Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista podpory zákazníkov
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): 1 500 EUR/mesiacfinálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta*
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Triedenie prichádzajúcich telefónnych hovorov, mailov a v prípade potreby riešiť vzniknuté otázky a žiadosti
- Administratívna, organizačná a odborná podpora zamestnancov, podpora obchodného tímu
- Telefonická a e-mailová komunikácia v slovenskom a anglickom jazyku
- Prijímanie a spracovanie objednávok a ich fakturácia, sledovanie platieb
- Príprava údajov pre fakturáciu
- Príprava reportov a aktualizácia dát
- Overovanie úplnosti, dostupnosti produktov
- Komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi
- Vybavovanie reklamácií
- Spracovanie a vybavovanie došlej a odosielanej pošty
- Práca s interným systémom
- Administratívna, organizačná a odborná podpora zamestnancov, podpora obchodného tímu
- Telefonická a e-mailová komunikácia v slovenskom a anglickom jazyku
- Prijímanie a spracovanie objednávok a ich fakturácia, sledovanie platieb
- Príprava údajov pre fakturáciu
- Príprava reportov a aktualizácia dát
- Overovanie úplnosti, dostupnosti produktov
- Komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi
- Vybavovanie reklamácií
- Spracovanie a vybavovanie došlej a odosielanej pošty
- Práca s interným systémom
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Veľkoobchod
Stabilná medzinárodná spoločnosť
Stabilná medzinárodná spoločnosť
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Požadovaná prax
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Výborná znalosť MS Office
- Skúsenosti s prácou v SAP-e sú výhodou
- Veľmi dobré komunikačné zručnosti, reprezentatívne vystupovanie
- Proaktívny prístup k riešeniu problémov
- Samostatnosť a spoľahlivosť
- Dôslednosť, presnosť a organizačné schopnosti
- Zmysel pre detail
- Skúsenosti s prácou v SAP-e sú výhodou
- Veľmi dobré komunikačné zručnosti, reprezentatívne vystupovanie
- Proaktívny prístup k riešeniu problémov
- Samostatnosť a spoľahlivosť
- Dôslednosť, presnosť a organizačné schopnosti
- Zmysel pre detail
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected].
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected].
Kontakt
ID: 4370611
Dátum zverejnenia: 30.6.2022
2022-06-30
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Helpdesk operátor, Supervízor call centra, Špecialista fakturácie a platieb, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Pro HR
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac