Можливість для людей з України

IT Application Support L2/L3

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
  • Mzdové podmienky (brutto): 2 500 EUR/mesiac(finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Komplexná podpora a poradenstvo ohľadom insurance aplikácií, spracovanie prichádzajúcich tiketov/požiadaviek
- Pravidelný monitoring a troubleshooting, následná analýza
- Analýza, monitoring a riešenie problémov týkajúcich sa podporovaných aplikácií, update/ upgrade /inštalácie
- Práca s interným informačným systémom
- Reporting a tvorba technickej dokumentácie
- Support programátorov a iných IT špecialistov pri realizácii väčších implementácií
- Spolupráca s ostatnými oddeleniami
- Denná komunikácia v anglickom jazyku

Iné výhody

- Zázemie medzinárodnej stabilnej spoločnosti
- Odborný a osobnostný rast
- Vzdelávanie zamestnanca

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Poisťovníctvo

Medzinárodná stabilná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

IT

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Požadovaná prax

administrácia aplikácií
3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Vysokoškolské alebo stredoškolské vzdelanie - zameranie technické, telco, IT
- Znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni (písomná a verbálna komunikácia)
- Predchádzajúce skúsenosti so správou systémov a aplikácií
- Predchádzajúce skúsenosti s administráciou
- Znalosť Linux/Windows prostredia
- Skúsenosti s incident management, testovaním zmien
- Znalosť tiketovacích a monitorovacích nástrojov
- Znalosť SQL
- Veľkou výhodou sú skúsenosti s automatizáciou a skriptovaním
- Schopnosť pracovať samostatne, proaktívny prístup k zvereným úlohám, komunikatívnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Ivana Juríková
Tel.: +421 911 189 261
E-mail: poslať životopis
ID: 4484212  Dátum zverejnenia: 20.1.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 2 500 EUR/mesiac