácie na osobnom stretnutí)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Stabilná medzinárodná IT spoločnosť s dlhodobou tradíciou.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Požadovaná prax

IT / Conract Licence Manažment
1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• VŠ vzdelanie (IT a ekonómia je výhodou)
• Predchádzajúce skúsenosti v oblasti manažmentu kontraktov, zmlúv a licencií
• Pracovné skúsenosti z oblasti IT prostredia (uzatváranie zmlúv a licenčný manažment)
• Schopnosť definovať rozhodujúce ICT procesy a ich dosahovanie
• Znalosť aktuálnych technických a legislatívnych trendov
• Vytváranie smerníc a procesov v zmysle kontraktov a licenčných zmlúv
• Znalosť v oblastí financií, fakturácie, nákladov, rozpočtovania
• Certifikácia ITIL je výhodou
• Znalosť Excel na pokročilej úrovni
• Znalosť SQL a reportovacích nástrojov
• Kreativita, aktivita a snaha nachádzať nové strategické riešenia
• Výborné komunikačné a prezentačné schopnosti
• Presnosť, zmysel pre detail a samostatnosť
• Orientácia na celkový výsledok a výkon, pripravenosť spolupracovať na všetkých úrovniach spoločnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]

Kontakt

ID: 4521496  Dátum zverejnenia: 19.5.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 2 900 EUR/mesiac