Špecialista podpory zákazníkov

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): 1 500 EUR/mesiacfinálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta*
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Triedenie prichádzajúcich telefónnych hovorov, mailov a v prípade potreby riešiť vzniknuté otázky a žiadosti
- Administratívna, organizačná a odborná podpora zamestnancov, podpora obchodného tímu
- Telefonická a e-mailová komunikácia v slovenskom a anglickom jazyku
- Prijímanie a spracovanie objednávok a ich fakturácia, sledovanie platieb
- Príprava údajov pre fakturáciu
- Príprava reportov a aktualizácia dát
- Overovanie úplnosti, dostupnosti produktov
- Komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi
- Vybavovanie reklamácií
- Spracovanie a vybavovanie došlej a odosielanej pošty
- Práca s interným systémom

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Veľkoobchod

Stabilná medzinárodná spoločnosť

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Požadovaná prax

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Výborná znalosť MS Office
- Skúsenosti s prácou v SAP-e sú výhodou
- Veľmi dobré komunikačné zručnosti, reprezentatívne vystupovanie
- Proaktívny prístup k riešeniu problémov
- Samostatnosť a spoľahlivosť
- Dôslednosť, presnosť a organizačné schopnosti
- Zmysel pre detail

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected].

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Ivana Juríková
Tel.: +421 911 189 261
E-mail: poslať životopis
ID: 4370611  Dátum zverejnenia: 30.6.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac